11 דוקטורט PhD תוכניות ב סלובקיה for 2024

דוקטורט PhD תוכניות ב סלובקיה for 2024Filter
    • Košice, סלובקיה

    משרה חלקית

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    לימודים בריטיים ואמריקאים הם חלק מהותי מהחינוך הפילולוגי האירופי בעידן הנוכחי של הגלובליזציה. יישום תחום לימוד זה בדוקטורט. צורת הלימוד רודפת את הדרישה לתרום תרומה מהותית לחיזוק הבסיס התיאורטי והמתודולוגי של המחקר והמחקר הראויים בדיסציפלינות הלשוניות והספרותיות וכן בריאליה הבריטית והאמריקנית והוראתם במוסד להשכלה גבוהה. הוא תורם תרומה מהותית לחינוך של מומחים חדשים ובכך שומר על המשכיות המחקר הזה בסלובקיה. הבוגרים שלנו יכולים לעבוד כמורים, מתרגמים, מתורגמנים, בלשנים, עובדי משרדי וסוכנויות נסיעות, מגיהים טקסטים, עורכים וכו'.

    • Košice, סלובקיה

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    תכנית הלימודים בפיזיקה של condensed Matter מתמקדת בחקירה הניסיונית בעיקר של תכונות מבניות, תובלה ומגנטיות של חפצים מוצקים שונים המערבים מבנים מעשה ידי אדם ומערכות ננו אטרקטיביות לחקר תופעות פיסיקליות בסיסיות ואלה עם פוטנציאל יישום גבוה.

    • Košice, סלובקיה

    משרה חלקית

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    הדוקטורט. בפסיכולוגיה היא תוכנית עתירת מחקר שבה סטודנטים ממשיכים להכשרה בפסיכולוגיה חברתית ופסיכולוגיה של העבודה. דוקטורט. לימודים יכולים להוביל לקריירות במחקר, באקדמיה, בתעשייה, בתחומי בריאות, כמו גם לתפקידים המעורבים במגזר הציבורי. רק התלמידים עם הביצועים הטובים ביותר יכולים להתקבל ולעבוד על נושאי המחקר העדכניים ביותר ולהתמודד עם סוגיות פתוחות קשות. המחקר כרוך באפשרות להשתתף באופן פעיל בשיתוף פעולה בינלאומי, להציג את תוצאותיהם בכנסים בינלאומיים ולפרסם בכתבי עת מדעיים מובילים.

    • Košice, סלובקיה

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    גנטיקה היא ענף מדעי העוסק בתורשה ושונות של אורגניזמים. גנטיקה מודרנית היא חלק חיוני ויסודי ברוב הדיסציפלינות הביולוגיות בעלות השפעה רבה על תעשיות הרפואה, החקלאות, המזון או התרופות. הדוקטורט שלנו התוכנית בגנטיקה מבוססת על הבנה ברמת מערכות של תהליכים ביולוגיים ויסותם מתאים ואנשים לאוכלוסיות עם מבטא על היבטים אבולוציוניים.

    • Košice, סלובקיה

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    תכנית הדוקטורט שלנו בגיאו-אינפורמטיקה וחישה מרחוק (GIS ו- RS) מקשרת למומחיות המחקר והחינוך של המכון לגיאוגרפיה, הפקולטה למדעים, אוניברסיטת פאבול יוזף ספריק בקוסיצה. אנשי האקדמיה והתשתית הטכנולוגית של המכון לגיאוגרפיה מספקים תנאים נוחים מאוד לתמיכה במחקר GIS & RS. פרויקטי המחקר השוטפים והעבריים והתוצאות שפורסמו מספקים עדות לידע שלנו ולרלוונטיות המדעית שלו.

    • Košice, סלובקיה

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    הדוקטורט התוכנית בפיזיקה תיאורטית מכסה את המחקר על תכונות פיסיקליות של מערכות מצב מוצק, מעברי פאזה ותופעות קריטיות במערכות מגנטיות מגוונות, חקירה תיאורטית של skyrmions, ab initio לימוד מבני אלקטרונים של חומרים פונקציונליים חדשים, חקירת סערבול מפותח, תופעות נקבוביות ו אינטראקציות כימיות, יישומים של מכניקה סטטיסטית בגיאוסטסטיקה ושחזור נתונים.

    • Košice, סלובקיה

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    הדוקטורט תוכנית מתמטיקה דיסקרטית היא תוכנית לימודים מבוססת מחקר עם דגש על שני תחומים. כיוון תורת הגרפים מתרכז בעיקר בתורת הגרפים הכרומטיים, מבנה הגרפים, תיאוריית הגרפים הטופולוגיים, מחזורים בתרשימים, תוויות גרפים, אלגוריתמים של גרפים ויישומים של תורת הגרפים. הענף האלגברי עוסק באלגברה אוניברסלית, סורגים ומבנים מסודרים.

    • Žilina, סלובקיה

    בקמפוס

    אנגלית

    בית הספר לדוקטורט CEITEC הינו תכנית חדשנית, בין-תחומית, צומחת ומהירה, ומבוססת על שותפות אסטרטגית של אוניברסיטאות ומכוני מחקר באזור המהווים חלק ממרכז המחקר של CEITEC. הודות לשיתוף הפעולה, בית הספר לדוקטורט CEITEC מציע גישה לתשתיות חדישות והכשרה בקהילה מדעית בין-תחומית.

    • Bratislava, סלובקיה

    זמן מלא, משרה חלקית

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    הדוקטורט. תוכנית לימודים אדריכלות בפקולטה לארכיטקטורה ועיצוב של האוניברסיטה הסלובקית לטכנולוגיה בברטיסלבה ( FAD STU או סתם FAD) משקפת את האוריינטציה המחקרית והאמנותית הנוכחית ומאפשרת לך לחדד את הפרופילים האישיים שלך, המתמקדים בחקר תיאורטי ומדעי. המחקר מטפח את יכולתך לעבוד באופן יצירתי ועצמאי על פרויקטים בעלי אופי תיאורטי, מחקר ופיתוח (מו"פ) או אמנותי, ולנתח ולפתור בעיות מאתגרות בתחומי הלימוד שלך. זה גם מכין אותך כיצד לבנות מו"פ יצירתי משלך או פרקטיקה אמנותית משלך.

    • Žilina, סלובקיה

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    תארים מתקדמים הם מומחים מיומנים מאוד בתחום לימוד מבנים הנדסיים וקונסטרוקציות תחבורה המתמקדים בעיקר בתאוריה של תכנון וניתוח מבנים הנדסיים, קונסטרוקציות תחבורה, מבנים וחלקיהם.

    • Bratislava, סלובקיה

    זמן מלא

    בקמפוס

    אנגלית

    בוגר תוכנית הלימודים של אינפורמטיקה יישומית רוכש השכלה אקדמית בתואר שלישי (דוקטורט) בתחום מידע שימושי, מכיר את השיטות המדעיות של מחקר ופיתוח בתחום מידע שימושי, תוך דגש על שיטות ואמצעים לפתרון פתרונות אינפורמטיים לבעיות, לומד את העקרונות של עבודה אישית, עבודת צוות וניהול פרויקטים, ניסוח מדעי של בעיה, היבטים כלכליים, משפטיים וסביבתיים של פתרונות חדשים, היבטים אתיים וחברתיים של עבודה מדעית, הצגת תוצאות, יבין את המידע האינפורמטיבי ליישומו בתחום המתאים של היישום, יהיה מוכן לבנות פרספקטיבה מדעית במגוון תחומים של אינפורמטיקה יישומית עבור כניסה ישירה לשוק המסחר, ימצא את היישום כחבר בצוות יצירתי, או זה מנהיג, בכל תחום, שבו יש צורך בידע של אינפורמטיקה יישומית.