4 דוקטורט PhD תוכניות ב אינדונזיה for 2024

דוקטורט PhD תוכניות ב אינדונזיה for 2024Filter
    • Surabaya, אינדונזיה

    זמן מלא

    3 שנים

    למידה מרחוק, בקמפוס

    אנגלית

    תוכנית דוקטורט בכלכלה FEB Unair היא אחת מנקודות החוזק של Universitas Airlangga בהפקת בוגרים עם המאפיינים העיקריים של בעלי אופי מנהיגותי ומחויבות חזקה לשינוי ושיפור. תוכנית זו צפויה להיות תורם מרכזי בהפקת מחקר איכותי כך שימלא תפקיד בפיתוח המדע והפיתוח. התרומה הגבוהה של תכנית זו משקפת את איכותם של המרצים, החוקרים והסטודנטים שהופכים לבעלי עניין חשובים בתהליך החינוכי. בואו להצטרף אלינו, תוכנית דוקטורט בכלכלה בפברואר Unair.

    • Surabaya, אינדונזיה

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    לתוכנית הדוקטורט של Fisip UNAIR במדעי החברה יש מספר תחומי עניין, כלומר סוציולוגיה, אנתרופולוגיה, יחסים בינלאומיים, תקשורת, מינהל מדינה וחברה דיגיטלית. מאז 2019, תוכנית הדוקטורט של מדעי החברה FISIP UNAIR מארגנת תוכנית לפי מחקר שמתעדפת את המחקר כעיקר הפעילות והפעילויות האקדמיות מתבצעות באופן עצמאי עם חיצוני ברור ומחובר. לאחר קבלת משתתפי תכנית הדוקטורט, יינתנו להם תחקיר בתחומי מתודולוגיה, תיאוריה, פילוסופיה, שיטות כתיבה וכתיבת מידע מדעי כאמצעי לפרסום מדעי.

    • Jakarta, אינדונזיה

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    • South Jakarta, אינדונזיה

    אינדונזית

    שליחות: ארגון חינוך לתכנית דוקטורט מבוססת מחקר עם שליטה בידע הקוראן ובפרשנות המשולב במדעי החברה ביצוע מחקר ושירותים קהילתיים בתחום פיתוח מדע הקוראן ופרשנות באופן משולב ו אופן בר-קיימא פיתוח שיתוף פעולה לאומי ובינלאומי ביישום חינוך, מחקר, פרסומים מדעיים ופעילויות אקדמיות אחרות בתחום מדע הקוראן והפרשנות