45 דוקטורט במנהל עסקים DBA תוכניות ב ארצות הברית for 2024

דוקטורט במנהל עסקים DBA תוכניות ב ארצות הברית for 2024Filter
    • Livingston, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    3 שנים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    הדוקטור המקוון 100% למנהל עסקים בעסקים כפריים מאוניברסיטת מערב אלבמה בוחן פתרונות אמיתיים לאתגרים בניהול עסקים כפריים. כתוכנית הראשונה מסוגה במדינה, תואר זה מדגיש נושאים ואסטרטגיות קריטיות להצלחה כמנהיגים עסקיים כפריים בהקשרים גלובליים. הסטודנטים בוחרים בין אפשרויות מסלול ממוקדות קריירה ביזמות וחדשנות כפרית או מנהיגות כפרית וטרנספורמטיבית כדי להתמחות בלימודים.

    • London, הממלכה המאוחדת
    • Boston, ארצות הברית
    • + 2 more

    משרה חלקית

    30 חודשים

    מְעוּרבָּב

    אנגלית

    למד במשרה חלקית כדי לקבל תואר דוקטור מוסמך בארה"ב ולהאיץ את הקריירה שלך עם הפרעה מינימלית לחיי העבודה והבית שלך.

    • Honolulu, ארצות הברית
    • Online USA

    זמן מלא, משרה חלקית

    למידה מרחוק

    אנגלית

    דוקטור למינהל עסקים (DBA, Ph.D.) התוכנית נועדה לקדם את הפיתוח המקצועי של מנהלים מנוסים ואנשי מקצוע בזירה העסקית על ידי הרחבת הידע הניהולית שלהם לצייד אותם עם מחקר רחב מיומנויות ניהול תהליכים, מה שמאפשר להם לעשות תרומה של מנהיגות מרכזית לשדות נבחרים.

    • Wisconsin Township, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    2 שנים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    האתגרים העומדים בפני עולם העסקים הם רבים ומורכבים, אך אינם בלתי אפשריים. באמצעות תוכנית הדוקטור למנהל עסקים, קונקורדיה מכינה מנהיגים נוצרים לטפל בבעיות הללו בצורה הוליסטית על ידי שילוב של מושגים עסקיים כמותיים ואיכותיים. התוצאה? השינוי בפועל מתורגם לצמיחה ורווחיות לטווח ארוך.

    • San Diego, ארצות הברית

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    אם אתה רוצה לממש את הפוטנציאל הגבוה ביותר שלך בעסקים, תכנית ה- DBA המקוונת והקמפוס בבית הספר לניהול ומנהיגות בקליפורניה (CSML) בסן דייגו תעניק לך את הניסיון, המומחיות והביטחון להטביע את חותמך. תכנית הדוקטור למנהל עסקים מעמיקה לעומק נושאים כגון שיטות עסקיות, תיאוריות ומתודולוגיות; עיצוב מחקר; מחקר יישומי; מחקר שיתופי; ואחרים, כולם עם דגש על טכנולוגיה וניתוח כמותי. עם סיום התוכנית, תהיה מוכן לתפוס תפקיד מנהיג בעולם העסקים הדינאמי והרב -תרבותי, לא משנה באיזו תעשייה אתה בוחר לשנות. גם אם אתה כבר מומחה בתחום שלך, הדוקטורט שלך מבית ספר מוכר לעסקים מאשרת ומאשר את מצבך כמקצוען עובד, כמנהיג עסקי ומומחה בנושא. זה יכול לפתוח דלתות להזדמנויות חדשות, לשפר את הכישורים שלך, להרחיב את הידע שלך ולהגדיל באופן דרמטי את ההכנסה שלך, בין אם אתה בוחר להוביל חברה משלך, לקחת תפקיד של מנהל בתוך ארגון, או להתפרץ כיועץ עסקי בינלאומי עצמאי. . אם ברצונך להמשיך בלימודים מתקדמים עם אנשי עסקים מובחרים, מקוונים או בקמפוס, באוניברסיטה שלנו בסן דייגו, קליפורניה, תוכנית DBA היא המקום המושלם להתחיל בו. ב- Alliant, אנו מקלים עליך להשיג את ההשכלה הגבוהה הדרושה לך כדי להיות בין מנהיגי העסקים המובילים במדינה. לאורך כל תוכנית הדוקטורט, תקבל הכשרה מעשית, תלמד כישורי חיים יקרי ערך ותתנסה ביישומים עסקיים ובינלאומיים עסקיים בעולם האמיתי. תוכל גם להשלים תרגול כשירות שנוכל לעזור לך לאבטח, או אם אתה עובד, תוכל להשתמש בחברה הנוכחית שלך לעבודה וניסיון מקצועי רב ערך זה, להועיל לך ולארגון שלך.

    • San Diego, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    24 חודשים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    תוכנית USU DBA נועדה להכין אנשי מקצוע להתאמן בקריירה שבחרו. דוקטורט זה נחשב לדוקטורט בפועל ולא לדוקטורט מחקרי. תוכנית ה-DBA מציעה לסטודנטים הזדמנויות לפתח מיומנויות הדרושות לתפקידים שונים בפרקטיקה מתקדמת, מנהיגות ומדיניות. המטרה היא לפתח מתרגלים מלומדים להוביל ארגונים. בתכנית יש ריכוז ניהול אסטרטגי לכל הסטודנטים.

    • Grenoble, צרפת
    • Île-de-France, צרפת
    • + 3 more

    משרה חלקית

    3 שנים

    מְעוּרבָּב, למידה מרחוק

    אנגלית

    הדוקטורט למנהל עסקים (DBA) מגרנובל הוא תכנית דוקטורט מותאמת, 3 שנים, במשרה חלקית, מוכרת בינלאומית, המכוונת למנהיגים עסקיים ואקדמאים שרוצים לשפר את הקריירה שלהם על ידי מינוף מחקר לפתרון בעיות מורכבות. התוכנית מותאמת לחייהם העמוסים של אנשי מקצוע, הממוקמים בצרפת ומועברת במתכונת היברידית וגמישה.

    • Rochester, ארצות הברית

    זמן מלא

    5 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    הדוקטורט במנהל עסקים נועד לעורר השראה ולהכשיר חוקרים לזהות, לחקור ולפתור אתגרים עסקיים חדשים המשפיעים על העסק והחברה, במיוחד אלה המופעלים על ידי שינויים טכנולוגיים. התוכנית שלנו שמה דגש חד על ההשפעות של חדשנות טכנולוגית על תיאוריות ומחקר מבוססי דיסציפלינה. הפקולטה שלנו מאמצת מודל התלמדות בעבודה עם סטודנטים כדי להפוך לחוקרים עצמאיים, חוקרים חדשניים ומחנכים מאומנים היטב באוניברסיטאות מוכוונות מחקר.

    • Florida City, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    24 חודשים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    בחברה ובתעשייה שלך, אתה מנצל כל הזדמנות כדי לעזור לפתח עתיד טוב וזוהר יותר עבור עצמך ועבור הסובבים אותך. עכשיו אתה חושב לחלוק את המיומנויות שהרווחת קשה בסביבה של השכלה גבוהה. אם אתה מרגיש שאתה מגיע לתקרת הקריירה עם תואר שני במנהל עסקים בלבד, לאקדמיה יש פתרון שלב הבא שיעזור לך להמשיך להתקדם בקהילה העסקית ובחינוך ברמת האוניברסיטה.

    • Arlington, ארצות הברית

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    מטרת הדוקטורט. התואר במנהל עסקים הוא לפתח חוקרים בעלי יכולת ללמד ולערוך מחקר עצמאי בתחומים שונים של מנהל עסקים. התוכנית מכינה את התלמידים לקריירה כחוקרים וכמורים תוך פיתוח מיומנויות אנליטיות קפדניות הדרושות כדי לתרום תרומה אקדמית משמעותית בתחומי העסקים.

    • Englewood, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    1 שָׁנָה

    למידה מרחוק, בקמפוס

    אנגלית

    American International Theism University יש משהו לכולם. כעת עם תוכניות התואר המואץ שלנו, אתה יכול להשלים את תואר הדוקטור שלך בתוך שנה עד שלוש שנים. כל קורס הוא 6 שעות אשראי ונמשך 6 שבועות. תן לעבודה הקשה ולמסירות שלך להשתלם על ידי השגת התואר שלך בחצי מהזמן. ההרשמה פתוחה והסטודנטים יכולים להתחיל את התוכנית בכל עת. כל הקורסים ניתנים בכיתות מקוונות, עם חונכות סגל אחד על אחד. לסטודנטים יש גם גישה חופשית למרכז טקטיקות לימוד ומשאבים מקיף שלנו, עם קישורים לאתרים הקשורים לנושא, ספריות מקוונות, מאמרים וסיוע במחקר. מטרת תכניות הדוקטורט שלנו במנהל עסקים היא להכין אותך לקריירה של פרופסורים באוניברסיטה, מחקר עסקי ותפקידים עסקיים/מחקריים בכירים במגזר הפרטי כמו גם בממשלה.

    • Siedlęcin, פולין
    • Mała Kamienica, פולין
    • + 3 more

    מִבְחָן

    • Irvine, ארצות הברית

    משרה חלקית

    16 חודשים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    תוכנית DBA באוניברסיטת Brentwood University היא התואר האקדמי הגבוה ביותר אשר מיועד לסטודנטים המעוניינים להמשיך בקריירה מקצועית. DBA מתמקדת הן בתיאוריה והן במחקר יישומי ותסייע לתלמיד לרכוש מיומנויות מנהיגות כמנהל, יועץ או יזם.

    • Lynchburg, ארצות הברית

    זמן מלא

    למידה מרחוק

    אנגלית

    דוקטור למנהל עסקים של אוניברסיטת דוקטור ליברטי למינהל עסקים מספק השתלמות בניהול מקצועי, משאבי אנוש, שיווק, ושדות עסקים אחרים הקשורים.

    • Great Falls, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    3 שנים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    Apollos University , המחלקה לעסקים מציעה את הדוקטור המקוון במנהל עסקים (DBA) 100%. התכנית מיועדת לסטודנטים בעלי תואר שני בעסקים או בתחום קשור.