10 דוקטורט PhD תוכניות ב ארכיאולוגיה 2024

דוקטורט PhD תוכניות ב ארכיאולוגיה 2024Filter
    • Riga, לטביה

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    מטרת תכנית הלימודים המשותפת לדוקטורט "היסטוריה וארכיאולוגיה" של אוניברסיטת University of Latvia ודאוגפילס היא להבטיח את רצף המדע ההיסטורי, הכשרה של צוותים מובילים של מוסדות מדעיים, להשכלה גבוהה ותרבות שיש להם את היכולת להעלות ולפתור הבעיות החשובות ביותר של ההיסטוריה המודרנית, במובן הרחב יותר, זה אומר השתתפות בגיבוש האליטה האינטלקטואלית, כמו גם היכולת להשפיע על התפתחות הכיוון וסדרי העדיפויות של המדע ההיסטורי הלאומי.

    • Bologna, איטליה

    זמן מלא

    24 חודשים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    עבודת גמר לתכנית מחקר זו חייבת לחקור חברות אנושיות מהעבר תוך שימוש בשרידים חומריים שלה ועליה ליישם את התפתחות הארכיאולוגיה כתחום מדעי. יש להסביר שיטות ותיאוריות ארכיאולוגיות תוך שימוש במחקרי מקרה מיבשת אפריקה, אסיה, אוסטרליה, אירופה ויבשת אמריקה.

    • Newcastle upon Tyne, הממלכה המאוחדת

    בקמפוס

    אנגלית

    תוכניות הארכיאולוגיה MPhil ו- PhD שלנו הן תארים מחקריים. הם נערכים כמחקרים עצמאיים בפיקוח ומוערכים באמצעות מסמך כתוב יחיד הנתמך בבדיקת viva voce. שני התארים כוללים הפקת ידע חדש באמצעות מחקר מקורי ומלגה מתקדמת, תוך בחינת תחום לימוד אקדמי בפירוט. זה כרוך בהבנה מפורטת של השיטות, הטכניקות והגישות הדרושים להפקת ידע כזה, וההקשר הרחב יותר של נושא המחקר.

    • London, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא, משרה חלקית

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    אמנם תואר מחקרי צריך להיות מאוד מתגמל באופן אישי, אך זו גם התחייבות רצינית ולעיתים אינטנסיבית. תחת השיטה הנוכחית, לדוקטורט במשרה מלאה יש שלוש שנים להשלים טיוטה מלאה של עבודת הגמר או עבודת הגמר שלו, ולאחר מכן שנה נוספת לרישום (המכונה תואר 3 1). תארים מחקריים נעשים בדרך כלל על ידי אנשים שמטרתם להפוך למקצוענים בתחום תולדות האמנות ו / או הארכיאולוגיה, בין אם כאקדמאים המבצעים מחקר ומלמדים באוניברסיטאות, או כאוצרות או מחנכים במוזיאונים, ספריות או ארכיונים, או בכל מספר שהוא בתחומים קשורים אחרים כמו פרסום אקדמי או אפילו עולם האמנות המסחרית. בדרך כלל כדאי להתנסות בעבודה מחוץ לאוניברסיטה לפני שתגיש בקשה לתכנית לדוקטורט, למשל בתפקיד כלשהו במוזיאון או בגלריה.

    • Prague, צ'כיה

    זמן מלא, משרה חלקית

    4 שנים

    בקמפוס

    הדוקטורט לבוגר ידע תיאורטי מעמיק בכל התחומים העיקריים של האגיפטולוגיה וסקירה מפורטת והבנה עדכנית של מצב המחקר הנוכחי ובעיות נלוות. על בסיס הדוקטורט המאושר. עבודת הדוקטורט, הוא/היא מסוגלים להפגין איכות יוצאת דופן בהתמחות הספציפית שלו. הכישורים והמיומנויות המלומדות, השפה והאנליטיות של הבוגר הופכות אותו/ה למצויד במלואו לעיסוק מלומד ופדגוגי מקצועי ברמה בינלאומית. הדוקטורט בוגר תואר יכול להיות מועסק במוסדות בעלי דירוג מוביל רבים המתמקדים בחקר העת העתיקה, כמו גם ברמת המנהלים הבכירים האפקטיביים במוסדות המשתתפים בקשרים תרבותיים, פוליטיים, כלכליים או מסחריים בין צ'כיה למצרים.

    • Online

    זמן מלא, משרה חלקית

    1 סֵמֶסטֶר

    למידה מרחוק

    אנגלית, אִיטַלְקִית

    דוקטורט במחקר באמצעות למידה מרחוק מוענק לאחר סיום מוצלח של התמחות מחקר תיאורטית. מחקר זה מוצג בצורת עבודת דוקטורט. הדוקטורט (דוקטור לפילוסופיה) הוא תואר הדוקטור היחיד שניתן להשיג באמצעות למידה מרחוק. הדרישה העיקרית לדוקטורט מקוון באמצעות למידה מרחוק היא להציג ולדון בתזה של לפחות 100 עמודים לבדיקה והערכה על ידי ועדה אקדמית באוניברסיטת סלינוס. עבודת גמר לתוכנית מחקר זו חייבת לחקור חברות אנושיות מהעבר תוך שימוש בשרידי החומר שלהן ועליה ליישם את התפתחותה של ארכיאולוגיה כדיסציפלינה מדעית. יש להסביר שיטות ותיאוריות ארכיאולוגיות באמצעות מקרי מקרה מיבשות אפריקה, אסיה, אוסטרליה, אירופה ואמריקה. עבודת הגמר צריכה לכלול את ההתפתחויות האחרונות בתחום זה ולהציג תיאוריות ופרקטיקות שנמצאו במציאות המדעית בנוגע לתגליות הארכיאולוגיות האחרונות.

    • Cardiff, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא, משרה חלקית

    בקמפוס

    אנגלית

    בהנחיית מומחים, הבוגרים שלנו נתקלים בהזדמנויות מרגשות להתווכח ולהחליף רעיונות, בין אם דרך מרכזי המחקר המחוברים לבינלאומיים שלנו או סדרות סמינרים רבות.

    • Tandil, ארגנטינה

    בקמפוס

    ספרדית

    התואר יהיה בנוי על פי הצירים: גרעין אחד עם קורסים גרעיניים נפוצים והשני עם מסלולי בחירה. לגבי משך הזמן שלהן, הן עשויות להיות ארבע חודשיות או אינטנסיביות (משך שבוע ועד חודש), והן צריכות לעמוד בשני המקרים בכמות מינימלית של 30 שעות שעון. כל קורס דוקטורט ייתן קרדיט אחד (1) על כל עשר (10) שעות לימוד בפועל, עם דרישות קריאה ומשימות מקבילות אחרות, ובתנאי שהתקיימה הערכה סופית חיובית של המורה שלימד את הקורס.

    • Wuhan, הרפובליקה העממית של סין

    בקמפוס

    מטרת תוכנית ההתמחות הזו היא לייצר סוג חדש ויצירתי של מלומדים מוכשרים שמחשבותיהם בריאים ובעלי התפתחות מלאה של מוסר, חוכמה, מבנה גוף ואסתטיקה. בוגרי מוסמכים של תוכנית זו צפויים להיות מצוידים בהכשרה אקדמית משובחת, שיש להם מגוון רחב של בסיס תיאורטי והעמקה שיטתית של הידע בתחום הארכיאולוגיה, שמבין ומכיר את הישגי המחקר הקודמים ואת גבול הידע המקצועי.

    • Edinburgh, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא, משרה חלקית

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    עבודת הדוקטורט שלנו בארכיאולוגיה מציעה לך הזדמנות ללמוד ארכיאולוגיה ברמה מתקדמת באמצעות מחקר עצמאי. תחום נושא הארכיאולוגיה מציע פיקוח מחקרי במגוון רחב של תחומים. תחומי המחקר שלנו נעו בין האוסטארכאולוגיה האנושית לבין אנתרופולוגיה משפטית לארכיאולוגיה הרומית, תרבויות קדומות וחברות עירוניות בים התיכון ובאירופה, העולם הביזנטי והעת העתיקה, ציידים-לקטים מאוחרים והתפשטות החקלאות באירופה, מונומנטים מגלתיים, ואת הארכיאולוגיה של סקוטלנד. תחומי מחקר אלה משלימים מומחיות מחקרית בתחומים אחרים הקשורים לבית הספר ולאוניברסיטה.