קרא את התיאור הרשמי

התלמיד צריך לפתח יישומים מאוד יכולות מיוחדות ומיומנויות מעשיות ברכישה, הפרשנות, ההבנה והיישום של עקרונות ניהול שיווק. באמצעות עבודת הדוקטורט, שבו ההסמכה לשיאו, סטודנט במוקדמות יראה ראיות של עבודה מדעית עצמאית ומקורית. התזה תהווה תרומת חליטת הידיעה ותובנה על משמעת הנושא כמו גם בתחום המחקר. תלמידים העומדים בדרישות גם יציג יכולת ביישום שיטות מחקר בנושא, ואת התקשורת הכתובה הנכונה ו / או בעל פה של תהליך המחקר וממצאים. התלמיד צריך להיות מסוגל לחשוב על החלטות המחקר שלו / שלה ויישומים, על מנת להעריך את ההשפעה שלה בהקשר הוליסטי של ניהול השיווק.

תנאי קבלה

סטודנט אשר נמצא ברשותו של ההסמכה שני בניהול שיווק עם מינימום של 65% ומעלה על רמת NQF 8 או 9 רשאי לבקש להתקבל סייג זה. דיקן הפקולטה לניהול רשאי לסרב הודאת תלמיד הסמכת הדוקטורט אם סבור כי הרקע האקדמי של התלמיד אינו מספיק עבור המחקרים המוצעים.

פרטי יצירת קשר

שם: פרופ M רוברטס-לומברד
טל ': +27 (0) 11 559 3031 / אֶלֶקטרוֹנִי: mornayr@uj.ac.za

שפת ההוראה של התוכנית:
אנגלית

ראה עוד 70 תוכניות שמוצעות על ידי University of Johannesburg »

This course is Campus based
Start Date
Feb 2020
Duration
2 - 4 שנים
תכנית חלקית
תכנית מלאה
לפי מיקום
לפי תאריך
Start Date
Feb 2020
מועד אחרון להגשת בקשה

Feb 2020

Location
מועד אחרון להגשת בקשה
End Date