49 דוקטורט PhD תוכניות ב מקסיקו for 2024

דוקטורט PhD תוכניות ב מקסיקו for 2024Filter
    • Tlaquepaque, מקסיקו

    זמן מלא

    6 סמסטרים

    בקמפוס

    ספרדית

    לייצר ידע המספק אלמנטים לפיתרון בעיות הקשורות לרווחה סובייקטיבית ועמידות, יחסים בין אישיים, בין היתר. פיתחו מחקרים רלוונטיים אודות בעיות פסיכו-תרבותיות המשתמשות בשיטות, בטכניקות ובכלים של ניתוח נתונים איכותי וכמותי, כמו גם לייצר הצעות ידע והתערבות באוכלוסיות חלשות.

    • Chihuahua, מקסיקו

    זמן מלא

    8 סמסטרים

    בקמפוס

    ספרדית

    התכנית מתמקדת בהכשרה מקיפה של משאבי אנוש ברמת התואר השני, אשר על ידי מעורבות בפעילויות יצירת ידע, תיקוף ו/או העברה, כמו גם הכשרה מקצועית, מגיבים בהצעות חדשניות ומבוססות ידע לדרישות פתרון לבעיית מערכות ייצור בעלי חיים, שימוש בר-קיימא וניצול משאבי טבע בצ'יוואווה, במקסיקו ואף מעבר לגבולותיה.

    • México, מקסיקו

    בקמפוס

    להכשיר משאבי אנוש באיכות הגבוהה ביותר עם ידע מוצק ויכולת מחקר, המאפשרים תרומות מקוריות שמייצרות ידע, שיטות וחדשנות טכנולוגית שמטרתה לפתור בעיות באזור ובארץ.

    • Ocoyoacac, מקסיקו

    בקמפוס

    ספרדית

    זהו הדוקטורט היחיד באמריקה הלטינית שהבסיס התיאורטי שלו הוא הנדסה בתקשורת חברתית ותקשורת אסטרטגית (NTE). המורים שלנו ברמה גבוהה ומה שמבקשים הוא לייצר רופאים המיישמים את שיטותיהם ומודלים בתחומי החיים החברתיים עליהם הם חוקרים. זוהי תוכנית הנלמדת מרחוק, עם מפגשים כל 15 ימים במהלך הסמסטר, אשר מוקלטים וניתן לשלוח אותם למייל של הדוקטורנט אם לא ניתן היה להתחבר באופן סינכרוני. המחשבה בתקשורת נחשבת כמרכיב המרכזי של מפגש ליעילות ביישום האבחון ופיתוח פתרונות תקשורת והציר להעמקה תיאורטית של התופעה.

    • Mexico City, מקסיקו

    בקמפוס

    ספרדית

    זהו הדוקטורט הגדול ביותר באמריקה הלטינית בתחום הפסיכולוגי והראשון במקסיקו שהוכר על ידי ה- SEP. יש לו את הכיוון המדעי של דר. נורברטו בלייכמר וסיליה לייברמן, פסיכיאטרים ופסיכואנליטיקאים בעלי שם רב עם ניסיון רב. תיאום הדוקטורט אחראי על דראס. אנה מריה וינר, אלנה אורטיז, סיליה לייברמן וד"ר נורברטו בלייכמר. למורינו רמת הכנה גבוהה בתחום הפסיכואנליטי וניסיון רב בהוראה. אנו מקדמים אווירה של עבודה ואחריות משותפת עם אותם סטודנטים המעוניינים בהכשרה מדעית ואתית מוצקה. אנו מכוונים את התוכנית לעבודה קלינית. אנו מחפשים, בעיקר, את התפתחות החשיבה הפסיכואנליטית של התלמידים. אנו רואים חשיבות רבה לכך שפניות המחקר שלנו ניגשות מתכניות התייחסות שונות, ומכוונות תמיד ליישומן בפרקטיקה הפסיכואנליטית.

    • Mexico City, מקסיקו

    בקמפוס

    ספרדית

    תוכנית הדוקטורט למדעים עם התמחות בביולוגיה של תאים מכוונת להכנה והכשרה של חוקרים ברמה גבוהה, עם תואר דוקטור למדעים. לכל בוגרינו יש את הידע הדרוש בכדי לבצע מחקר על הבעיות הביולוגיות המורכבות שעליהן מטפלים, או אם ירצו בכך, הם יכולים להמשיך את הכשרתם באמצעות שהות פוסט -דוקטורט בחו"ל או במדינה שלנו, או, להשתלב בקבוצות מחקר לאומיות. כגון חוקרים מקורבים או לצוותי הוראה באוניברסיטאות ממלכתיות שונות. לחלופין, בוגרינו יכולים להצטרף לקבוצות מחקר או ייצור בתעשייה, הן לפיתוח תהליכים ביוטכנולוגיים, חיסונים וכמה טכנולוגיות אחרות בעלות השפעה על החברה או על המגזר היצרני.

    • Mexico City, מקסיקו

    בקמפוס

    ספרדית

    מכוון לרופאי החוק. בסוף פרוטוקול המחקר; מבוקשים אינטגרציה והצגת תוצאות סופיות, הערכת הישגים שהושגו והגשמת יעדים החלים על תוכניות ממשלתיות או יוזמות משפט לטובת אזור המחקר במסגרת תוכנית החינוך למשפטים באוניברסיטה ללימודי תואר שני במשפטים ואוניברסיטת מדיניות של כל ציבור אוניברסיטאי. ופרטי, ועליו להגיש בקשה המעלה נושא תערוכה המחזק את המוסדות המשפטיים.

    • Campeche, מקסיקו

    בקמפוס

    ספרדית

    מטרת הדוקטורט בחינוך אנו מכשירים חוקרים התורמים לפיתוח תחום החינוך, בעיקר בתחומי תוכנית הלימודים, התכנון החינוכי וההערכה, תוך יצירת ידע התורם מידע הרלוונטי לקידומו ומטפח את השימוש האפקטיבי של טכנולוגיות מידע ותקשורת.

    • Mexico City, מקסיקו

    בקמפוס

    ספרדית

    אחד האתגרים הגדולים העומדים בפני החינוך המקסיקני הוא קידום מנהיגות יזומה התורמת ליצירת אסטרטגיות חדשנות ושינוי לאינטגרציה והשתתפות אחראית בעידן זה של שינויים טכנולוגיים, מדעיים, חברתיים ותרבותיים. במובן זה, הדוקטורט בחינוך מתוך כוונה לשנות תהליכים ונהלים בבתי הספר מציע לשפר את איכות מערכת החינוך הלאומית באמצעות התמקצעות ברמה אקדמית גבוהה של מנהלים, מורים ואנשי תמיכה טכנית פדגוגית וכן פיתוח של מחקר ליצירת פרויקטים חינוכיים חדשניים המתייחסים לבעיות של למידה, ניהול, עבודה שיתופית, רשתות למידה, וקישורים בין-מוסדיים, בין היתר. תכנית הדוקטורט מוצגת כחלופה אקדמית המציעה פלטפורמה חינוכית לקידום פיתוח יכולות ניהול קונטקסטואליות והקרנות באיכות גבוהה, קידום פרויקטים מחקריים התורמים לפיתוח מדיניות ומודלים לשיפור מתמיד באיכות החינוך. המוצע.

    • San Luis Potosi, מקסיקו

    בקמפוס

    ספרדית

    משך הדוקטורט הוא שישה סמסטרים, שבתוכם ממוקמת הפעילות האקדמית הרגילה, המורכבת מחד, בנוכחות והשתתפות בסמינרים ובסדנאות ביום בשבוע, עם עבודה מקבילה באופן עצמאי במהלך שאר השנה. שבוע, שמטרתו להבטיח שהתלמיד ירכוש הן הכשרה סולידית בידע הכללי של התחום והן בידע הספציפי של תחום העניין שלו ומצד שני, מימוש פרויקט מחקר שיגיע לשיאו בתזה. תוכנית הלימוד בנויה סביב שלושה צירי הכשרה: א) תיאורטית ב) מתודולוגית למחקר ג) פעילויות משלימות. הוא כולל גם ארבעה תחומי ידע שהעניקו הרפרנטים כדי להתאים את התוכן הכללי והספציפי: I. הוראה II. מדיניות ניהול וחינוך III. חינוך וגיוון תרבותי IV. ידע פדגוגי. התפתחות הלימודים מציגה רמות של מורכבות רציפה וגוברת המאפשרות להקל על הבנת התופעות וניסוחן התיאורטי-מעשי ההכרחי של התהליך החינוכי, ממוסגר בתפיסה של גמישות לימודית. היא מבקשת להכין ולגרום למבקשים לבעיית מצב החינוך הנוכחי במקסיקו, להציע כאובייקט מחקר את אחת הבעיות שנבחרו בפרויקט מחקר מקדים, המתבצעת באופן קוהרנטי וברור, תוך ניסוח רלוונטי. אלמנטים. כל המיומנויות, הכלים והכישורים שנרכשו במהלך המודול הפרופודיוטי יהיו בסיסיים לפיתוח הסמינרים והסדנאות של תוכנית הלימוד בהמשך.

    • Mexico City, מקסיקו

    ספרדית

    מטרות כלליות של תוכנית הלימוד: • להכשיר אנשי מקצוע בהיסטוריה גלובלית ברמה האקדמית והמדעית הגבוהה ביותר המיועדת לספק את צרכי הפיתוח, הייצור, הקידום, הדיפוזיה והעברת הידע ההיסטורי וההיסטוריוגרפי בארץ, אזורית ובינלאומית. ברמה, עם נקודת מבט עולמית. • להעניק לדוקטורנט כלים תיאורטיים-מתודולוגיים ואנליטיים המתמקדים בפרקטיקה מקצועית, בבית או בחו"ל, בתחומים שונים של התמחות היסטורית, כלומר: מחקר, הפצה והוראת היסטוריה. • לקדם מרחב ללימודי דוקטורט בהיסטוריה גלובלית בהישג ידו של כל אדם, לאומי או זר, בעל תואר שני בהיסטוריה או תחומים קשורים. • לייצר אצל הדוקטורנט רוח היסטורית-ביקורתית וחשיבה יצירתית המבוססת על הכלים האינטראקטיביים שמספקות כיום טכנולוגיות מידע ותקשורת, כדי להרחיב ולהעמיק את הידע שהקשרים הגלובליים מספקים כיום.

    • México, מקסיקו

    בקמפוס

    ספרדית

    תכנית לימודי התואר השני ברמת הדוקטורט של Centro de Investigaciones Biológicas del Noroeste, SC, CIBNOR, הוקמה במטרה לתרום למאמץ הלאומי בהכשרת משאבי אנוש למחקר מדעי ופיתוח טכנולוגי בתחומי התמחותם. בפרט, ההכשרה של חוקרים עצמאיים ואנשי מקצוע מוסמכים לביצוע משימות מחקר מדעיות נמשכת בגישה הכוללת ידע על בעיות המשפיעות בעיקר על התפתחות האזור הצפון -מערבי והמדינה, השתתפות פעילה בפתרוןן ושמירה על קשרים הדוקים. עם המגזר החברתי, הממשלתי והפרטי.

    • Cancún, מקסיקו

    בקמפוס

    ספרדית

    בוגרי הדוקטורט במדעי המחשב. התכנית תוכשר לערוך מחקר במוסדות להשכלה גבוהה או במרכזי מחקר עצמאיים. כמו כן, הם רוכשים יכולת ואוטונומיה לבצע פרויקטים מחקריים מדעיים או טכנולוגיים חדשניים. זה יהיה גם במוסדות מחקר ציבוריים ופרטיים.

    • Zapopan, מקסיקו

    בקמפוס

    ספרדית

    המטרה הכללית של תוכנית הלימודים להכשרת רופאים במשפטים, מומחים וחוקרים בתחום מדעי המשפט ודיני חברות המאפשרים להם להשתתף ולהוביל שינויים חברתיים-משפטיים.

    • Oaxtepec, מקסיקו

    בקמפוס

    ספרדית

    גיבוש חוקרים בתחום החינוך המסוגל לתרום להכרת המקור שלך לבנייה, עלייה, עלייה, קונסטנטואליזציה, והחלטה על בעיות חינוך, ולפיתוח מודלים של ניתוח, הסבר בין תחומי תחומי מחקר ובין תחומי תחום. דרכים חדשות פרשנות, הבנה ותשומת לב לבעיות החינוך האזוריות והלאומיות, תוך שימוש עקבי בכלים מתודולוגיים המשותפים ללימוד הכשרת רופאים בהשכלה, המסוגלים לפתח מנהיגות ויעילות אפקטיבית ומפתחת את היכולת להוביל את המנהיגות שלהם. הידע לפרש ולהציע פתרונות לבעיות החינוך של MORELOS בפרט ולמקסיקו באופן כללי שעשוי גם לעלות לתחום הגלובלי, אולי בתנאי לתרום לבדיקה לפיתוח התהליך.