3 דוקטורט PhD תוכניות ב אמנויות הבמה ב צ'כיה for 2024

דוקטורט PhD תוכניות ב אמנויות הבמה ב צ'כיה for 2024Filter
    • Prague, צ'כיה

    משרה חלקית

    4 שנים

    בקמפוס

    מערכת האישורים המעוצבת באופן אישי של תכנית הדוקטורט מעניקה לבוגרים תובנה על מצב המחקר והמתודולוגיה הנוכחיים של הנושא, במיוחד בתחום ההתמחות הנבחר ובדיסציפלינות הקשורות זה לזה. במהלך הקורס בחנו הבוגרים גם סוגיות פילוסופיות הקשורות למקצועות הדוקטורט שלהם ועברו מבחן בשפה זרה. עבודת הדוקטורט מהווה תרומה בעלת ערך מדעי לחקירת הנושא וממצאיה מתפרסמים בדרך כלל כמונוגרפיה או מחקר בכתב עת מדעי.

    • Prague, צ'כיה

    זמן מלא

    4 שנים

    מְעוּרבָּב, בקמפוס

    אנגלית

    ההתמחות בתורת המוסיקה וחינוך מבוססת על בחירה וסינתזה של המקצועות החינוכיים המוזיקולוגיים והמוזיקאליים, ומאפשרת הכנה מאוזנת של מומחים מוסמכים ביותר מבחינת מחקר והוראה. בהתאם לקשת רחבה של פדגוגיה מוזיקלית, ההתמחות עוקבת אחר היקף המחקר המתאים ליעד: הכנת מומחים בתחום המחקר של חינוך מוזיקלי כללי, הכשרה מקצועית ופעילויות אחרות הדורשות התמחות כזו.

    • Prague, צ'כיה

    זמן מלא, משרה חלקית

    4 שנים

    בקמפוס

    בוגר מסלול הדוקטורט בן ארבע השנים בלימודי תיאטרון הוא מומחה שהוכשר למחקר בהיסטוריה ותיאוריה של התיאטרון. כישוריו המקצועיים המיוחדים הופכים את הבוגר כשיר לעבודה כחוקר, תיאטרולוג, עורך מומחה במוסדות מדיה ומחקר שונים (במיוחד מקצועיים ואקדמיים), וגם כמומחה העובד בממשל ממלכתי ועירוני, ארגונים לא ממשלתיים, ארגונים אזרחיים, הוצאות לאור, מוזיאונים. יתר על כן, הבוגר הוכשר לתפקידי הוראה במוסדות אקדמיים.