15 דוקטורט PhD תוכניות ב אוסטריה for 2024

דוקטורט PhD תוכניות ב אוסטריה for 2024Filter
    • Vienna, אוסטריה

    זמן מלא

    4 שנים

    מְעוּרבָּב

    אנגלית

    MODUL University Viennaהדוקטורט של במדעי העסקים והחברתיים-כלכליים היא תכנית לימודי דוקטורט במשרה מלאה בת ארבע שנים, המכינה את המועמדים לתרומת מחקר חדשנית בתחומי התמחות הקשורים לתעשייה. בהתבסס על האוריינטציה המחקרית הייחודית של ארבע המחלקות של אוניברסיטת מודול, דוקטורט נכנס. מועמדים יכולים למקד את לימודי הדוקטורט שלהם מתוך הריכוזים הבאים: מערכות מידע; שיווק; פיתוח בר קיימא; ממשל ציבורי; ניהול שירות; תיירות; מדעי הפנאי; איכות חיים, רווחה ופסיכולוגיה סביבתית. תוכנית הדוקטורט מכוונת למעוניינים בקריירות מחקר בהשכלה גבוהה או בתעשייה והיא אידיאלית למועמדים פוטנציאליים שכבר מחזיקים בתואר שני (או שווה ערך) בעסקים או באחד ממדעי החברה.

    • Vienna, אוסטריה

    זמן מלא

    5 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    הדוקטורט התוכנית היא תוכנית בת 5 שנים במשרה מלאה הבנויה בעבודות קורסים ומחקר. מטרת הלימודים היא לצייד את התלמידים בכלים הדרושים לפיתוח מחקר חדשני במימון. תלמידי VGSF ממומנים במלואם, מה שמאפשר להם להתמקד לחלוטין בדוקטורט שלהם.

    • Vienna, אוסטריה

    זמן מלא

    6 סמסטרים

    בקמפוס

    אנגלית

    תוכנית הדוקטורט במיסוי בינלאומי לעסקים (DIBT) מציעה לימודי דוקטורט מצוינים לתלמידים מצטיינים מכל רחבי העולם, ומכינה אותם באופן מלא לביצוע מחקרים בנושא מיסוי עסקי בינלאומי.

    • Vienna, אוסטריה

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    תוכניות דוקטורט ב-CEU הן תוכניות לימוד במימון מלא עם משך סטנדרטי של 4 שנים המעניקות תואר אמריקאי ואוסטרי. תכנית הדוקטורט במדעי הקוגניציה היא תכנית מוכוונת מחקר. זה כולל הכשרה בשיטות ניסוי, ובעיקר בשנה הראשונה, שיעורי קורסים על המושגים והתיאוריות הבסיסיות במדעי הקוגניציה והתמקדות אפשרית בקוגניציה חברתית ומדעי החברה הקוגניטיביים.

    • Vienna, אוסטריה

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    תוכניות דוקטורט ב-CEU הן תוכניות לימוד במימון מלא עם משך סטנדרטי של 4 שנים המעניקות תואר אמריקאי ואוסטרי. התכנית דוקטור לפילוסופיה בלימודי מגדר השוואתיים מבקשת לתרום לפיתוח לימודי מגדר שהם בינתחומיים, אינטגרטיביים ומבוססים על ניתוחים של תהליכים חברתיים, תיאוריות, מוסדות ותנאי החיים החומריים.

    • Vienna, אוסטריה

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    תוכניות דוקטורט ב-CEU הן תוכניות לימוד במימון מלא עם משך סטנדרטי של 4 שנים המעניקות תואר אמריקאי ואוסטרי. היתרונות של תוכנית הדוקטורט של CEU הם השיעורים והדיונים בין סטודנטים המתמחים בנושאים שונים, תקופות שונות ואזורים גיאוגרפיים שונים, שבאמצעותם ניתן לנסח שאלות מחקר חדשות, אפילו על ההיסטוריה הלאומית של האדם. המחקר מתבצע על ידי הדוקטורט הנוכחי שלנו. סטודנטים ועבודות הגמר המוצלחות שכבר הוגננו נותנות את הרעיון הטוב ביותר של מה אפשרי בתוכנית הדוקטורט להיסטוריה של CEU.

    • Vienna, אוסטריה

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    תוכניות דוקטורט ב-CEU הן תוכניות לימוד במימון מלא עם משך סטנדרטי של 4 שנים המעניקות תואר אמריקאי ואוסטרי. מטרת התוכנית דוקטור לפילוסופיה בכלכלה היא להכין כלכלנים מקצועיים לקריירות מחקר, הוראה או שירות ממשלתי. הקורסים בתכנית נועדו להבטיח שהסטודנטים ירכשו ידע קפדני בתחומי הליבה של תיאוריה כלכלית ומתודולוגיית מחקר.

    • Vienna, אוסטריה

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    תוכניות דוקטורט ב-CEU הן תוכניות לימוד במימון מלא עם משך סטנדרטי של 4 שנים המעניקות תואר אמריקאי ואוסטרי. המחלקה למדעי הסביבה ומדיניות היא מרכז מצוינות במלגות והוראה הקשורות לסביבה באירופה.

    • Vienna, אוסטריה

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    תוכניות דוקטורט ב-CEU הן תוכניות לימוד במימון מלא עם משך סטנדרטי של 4 שנים המעניקות תואר אמריקאי ואוסטרי. המטרות העיקריות של תוכנית הדוקטורט בלימודי עתיקות מאוחרות, ימי הביניים ומודרניות המוקדמות הן לעודד מחקר ימי-ביניימי טרנס-דיסציפלינרי, לפתוח נקודות מבט חדשות ולפתח גישות חדשות.

    • Vienna, אוסטריה

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    תוכניות דוקטורט ב-CEU הן תוכניות לימוד במימון מלא עם משך סטנדרטי של 4 שנים המעניקות תואר אמריקאי ואוסטרי. תכנית הדוקטורט במדעי הרשת היא תכנית מוכוונת מחקר. זה כולל הדרכה בקורסים תיאורטיים ושיטות חישוביות על המושגים והתיאוריות הבסיסיות של רשתות מורכבות, והתנסות מעשית עם מערכי נתונים גדולים.

    • Vienna, אוסטריה

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    תוכניות דוקטורט ב-CEU הן תוכניות לימוד במימון מלא עם משך סטנדרטי של 4 שנים המעניקות תואר אמריקאי ואוסטרי.

    • Vienna, אוסטריה

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    תוכניות דוקטורט ב-CEU הן תוכניות לימוד במימון מלא עם משך סטנדרטי של 4 שנים המעניקות תואר אמריקאי ואוסטרי. לתוכנית הדוקטורט אין מסלולים נפרדים לסוציולוגיה ואנתרופולוגיה - שני הדיסציפלינות משולבות. מעודדים את הסטודנטים לערוך מחקר אמפירי תוך שימוש במגוון רחב של מתודולוגיות, עם זאת, גישות מושכלות תיאורטית החובקות סדר יום אינטלקטואלי רחב זוכות לעדיפות.

    • Klosterneuburg, אוסטריה

    זמן מלא

    5 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    מטרת תוכנית הדוקטורט של ISTA היא לייצר מדענים רחבים מבחינה אינטלקטואלית, סקרנים, בעלי ראש פתוח, המסוגלים לגשת לבעיות מזוויות שונות ויכולים לשתף פעולה עם סוגים מגוונים של מדענים. לשם כך, התלמידים שלנו מסיימים תכנית הכשרה בינתחומית חדשנית המורכבת מאלמנטים מחקריים ומלמדים כאחד, וזוכים לליווי צמוד על ידי סגל ברמה עולמית מדיסציפלינות שונות.

    • Salzburg, אוסטריה

    בקמפוס

    אנגלית, גֶרמָנִיָת

    תכנית הדוקטורט של Geoinformatics מהווה מסגרת מבוקשת ביותר לתעודות אקדמיות מובילות. מחקר הדוקטורט הוא חלק בלתי נפרד מהמבנה הכולל של Z_GIS, המקשר בין השכלה מתקדמת לבין מחקר חדשני. דוקטורנטים ב- Z_GIS מדגישים באותה מידה את החשיבות של מחקר מצוין כמו גם כישורים אקדמיים מצטיינים.

    • Klosterneuburg, אוסטריה

    זמן מלא

    5 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    ה- Institute of Science and Technology Austria (IST Austria) מחפש מועמדים מוסמכים ביותר עם תואר ראשון או שני להגשת מועמדות ל-IST Austria Ph.D. תכנית. אנו מציעים Ph.D במימון מלא. עמדות בביולוגיה, מדעי המוח, מתמטיקה, מדעי המחשב, פיזיקה, כימיה ומדעי הנתונים, בסביבת מחקר ברמה עולמית בפאתי וינה.