10 דוקטורט PhD תוכניות ב אתיקה 2024

דוקטורט PhD תוכניות ב אתיקה 2024Filter
    • Prague, צ'כיה

    זמן מלא, משרה חלקית

    4 שנים

    מְעוּרבָּב, בקמפוס

    אנגלית

    מטרת לימודי הדוקטורט בתחום התיאולוגיה המעשית והאקומנית והאתיקה התיאולוגית היא שתלמידים יטפחו, בדרך הרגילה ללימודים מתקדמים, את יכולתם לחשוב תיאולוגית ולהעמיק את ידיעותיהם על המסורת התיאולוגית באקומנית, המעשית, ומימדים אתיים ברמת המומחים. התלמידים לומדים לנתח ולשקף באופן ביקורתי את הידע הנרכש ואת השיטות הנהוגות בתחומם ולפרש אותם הן בהקשרים הספציפיים שלהם והן במסגרות הבינתחומיות של ידע מדעי עכשווי. בהתאם לנושא פרויקט עבודת הדוקטורט שלהם, לימודיהם מתמקדים בהתמחות הרלוונטית בתחום התיאולוגיה האקומנית או המעשית (למשל הומילטיקה, קטצ'טיקה, פוימיקה, אקלסיולוגיה מעשית, המנולוגיה או מיסיולוגיה), או באתיקה תיאולוגית או נוצרית. עבודה סוציאלית (דיאקוניה). יחד עם זאת, הם שומרים על רוחב הראייה המתאים וההכוונה הבינתחומית הנוגעת לכל תחומי התיאולוגיה.

    • Prague, צ'כיה

    זמן מלא

    3 שנים

    מְעוּרבָּב, בקמפוס

    אנגלית

    לחקר יישומי האתיקה הוא על אימון שיטתי חשיבה ביקורתית על עמדות עצמו ואחרים, לאות הוקרה על הנחות סמויות ודעות קדומות התעלם סוגיות אתיות. אנחנו יכולים לומר במילים אחרות שזה על העמקת גישת ההבנה - ובמקרה זה הוא תחום מדעי הרוח במובן הרחב.

    • Pretoria, דרום אפריקה

    זמן מלא

    2 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

  • בקמפוס

    אנגלית

    סטודנטים בריכוז זה מתמקדים בהשוואה של שתי גישות תיאולוגיות או יותר לנושאים בתחום האתיקה.

  • בקמפוס

    אנגלית

    סטודנטים בריכוז זה מיישמים את המשאבים של מסורות דתיות ותיאולוגיות לחקר היופי - בכוחו המרתק, בתפיסתו כביטוי חינני של האמת והטוב האלוהיים, ובהצגתו כאמנות.

    • Milan, איטליה

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    • Berkeley, ארצות הברית

    בקמפוס

    אנגלית

    ריכוז האתיקה מכין את התלמידים להקשר בין הדמויות המרכזיות בפיתוח האתיקה והתיאוריה החברתית, לקשר בין אתיקה לריכוז משני, לערוך מחקר ולבנות טיעון אתי.

    • Pardubice, צ'כיה

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    המרכז לאתיקה כלימוד בערך אנושי, צוות מחקר בינלאומי המזוהה עם המחלקה לפילוסופיה ולימודי דת, מזמין בוגרי פילוסופיה ודיסציפלינות שכנות להגיש מועמדות למלגת דוקטורט פתוחה בינלאומית.

    • Boston, ארצות הברית

    זמן מלא

    5 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    קורס לימודי תיאולוגיה, אתיקה ופילוסופיה בבית Boston University School of Theology תומך בעבודה בתיאולוגיה ובאתיקה העוסקת היסטורית, מושכלת מבחינה פילוסופית, בין תחומית וממשיכה לקהילות מלגות וחיים דתיים.

    • Online USA

    זמן מלא, משרה חלקית

    למידה מרחוק

    אנגלית

    באמצעות תכנית לימודים חוצה תחומים הכוללת סמינרים משותפים בקהילת למידה מגוונת ועבודה פרטנית במסגרת ההתמחות החינוכית האנושית המקשרת בין זכויות אדם, הגנה על בעלי חיים, אתיקה סביבתית ועשיית שינוי, תוכלו לפתח מיומנויות מחקר דוקטורט כדי לחפש פתרונות בעיות מקומיות ועולמיות.