3 דוקטורט PhD תוכניות ב אתיקה ב צ'כיה for 2024

דוקטורט PhD תוכניות ב אתיקה ב צ'כיה for 2024Filter
    • Prague, צ'כיה

    זמן מלא, משרה חלקית

    4 שנים

    מְעוּרבָּב, בקמפוס

    אנגלית

    מטרת לימודי הדוקטורט בתחום התיאולוגיה המעשית והאקומנית והאתיקה התיאולוגית היא שתלמידים יטפחו, בדרך הרגילה ללימודים מתקדמים, את יכולתם לחשוב תיאולוגית ולהעמיק את ידיעותיהם על המסורת התיאולוגית באקומנית, המעשית, ומימדים אתיים ברמת המומחים. התלמידים לומדים לנתח ולשקף באופן ביקורתי את הידע הנרכש ואת השיטות הנהוגות בתחומם ולפרש אותם הן בהקשרים הספציפיים שלהם והן במסגרות הבינתחומיות של ידע מדעי עכשווי. בהתאם לנושא פרויקט עבודת הדוקטורט שלהם, לימודיהם מתמקדים בהתמחות הרלוונטית בתחום התיאולוגיה האקומנית או המעשית (למשל הומילטיקה, קטצ'טיקה, פוימיקה, אקלסיולוגיה מעשית, המנולוגיה או מיסיולוגיה), או באתיקה תיאולוגית או נוצרית. עבודה סוציאלית (דיאקוניה). יחד עם זאת, הם שומרים על רוחב הראייה המתאים וההכוונה הבינתחומית הנוגעת לכל תחומי התיאולוגיה.

    • Prague, צ'כיה

    זמן מלא

    3 שנים

    מְעוּרבָּב, בקמפוס

    אנגלית

    לחקר יישומי האתיקה הוא על אימון שיטתי חשיבה ביקורתית על עמדות עצמו ואחרים, לאות הוקרה על הנחות סמויות ודעות קדומות התעלם סוגיות אתיות. אנחנו יכולים לומר במילים אחרות שזה על העמקת גישת ההבנה - ובמקרה זה הוא תחום מדעי הרוח במובן הרחב.

    • Pardubice, צ'כיה

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    המרכז לאתיקה כלימוד בערך אנושי, צוות מחקר בינלאומי המזוהה עם המחלקה לפילוסופיה ולימודי דת, מזמין בוגרי פילוסופיה ודיסציפלינות שכנות להגיש מועמדות למלגת דוקטורט פתוחה בינלאומית.