9 דוקטורט PhD תוכניות ב גרמניה for 2024

דוקטורט PhD תוכניות ב גרמניה for 2024Filter
    • Munich, גרמניה

    זמן מלא

    6 סמסטרים

    בקמפוס

    אנגלית

    בית הספר למדעי החיים של בית הספר לתארים מתקדמים במינכן (LSM) מציע תוכנית דוקטורט בינלאומית לחוקרים מהדור הבא בעלי מוטיבציה ואקדמיה באחת האוניברסיטאות המובילות באירופה - אוניברסיטת לודוויג-מקסימיליאנס במינכן.

    • Karlsruhe, גרמניה

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    לדוקטורנטים של ה-HFA ניתנת ההזדמנות ליהנות משפע הניסיון והמומחיות הבולטת של המנחה שלהם תוך בניית רשת מחקר. אפשר להמשיך לתואר Ph.D. בנושאים שונים הקשורים ל-STEM בהתאם לרקע האקדמי הקודם שלך, כגון הנדסה, אינפורמטיקה, מדעי הטבע/מתמטיקה ופסיכולוגיה/רפואה. דוקטורט. סטודנטים של Hector Fellow Academy מועסקים כעוזרי מחקר לתקופה של שלוש שנים. השכר תואם את התקנון הפנימי באוניברסיטה של עמית הקטור בהתאמה.

    • Berlin, גרמניה

    זמן מלא

    5 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    מרכז הבוגרים DIW (GC) במכון הגרמני למחקר כלכלי מברך על בקשות של סטודנטים לתארים מתקדמים מכל רחבי העולם להירשם לתוכנית הדוקטורט המובנית שלו בכלכלה.

    • Hamburg, גרמניה

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    אשכול המצוינות של בית הספר לתארים מתקדמים ‚CUI: Advanced Imaging of Matter. השכלה וקידום של חוקרים צעירים הם היבט ומרכיב מרכזי לתפעול מוצלח של האשכול. חלקים מהותיים מהעבודה המדעית מבוצעים על ידי חוקרים בשלבים הראשונים של הקריירה שלהם. בפרט סטודנטים לדוקטורט ופוסט דוקטורט מייצגים את הכוח המניע ואת עמוד השדרה של התפתחויות מדעיות מודרניות בשל חוסר פניותם, השקפותיהם הרעננות והתלהבותם.

    • Hamburg, גרמניה

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    תפיסת התמיכה של בית הספר לתארים מתקדמים לדוקטורנטים מבוססת על המבנה המבוסס שפותח בתוכנית הדוקטורט 'תרבויות כתבי יד', שהחלה עם SFB 950 'תרבויות כתבי יד באסיה, אפריקה ואירופה' ב-2011.

    • Frankfurt, גרמניה
    • Mainz, גרמניה

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    בית הספר הבינלאומי למחקר מקס פלאנק (IMPRS) לאדריכלות תת-תאית ודינמיקה (IMPRS-CBP) הוא תכנית הכשרה דוקטורנטים בינלאומית בהנחיית מכון מקס פלנק לביופיזיקה, אוניברסיטת גתה פרנקפורט ואוניברסיטת יוהנס גוטנברג מיינץ.

    • Jena, גרמניה
    • Karlsruhe, גרמניה
    • + 9 more

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    במהלך שלב המחקר, התלמידים מתמקדים במחקר מדעי עבור הדוקטורט שלהם. פרויקט שמתנהל בקבוצת מחקר המונהגת ומפוקחת על ידי עמית MPSP. לסטודנטים מוקצה גם מנחה משותף, הממוקם באופן אידיאלי באוניברסיטה אחרת.

    • Frankfurt, גרמניה

    זמן מלא

    בקמפוס

    אנגלית

    בית הספר הבינלאומי למחקר מקס פלאנק (IMPRS) למעגלים עצביים הוקם בשנת 2011 ומציע כעשר מלגות במימון מלא מדי שנה לסטודנטים מוכשרים בעלי תואר שני או תואר ראשון רלוונטי כתואר הגבוה ביותר שלהם. התוכנית נלמדת באנגלית.

    • Heidelberg, גרמניה

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    ייחודי בעולם ומחכה לך! EMBL הבינלאומי Ph.D. התוכנית, שהוקמה במקור בשנת 1983, מייצג את ספינת הדגל של EMBL 's מחויבות הכשרה מהשורה הראשונה וחינוך. בינלאומיות, חונכות ייעודית ועצמאות מוקדמת במחקר מאפיינות את התוכנית שלנו. נחשב לאחד התחרותי ביותר Ph.D. תוכניות הכשרה להיכנס, אנו מחויבים לספק EMBL Ph.D. סטודנטים עם פלטפורמת המוצא הטובה ביותר לקריירה מוצלחת במדע.