5 דוקטורט PhD תוכניות ב בלשנות ב צ'כיה for 2024

דוקטורט PhD תוכניות ב בלשנות ב צ'כיה for 2024Filter
    • Prague, צ'כיה

    זמן מלא

    4 שנים

    מְעוּרבָּב, בקמפוס

    צָרְפָתִית, אנגלית

    תכנית הדוקטורט סמיוטיקה ותקשורת מספקת את ההכשרה התובענית הנחוצה למחקר פילוסופי וסמיוטי לתקשורת, לאבולוציה, לשינויים וליחסים עם תחומי חברה אחרים. תחום הלימוד הוא בינתחומי. הכוונה היא ללמוד אסטרטגיות תקשורת, הנחות חברתיות שלהם, ואת ההשפעות שלהם. השדה הוא הגה תיאורטית אבל הבוגר יכול גם לקבל גישה לתהליכים מעשיים כי זה עוזר להבין טוב יותר את התפקיד של semosis בתהליך התקשורת ההמונית תקשורת. התלמידים מעודדים לבנות על הקווים המסורתיים של חקר הסמיוטיקה של העולם ושל הצ'כוסמטיקה הצ'כית ופילוסופיית התקשורת כדי לרכוש את הידע התיאורטי האחרון ולפתח אותם בצורה יצירתית.

    • Prague, צ'כיה

    זמן מלא, משרה חלקית

    4 שנים

    בקמפוס

    בוגרי תואר שלישי. התוכנית בפילולוגיה קלאסית מומחים לשפות קלאסיות/ספרות עתיקה, המסוגלים לפתח את הידע שלהם בצורה יצירתית. עבודות הדוקטורט שלהן מעידות על מומחיותם המצוינת של הבוגרים בהתמחות בחירתם בפילולוגיה הקלאסית, לרבות ביסוס אמין בתיאוריות ספרותיות או לשוניות. הבוגרים מצוידים בידע, שיטות וכישורי שפה חיוניים לקריירות מחקר עצמאיות, ויכולים להציג את ממצאי המחקר שלהם בכנסים, בכתבי עת, מונוגרפיות ומהדורות של טקסטים עתיקים. בוגרים יכולים לחפש עבודה כחוקרים ומורים באוניברסיטה, עורכים ומתרגמים של פרסומים מומחים.

    • Prague, צ'כיה

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    לבוגרים יש ידע תיאורטי מעמיק בתחומי המפתח הקשורים לתיאור הדיבור האנושי ודפוסי הצליל של צ'כית; בתחום עבודת הדוקטורט, הם מכירים היטב את המצב הקיים כיום, הכולל את הידע של מקורות ראשוניים ומשניים כאחד.

    • Prague, צ'כיה

    זמן מלא, משרה חלקית

    4 שנים

    בקמפוס

    הדוקטורט בבלשנות כללית. הבוגר מסוגל לנתח בפירוט את המרכיבים המשתנים והקבועים של מבנה ותפקוד השפה, הן סינכרוני והן דיאכרוני. הוא/הוא מבין את המבנה של תיאוריות לשוניות, את האופן שבו הן קשורות, וגם את השיטה האמפירית לאישוש או להפריך אותן. יש לו תובנה בהקשר הפרגמטי והחברתי של תקשורת שפה.

    • Brno, צ'כיה

    זמן מלא

    4 שנים

    מְעוּרבָּב, בקמפוס

    אנגלית

    התכנית ללימודי דוקטורט בבלשנות אנגלית מפתחת את הידע של הסטודנטים בתחומים לשוניים ומכינה אותם לפעילות מחקרית עצמאית, בעיקר בתחומי התחביר הפונקציונלי, פרגמטיקה, סוציולינגוויסטיקה, סגנונות ולימודי תרגום. התלמידים מתוודעים לשיטות של מחקר לשוני, אותם הם מיישמים לאחר מכן בהכנת עבודת הדוקטורט שלהם.