6 דוקטור לחינוך תוכניות ב חינוך כללי 2024

דוקטור לחינוך תוכניות ב חינוך כללי 2024Filter
    • Sharjah, איחוד האמירויות הערביות

    זמן מלא

    3 שנים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    התכנית לדוקטורט בחינוך שמה לה למטרה לשדרג את כישורי הניהול והמנהיגות החינוכיים של הלומדים, להפוך אותם לעוסקים מבוססי ראיות יעילים ביותר ולתמוך בצמיחת המקצוע.

    • Portsmouth, דומיניקה

    משרה חלקית

    בקמפוס

    אנגלית

    חינוך הוא תחום רחב עם מספר תחומים מיוחדים. אלה כוללים התמחויות כגון: לימוד פיתוח והדרכה, להתפתחות ילד בגיל רכה, חינוך יסודי ועל יסודי, חינוך מיוחד, חינוך מבוגרים, מחקר חינוכי, ותכנון תוכניות לימודים, לימודי אוריינות, חינוך לשוני, לימודי מתמטיקה, הכשרת מורים, והתמחויות אחרות.

    • SC , ארצות הברית

    זמן מלא

    30 סמסטרים

    בקמפוס

    אנגלית

    אד. תכנית לתואר ד המחקר נועד לתת לתלמידי מסגרת קונספטואלית רחבה בתיאורית המנהיגות ומחקר.

    • Tepic, מקסיקו

    בקמפוס

    ספרדית

    עם אישור המדינה מספר 003620, המונפק על ידי משרד החינוך הציבורי של ניארית, ומספר ההרשאה הפדרלי DEGESPE / 2465/15 מיום 25 בספטמבר 2015, שהונפק על ידי משרד החינוך הבסיסי והמנהל הכללי לחינוך גבוה לאנשי חינוך. היא תכנית משכילה, שנמשכת שנתיים (שישה סמסטרים), שבוגריה יתרום לשיפור איכות החינוך כדי לסייע בהעלאת רמת ההישגים האקדמיים של תלמידי החינוך הבסיסי והעליוני, באמצעות חדשנות של תקווה, לייצר למידה .

    • Davis, ארצות הברית

    אנגלית

    תוכנית הדוקטורט במנהיגות חינוכית בצפון אזור הבירה נועדה להכין מנהיגים חינוכיים למופת בבתי ספר, מכללות קהילתיות ויכולות חינוכיות נלוות השוכנות בעמק סקרמנטו הגדול, אזור המפרץ וצפון קליפורניה. בוגרי תוכנית זו מוכנים להוביל לשינוי בסביבות חינוכיות המקדמות למידה, הון והישגים לכל התלמידים

    • Vila Real, פורטוגל

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    פורטוגזית

    הקורס בעל אופי פס רחב, בהיותו ההתמחות המתקבלת בתזה של הדוקטורט. מטרתו העיקרית היא הפקת ידע באמצעות מימוש המחקר המקורי בתחום מדעי החיים, מנקודת מבט בסיסית או יישומית.