3 דוקטורט במנהל עסקים DBA תוכניות ב רוסיה for 2024

דוקטורט במנהל עסקים DBA תוכניות ב רוסיה for 2024Filter
    • Russia Online, רוסיה

    זמן מלא, משרה חלקית

    2 שנים

    מְעוּרבָּב, בקמפוס

    אנגלית

    זוהי תוכנית ייעוץ וחינוך מהשורה הראשונה עבור מי שצריך להשיג כישורי ניהול מודרניים תוך התמקדות בשימוש במיומנויות מעשיות. זה מכוון לאנשים שעובדים בתפקידים עליונים ולאנשים שאינם מרוצים מהידע הבסיסי שניתן על ידי מרבית בתי הספר לעסקים אקדמיים. בגלל ההתמחות בניהול אסטרטגי, הסטודנטים מקבלים את הקורס העמוק ביותר באסטרטגיה עסקית וניהול ארגוני. בנוסף לכך, EMAS מציעה גם התמחות בניהול פיננסי. 190 ECTS.

    • Russia Online, רוסיה

    זמן מלא, משרה חלקית

    2 שנים

    מְעוּרבָּב, בקמפוס

    אנגלית

    זוהי תוכנית ייעוץ וחינוך מהשורה הראשונה עבור מי שצריך להשיג כישורי ניהול מודרניים תוך התמקדות בשימוש במיומנויות מעשיות. זה מכוון לאנשים שעובדים בתפקידים עליונים ולאנשים שאינם מרוצים מהידע הבסיסי שניתן על ידי מרבית בתי הספר לעסקים אקדמיים. בגלל ההתמחות בניהול אסטרטגי, הסטודנטים מקבלים את הקורס העמוק ביותר באסטרטגיה עסקית וניהול ארגוני. בנוסף לכך, EMAS מציעה גם התמחות בניהול שיווק ומכירות. 190 ECTS.

    • Russia Online, רוסיה

    זמן מלא, משרה חלקית

    2 שנים

    מְעוּרבָּב, בקמפוס

    אנגלית

    זוהי תוכנית ייעוץ וחינוך מהשורה הראשונה עבור מי שצריך להשיג כישורי ניהול מודרניים תוך התמקדות בשימוש במיומנויות מעשיות. זה מכוון לאנשים שעובדים בתפקידים עליונים ולאנשים שאינם מרוצים מהידע הבסיסי שניתן על ידי מרבית בתי הספר לעסקים אקדמיים. בגלל ההתמחות בניהול אסטרטגי, הסטודנטים מקבלים את הקורס העמוק ביותר באסטרטגיה עסקית וניהול ארגוני. בנוסף לכך, EMAS מציעה גם התמחות בניהול בריאות. 190 ECTS.