20 דוקטורט PhD תוכניות ב יפן for 2024

דוקטורט PhD תוכניות ב יפן for 2024Filter
    • Barcelona, ספרד
    • Brussels, בלגיה
    • + 7 more

    זמן מלא

    2 שנים

    מְעוּרבָּב, בקמפוס

    אנגלית

    עם סיום מוצלח של תכנית הלימודים התלמידים מקבלים תואר דוקטור פרטי בינלאומי לפילוסופיה בניהול (Ph.D.) בלימודים גלובליים המוענק על ידי מטה בית הספר בציריך, שוויץ, בהתבסס על המלצת הפקולטה של הקמפוסים המקומיים בהם נקודות הזכות. הושגו.

    • Zürich, שווייץ
    • Antwerp, בלגיה
    • + 7 more

    משרה חלקית

    2 שנים

    מְעוּרבָּב, בקמפוס

    אנגלית

    עם סיום מוצלח של תכנית הלימודים התלמידים מקבלים תואר דוקטור פרטי בינלאומי לפילוסופיה בניהול (Ph.D.) המוענק על ידי מטה בית הספר בציריך, שוויץ, בהתבסס על המלצת הפקולטה של הקמפוסים המקומיים בהם נצברו נקודות זכות.

    • Hirosaki, יפן

    זמן מלא

    בקמפוס

    אנגלית

    בית הספר למוסמכים של מדע וטכנולוגיה (מסלול דוקטורט) מורכב משני קורסים של חומרים מתקדמים במדע וטכנולוגיה ובטיחות מדע וטכנולוגיה. הראשון מכסה את הפיתוח של חומרים שימושיים טכנולוגיית היישום שלהם וזו עושה טכנולוגית שליטה משברת למקרים של אסונות טבע אדם מקורי בחברה המפותחת.

    • Tokyo, יפן

    ABS מציעה שני מסלולי לימוד לדוקטורט. הדוקטורט. התוכנית היא תכנית דוקטורט מאוחדת בת 5 שנים, המיועדת לאנשים המחזיקים בתואר ראשון. מטרתו לטפח חוקרים אקדמיים מעולים העשירים ביצירתיות. לעומת זאת, תוכנית DBA מוצעת לאנשים שכבר רכשו תואר שני (למשל, MBA) ועוקבים אחר תכנית לימודים המאפשרת לסטודנטים לרכוש תואר דוקטור בזמן העבודה. מטרתו לטפח חוקרים המטפלים בנושאי מחקר מעשיים לתאגידים וכו '.

    • Shibuya City, יפן

    בקמפוס

    הדוקטורט. תוכנית לחדשנות, כלכלה וממשל לפיתוח (IEGD) היא קורס רב תחומי המוצע על ידי UNU-MERIT ובית הספר לממשל שלה. התוכנית מתמקדת בכישורי מחקר ושיטות מחקר, הכשרת עמיתים להפוך למלומדים ומתרגלים כאחד בתחומי הממשל וכלכלת הטכנולוגיה. התוכנית מספקת השתלמויות בידע ובמיומנויות הרלוונטיות ביותר לכלכלת הטכנולוגיה והחדשנות, ולמשל, הגנה חברתית והגירה. התוכנית בנויה סביב ליבת קורסים בנושא חדשנות ופיתוח, וכוללת גם מודולים בנושא כלכלת השינויים הטכנולוגיים, מערכות חברתיות מורכבות, ממשל והערכת מדיניות, הגנה חברתית והגירה. במהלך השנה הראשונה שלהם, העמיתים משלימים תוכנית אינטנסיבית של קורסי חובה ובחירה, הנלמדים על ידי חוקרים מובילים של UNU-MERIT והאוניברסיטאות השותפות שלנו. קורסים אלה נלמדים באנגלית, במאסטריכט, ומתפרסים על פני שני סמסטרים, החל מספטמבר בכל שנה. אחרי הקורס עוקבות שלוש שנים של מחקר וכתיבה על עבודת הדוקטורט, ומסתיימות בתואר שלישי. תזה. בסיום התכנית מוענק תואר הדוקטורט על ידי אוניברסיטת מאסטריכט על הגנה מוצלחת של התזה. תלמידינו עוסקים במגוון רחב של נושאי עבודת גמר, המתאימים לכל אחד משמונת נושאי המחקר של המכון: 1. כלכלת ידע וחדשנות 2. שינוי מבני ופיתוח כלכלי 3. מורכבות וחדשנות כלכלית 4. ממשל ומוסדות 5. חדשנות ויזמות. למעברי קיימות 6. הגירה ופיתוח 7. הגנה סוציאלית 8. אוכלוסייה, פיתוח וכלכלת עבודה

    • Nagakute, יפן

    בקמפוס

    לבית הספר לתארים מתקדמים יש תכנית דוקטורט יחידה, התוכנית לאמנות יפה המאפשרת מחקר בין -תחומי ומולטימדיה בחמישה תחומי לימוד. התוכנית סובבת סביב יצירת עבודות וכתיבת עבודות גמר לקבלת דוקטורט. במהלך התכנית לשלוש שנים, הסטודנטים יונחו ללימודיהם על ידי ועדת התכנית לדוקטורט, ארגון המורכב מחברי סגל האחראים על התכנית. בית הספר לתארים מתקדמים יעשה מאמץ מתמשך לחיזוק המערכת שלו להתמודדות עם מחקרים מתקדמים ובינתחומיים ולתרום באופן פעיל לקהילה ולחברה המקומית.

    • Fukuoka, יפן

    בקמפוס

    מחלקה זו מציעה ארבע תוכניות רופאים. חברת Solid State State מעניקה קורסים מיוחדים על יסודות המכשירים / חומרים האלקטרוניים והמכשירים / החומרים האופטיים. הנדסת חומרים מתקדמת יישומית מעניקה קורסים מיוחדים ליישומים של חומרים מגנטיים וחומרים ביולוגיים להנדסת חשמל וכימיה. הנדסת מערכות אנרגיה מעבירה קורסים מיוחדים לייצור, הסבה, אחסון והובלה של אנרגיית חשמל וחום. הנדסת תכנון וייצור מערכות נותנת מחקרים מיוחדים על יסודות ויישום של עיצוב מכונות וטכנולוגיית עיבוד שבבי מדויקת במיוחד.

    • Nara, יפן

    בקמפוס

    בית הספר לתארים מתקדמים למדעי הרוח נועד לסייע לתלמידים לחקור את התרבות היפנית המסורתית באופן מקיף ושיטתי. על ידי חקירת ההיבטים המוחשיים והבלתי מוחשיים של התרבות הלאומית, התלמידים יכולים להפוך למומחים בעלי הכשרה גבוהה בתחום הנבחר שלהם ולחוקרים בינתחומיים יעילים.

    • Hashima, יפן

    בקמפוס

    נכשיר אחיות שיכולות לקחת על עצמן את ההשכלה המעניקה להם את יכולת המחקר של תרגול סיעודי. באופן ספציפי, קודם כל, כחברי סגל באוניברסיטאות ובתי ספר לתארים מתקדמים, אנו נפתח אנשים שיוכלו לבצע פעילויות חינוכיות ומחקריות על בסיס המאפיינים של פרקטיקה סיעודית. בהמשך הכשרת מדריכי מחקר מעשיים אשר יכולים להנחות באופן שיטתי את הרפורמה בפרקטיקה הסיעודית הכוללת גורמים מורכבים כמשאבי אנוש הנדרשים בתחום העיסוק בסיעוד.

    • Kyoto, יפן

    בקמפוס

    תוכנית זו נועדה לטפח בוגרים המסוגלים לתפקד במסגרת בינלאומית על ידי הצטיידות בידע ובמיומנויות מקיפים לפתרון סכסוכים וניהול סוגיות סביבתיות עולמיות. לימוד התמחות (מקומי או מעבר לים) והכנת עבודת דוקטורט עוזרים לסטודנטים לפתח את הכישורים הנדרשים לעבודה הקשורה בסביבה לאחר סיום הלימודים. בוגרי תוכנית הדוקטורט צפויים למצוא תעסוקה במוסדות ממשלתיים או עירוניים, ארגונים לא ממשלתיים בינלאומיים הקשורים לסביבה, תעשיות הקשורות לסביבה, עמדות סביבתיות בענפים שונים, וארגוני מחקר ממשלתיים ומגזרים פרטיים עם דגש סביבתי.

    • Inzai, יפן

    בקמפוס

    המועמדים לדוקטורט יעסקו במחקר תיאולוגי יצירתי מתקדם בשיטות משולבות בתיאולוגיה. תוכנית זו נועדה להכשיר חוקרים ומחנכים תיאולוגיים המסוגלים לתרום לכנסייה וחברה מורכבים יותר ויותר בנושאים תיאולוגיים ב- TCU ובאוניברסיטאות אחרות ובמוסדות תיאולוגיים ביפן ומחוצה לה, ולהכשיר מנהיגים בעלי רמת מומחיות ומחקר תיאולוגיים גבוהים. יכולות שיכולות לשרת בכנסיות, בארגוני שליחות ובמשל"טים / ארגונים לא ממשלתיים נוצרים.

    • Toyonaka, יפן

    בקמפוס

    תכנית הניהול מקבלת חמישה סטודנטים מדי שנה לקראת קריירה למחקר והוראה במדעי הניהול ובתחומים נלווים של מינהל עסקים. התוכנית מציידת את המנהיגים העתידיים במסגרת הרעיונית ובמיומנויות הספציפיות הדרושות כדי להצליח במינהל עסקים. הסטודנטים עוברים את הקורסים הנדרשים של חשבונאות, פיננסים, מחקר תפעולי, מדעי שיווק, מידע ניהולי, ניהול סיכונים, השקעות תאגידיות, הנדסה פיננסית וסטטיסטיקה.

    • Bunkyo City, יפן

    בקמפוס

    אנגלית

    מגמה זו הוקמה באפריל 2005 כדי להוות מרכז לחינוך למחקר מגדרי. זה היה המגמה הראשונה בתכנית דוקטורט שהוצעה ביפן, אשר ביססה והדגישה את המחקר המגדרי מנקודת מבט בין תחומית.

    • Bunkyo City, יפן
    • Hachioji, יפן

    בקמפוס

    כסטנדרט, לפחות שלוש שנים נוספות. מבחני מיומנות בשפה זרה. מצגת מחקר. פרסום מאמרים שנבדקו על ידי עמיתים. עבודת דוקטורט.

    • Kyoto, יפן

    אנגלית

    התלמידים צפויים לרכוש קומפוזיציה מתקדמת או טכניקות ניצוח מתקדמות על ידי יצירת עבודות או על ידי ניצוח ולימוד תיאוריה. על מנת להשיג זאת, על התלמידים לעשות מחקר מעשי ותיאורטי בשני התחומים, מכיוון שתחומים אלה קשורים זה לזה.