12 דוקטורט PhD תוכניות ב Riga, לטביה for 2024

דוקטורט PhD תוכניות ב Riga, לטביה for 2024Filter
    • Riga, לטביה

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    לסטודנטים בתוכנית הנדסה סביבתית של Riga Technical University יש הזדמנויות ללימודים ולמחקר חדשני שיש להם השפעה מיידית על החברה ושנמצאים בקשר של אנרגיה, מים, ערים חכמות וסביבה, עם דגש על טווח ארוך- מונח קיימות וחוסן.

    • Riga, לטביה

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    תכנית הדוקטורט מציעה לימודים בינתחומיים ומבוססי מחקר, המשלבים בלשנות, לימודי ספרות, פולקלור ולימודי תיאטרון. למרות שהמשימה העיקרית של התוכנית היא שימור ושיפור התרבות והמדע הלאומי על ידי הכנת חוקרים ומומחים מוכשרים ביותר לחקר השפה הלטבית, הספרות, הפולקלור, ההיסטוריה והתיאוריה של התיאטרון, התוכנית מיועדת גם למומחים שואפים בשפות אחרות ותרבויות כדי לאפשר לסטודנטים לתארים מתקדמים לבנות את קריירת ההוראה והמחקר שלהם במוסדות להשכלה גבוהה ובמקומות אחרים.

    • Riga, לטביה

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    ליצור השפעות בעולם האמיתי תוך השתתפות במחקר בינתחומי בקנה מידה גדול המשתרע על התחומים והתעשיות המרגשים והמבוקשים ביותר של ימינו. הדוקטורט במדעי המחשב וטכנולוגיית המידע הוא תואר מחקר המייצר חוקרים עצמאיים, חוקרים חדשניים, מחנכים מוכנים היטב ומנהיגי טכנולוגיה גלובליים ברמה הגבוהה ביותר.

    • Riga, לטביה

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית, לטבית

    תכנית זו שמה לה למטרה להכין דוקטורים למדע, חוקרים מוסמכים ומומחים בעלי ידע, מיומנויות וכישורים מתאימים לגבי חשיבות הגורם האנושי בתהליכי עבודה, בטיחות בעבודה ובריאות תעסוקתית, כמו גם להשיג מיומנות בינלאומית השוואה ויכולות בינלאומיות. דוקטורט דומה. תוֹאַר.

    • Riga, לטביה

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    מטרת תכנית הדוקטורט היא להכין חוקרים ומרצים, כמו גם אנשי מקצוע למחקר יישומי, כלכלה או מינהל ציבורי, שהידע, הכישורים והכישורים שלהם עומדים בדרישות הקיימות בעולם, תוך התחשבות בצרכי שוק העבודה הלטבי.

    • Riga, לטביה

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    מטרת תכנית הדוקטורט היא לספק הזדמנויות לצמיחתם של חוקרים ומורים בתחומי מדעי המחשב והמתמטיקה על ידי קידום הכשרתם של אנשי מקצוע במחקר בסיסי ויישומי, כלכלה או מנהל ציבורי שהידע, כישוריהם וכישוריהם עומדים בדרישות. מהמומחים ברמה הגבוהה ביותר בתחום המתמטיקה ומדעי המחשב בלטביה ובעולם.

    • Riga, לטביה

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    תכנית לימודי הדוקטורט "תיאולוגיה ולימודי דת" מציעה לתלמידיה ללמוד את הידע התיאורטי והמיומנויות המעשיות הדרושים לביצוע מחקר עצמאי. יחד עם הסגל האקדמי הסטודנטים יכולים להשתתף בפרויקטי מחקר ובמתן הרצאות. תכנית הלימודים מציעה גם הזדמנות לקחת חלק בתהליכים הקשורים במחקר ובתקשורתו לחברה הרחבה - כנסים בינלאומיים ולאומיים, הרצאות של מרצים אורחים, סמינרים בנושאי עבודת גמר וגם אירועי פופולריזציה מדעית. בתכנית לימודים זו נלקחות בחשבון הנטיות החשובות בתיאולוגיה ובמחקר הדתי תוך מיקוד ההיבטים התיאורטיים שלה באופי הגלובאלי של תופעות דתיות. תשומת לב מיוחדת במהלך הסמינרים ניתנת למתודולוגיה של המחקר ולתהליך הכתיבה והפרסום של פרסומים. בתום לימודים מוצלחים בתכנית זו, מועמדים לדוקטורט יהיו מוכנים לעבודה במוסדות מחקר אקדמיים ואחרים, וכן יוכלו לעבוד כאנשי מקצוע ברמה גבוהה מחוץ לסביבה האקדמית. במסגרת תכנית לימודים זו, יתקיים מודול משותף עם תכנית הדוקטורט של בית הספר לתיאולוגיה ולימודי דת באוניברסיטת טרטו.

    • Riga, לטביה

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    התוכנית מציעה לסטודנטים את ההזדמנות לקבל תואר מתקדם מוכר בינלאומי המבוסס על מחקר בסיסי או יישומי אינדיבידואלי משמעותי באחד משלושת אשכולות מחקר - תקשורת ותקשורת, מדעי המדינה, סוציולוגיה ועבודה סוציאלית.

    • Riga, לטביה

    זמן מלא, משרה חלקית

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    לסטודנטים במשרה מלאה של UL, ללא קשר לאזרחותם, יש הזדמנות להגיש בקשה לתכנית ERASMUS + חילופי לימודים או/ו התמחות.

    • Riga, לטביה

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    מטרת תכנית הלימודים המשותפת לדוקטורט "היסטוריה וארכיאולוגיה" של אוניברסיטת University of Latvia ודאוגפילס היא להבטיח את רצף המדע ההיסטורי, הכשרה של צוותים מובילים של מוסדות מדעיים, להשכלה גבוהה ותרבות שיש להם את היכולת להעלות ולפתור הבעיות החשובות ביותר של ההיסטוריה המודרנית, במובן הרחב יותר, זה אומר השתתפות בגיבוש האליטה האינטלקטואלית, כמו גם היכולת להשפיע על התפתחות הכיוון וסדרי העדיפויות של המדע ההיסטורי הלאומי.

    • Riga, לטביה

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    מטרת התכנית היא לשפר את הכשירות המחקרית והאקדמית של הדוקטורנט במדעי החינוך ליישום פעילויות מחקר עצמאיות וחדשניות לשיפור ופיתוח תיאוריות מדעי החינוך, שיפור הפרקטיקה הפדגוגית ברמות החינוך השונות (מגיל הרך ועד לחינוך מבוגרים). ) בלטביה ובעולם, לפתח ולהגן באופן עצמאי על מחקר דוקטורט המכיל תוצאות מחקר מדעיות מקוריות ומספק ידע חדש במדעי החינוך.

    • Riga, לטביה

    זמן מלא, משרה חלקית

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    תכנית לימודי הדוקטורט "כלכלה ועסקים" היא התכנית היחידה מסוגה בלטביה, שתכסה את תת-ענפי הכלכלה והיזמות. מטרת תכנית הדוקטורט היא להכין חוקרים מוכשרים, מובילי תעשייה וארגונים, כמו גם אקדמאים המסוגלים לפתח מחקר עצמאי בתחום הכלכלה והעסקים, להשיג תוצאות מקוריות ומוכחות מבחינה מדעית, ובכך להוכיח את כשירותם במחקר, ארגון. וניהול בכלכלה, תוך התייחסות לאתגרי פיתוח עסקי וחינוכי וחדשנות; להכין אנשי מקצוע מוסמכים ביותר עם כישורים ברמה בינלאומית בתחום הכלכלה והעסקים ותואר דוקטור במדעים ברמה בינלאומית, המספקים לכלכלה הלאומית אנשי מקצוע מוסמכים ביותר.