תכנית דוקטורט רשמית בהון וחדשנות בחינוך

כללי

תיאור התכנית

comm

מבוא

התכנית דוקטורט אקוויטי וחדשנות בחינוך הוא מקודם על ידי אוניברסיטאות א-קורוניה, קנטבריה, אוביידו, סנטיאגו דה קומפוסטלה ויגו (המתאמת אוניברסיטת). היא מכוון הכשרת מורים וחוקרים חינוכיים מנקודת המבט של העצמי וחדשנות.

למה ללמוד את התואר

תכנית זו נועדה לענות על הצורך בחברה של היום להתמקד בחינוך מנקודת המבט של העצמי וחדשנות, מצדיקות עניין הצורך שלהם על הראיות הבאות:

  • הצורך המשכיות ולספק אפיקים של מחקר מחקרים הנובע הארגון החדש של מערכת באוניברסיטה התמחות החינוך, במיוחד:
    • מחקרים בהכשרת מורים בחינוך היסודי, אשר לאחר הרפורמות האחרונות נקראים לגשת ויש המשכיות במחקרים של המחזור השני והשלישי;
    • מורה למדעי אימון על השכלה תיכונית חובה, הכשרה מקצועית ושפת הוראה,
    • másteres מומחיות חינוכית קיימים אחרים האוניברסיטאות המשתתפות.
 <li> &#1492;&#1490;&#1513;&#1502;&#1514; &#1492;&#1510;&#1493;&#1512;&#1498; &#1500;&#1511;&#1491;&#1501; &#1502;&#1495;&#1511;&#1512; &#1492;&#1506;&#1493;&#1505;&#1511; &#1489;&#1489;&#1506;&#1497;&#1493;&#1514; &#1513;&#1500; &#1488;&#1497; &#1513;&#1493;&#1493;&#1497;&#1493;&#1503; &#1495;&#1489;&#1512;&#1514;&#1497; &#1493;&#1495;&#1497;&#1504;&#1493;&#1499;&#1497; &#1489;&#1495;&#1489;&#1512;&#1492; &#1513;&#1500;&#1504;&#1493; &#1504;&#1493;&#1511;&#1496;&#1514; &#1510;&#1493;&#1512;&#1493;&#1514; &#1495;&#1491;&#1513;&#1493;&#1514; &#1499;&#1514;&#1493;&#1510;&#1488;&#1514; &#1513;&#1497;&#1504;&#1493;&#1497;&#1497;&#1501; &#1495;&#1489;&#1512;&#1514;&#1497;&#1497;&#1501; &#1513;&#1500; &#1492;&#1502;&#1491;&#1497;&#1504;&#1492; &#1493;&#1488;&#1514; &#1492;&#1492;&#1513;&#1508;&#1506;&#1493;&#1514; &#1513;&#1500; &#1499;&#1500;&#1499;&#1500;&#1492; &#1490;&#1500;&#1493;&#1489;&#1500;&#1497;&#1514; &#1500;&#1489;&#1497;&#1503; &#1495;&#1489;&#1512;&#1492; &#1502;&#1511;&#1493;&#1496;&#1506;&#1514; &#1497;&#1493;&#1514;&#1512; &#1493;&#1497;&#1493;&#1514;&#1512; . &#1492;&#1492;&#1497;&#1493;&#1493;&#1510;&#1512;&#1493;&#1514; &#1513;&#1500; &#1495;&#1493;&#1511;&#1512;&#1497;&#1501; &#1492;&#1499;&#1497;&#1504;&#1493; &#1500;&#1494;&#1492;&#1493;&#1514;, &#1500;&#1504;&#1514;&#1495;, &#1500;&#1495;&#1511;&#1493;&#1512; &#1493;&#1500;&#1511;&#1491;&#1501; &#1514;&#1492;&#1500;&#1497;&#1499;&#1497;&#1501; &#1495;&#1497;&#1504;&#1493;&#1499;&#1497;&#1497;&#1501; &#1495;&#1491;&#1513;&#1504;&#1497;&#1497;&#1501; &#1502;&#1495;&#1493;&#1497;&#1489;&#1497;&#1501; &#1500;&#1492;&#1493;&#1503;, &#1510;&#1491;&#1511; &#1495;&#1489;&#1512;&#1514;&#1497; &#1492;&#1499;&#1500;&#1500;&#1492; &#1492;&#1497;&#1488; &#1488;&#1514;&#1490;&#1512; &#1513;&#1500; &#1502;&#1493;&#1512;&#1499;&#1489;&#1493;&#1514; &#1490;&#1491;&#1493;&#1500;&#1493;&#1514; &#1492;&#1502;&#1492;&#1493;&#1493;&#1492; &#1488;&#1514; &#1492;&#1500;&#1497;&#1489;&#1492; &#1513;&#1500; &#1514;&#1499;&#1504;&#1497;&#1514; &#1494;&#1493;. &#1489;&#1488;&#1493;&#1514;&#1493; &#1488;&#1497;&#1502;&#1493;&#1503; &#1495;&#1493;&#1511;&#1512;&#1497;&#1501; &#1495;&#1497;&#1504;&#1493;&#1499;&#1497;&#1497;&#1501; &#1499;&#1499;&#1500;&#1497; &#1495;&#1497;&#1493;&#1504;&#1497; &#1492;&#1504;&#1495;&#1492; &#1492;&#1493;&#1488; &#1500;&#1511;&#1491;&#1501; &#1502;&#1506;&#1512;&#1499;&#1493;&#1514; &#1495;&#1497;&#1504;&#1493;&#1498; &#1513;&#1493;&#1493;&#1497;&#1493;&#1504;&#1497;&#1493;&#1514; &#1497;&#1493;&#1514;&#1512; &#1488;&#1514; &#1492;&#1514;&#1508;&#1511;&#1497;&#1491; &#1492;&#1495;&#1497;&#1493;&#1504;&#1497; &#1513;&#1500; &#1502;&#1495;&#1511;&#1512; &#1492;&#1495;&#1497;&#1504;&#1493;&#1499;&#1497; &#1511;&#1512;&#1497;&#1496;&#1497; &#1492;&#1496;&#1512;&#1504;&#1505;&#1508;&#1493;&#1512;&#1502;&#1510;&#1497;&#1492; &#1492;&#1495;&#1497;&#1504;&#1493;&#1499;&#1497;&#1514; &#1493;&#1495;&#1489;&#1512;&#1514;&#1497;&#1514; &#1502;&#1493;&#1499;&#1512;. &#1500;&#1499;&#1503;, &#1495;&#1513;&#1493;&#1489; &#1489;&#1502;&#1497;&#1493;&#1495;&#1491; &#1499;&#1491;&#1497; &#1500;&#1492;&#1512;&#1488;&#1493;&#1514; &#1499;&#1497; PhD &#1492;&#1489;&#1497;&#1504;&#1488;&#1493;&#1504;&#1497;&#1489;&#1512;&#1505;&#1497;&#1496;&#1488;&#1497; &#1492;&#1514;&#1499;&#1504;&#1497;&#1514; &#1489;&#1492;&#1493;&#1503; &#1493;&#1495;&#1491;&#1513;&#1504;&#1493;&#1514; &#1489;&#1495;&#1497;&#1504;&#1493;&#1498; &#1513;&#1493;&#1488;&#1507; &#1500;&#1492;&#1512;&#1495;&#1497;&#1489; &#1488;&#1514; &#1490;&#1489;&#1493;&#1500;&#1493;&#1514; &#1497;&#1491;&#1506; &#1495;&#1497;&#1504;&#1493;&#1499;&#1497; &#1500;&#1490;&#1497;&#1497;&#1505; &#1492;&#1493;&#1503; &#1506;&#1510;&#1502;&#1497; &#1499;&#1488;&#1514;&#1490;&#1512; &#1513;&#1502;&#1502;&#1504;&#1493; &#1504;&#1497;&#1514;&#1503; &#1500;&#1492;&#1513;&#1497;&#1490; &#1513;&#1497;&#1508;&#1493;&#1512; &#1488;&#1497;&#1499;&#1493;&#1514; &#1489;&#1495;&#1497;&#1504;&#1493;&#1498;, &#1499;&#1498; &#1495;&#1491;&#1513;&#1504;&#1493;&#1514; &#1489;&#1502;&#1499;&#1513;&#1497;&#1512;&#1497;&#1501; &#1492;&#1493;&#1504;&#1497;&#1497;&#1501; &#1492;&#1489;&#1497;&#1504;&#1493;&#1502;&#1497;&#1514; &#1492;&#1497;&#1488; &#1505;&#1497;&#1502;&#1503; &#1492;&#1492;&#1497;&#1499;&#1512; &#1513;&#1500; &#1514;&#1493;&#1499;&#1504;&#1497;&#1514; &#1494;&#1493;, &#1488;&#1513;&#1512; &#1497;&#1490;&#1491;&#1497;&#1512; &#1489;&#1510;&#1493;&#1512;&#1492; &#1502;&#1505;&#1493;&#1497;&#1502;&#1514; &#1513;&#1500; &#1492;&#1489;&#1504;&#1492; &#1502;&#1495;&#1511;&#1512; &#1495;&#1497;&#1504;&#1493;&#1499;&#1497; &#1502;&#1513;&#1493;&#1514;&#1507; &#1497;&#1491;&#1497; &#1492;&#1488;&#1493;&#1504;&#1497;&#1489;&#1512;&#1505;&#1497;&#1496;&#1488;&#1493;&#1514; &#1492;&#1502;&#1513;&#1514;&#1514;&#1508;&#1493;&#1514;.</li> 
<li> &#1488;&#1497;&#1502;&#1493;&#1504;&#1497;&#1501; &#1502;&#1495;&#1511;&#1512; &#1492;&#1493;&#1488; &#1490;&#1501; &#1502;&#1512;&#1499;&#1497;&#1489; &#1502;&#1512;&#1499;&#1494;&#1497; &#1513;&#1500; &#1495;&#1489;&#1512;&#1492; &#1492;&#1502;&#1489;&#1493;&#1505;&#1505;&#1514; &#1506;&#1500; &#1497;&#1491;&#1506;.</li> 

כדי להשיג מטרה זו יש צורך להגדיל באופן משמעותי את מספר אנשים עם כישורים ספציפיים לפתח רלוונטי תהליכים שנועדו לשפר חקירה חינוכית.

תכנית דוקטורט זה תעזור להגדיל את הנוכחות במוסדות חינוכיים וחברתיים של מספר גדול יותר של אנשים עם מיומנות מחקר חינוכית.

מחקר שמטרתו להרחיב את גבולות חינוך, הידע מחויב להעברת ידע, מסוגל לפתוח מסלולים חדשים ודרכים חלופיות של חשיבה וחינוך מחדש להמשיג כמו גם לשנות ולשפר.

מה אתה לומד

התכנית כוללת שני קווי יסוד של מחקר, שבתוכה מספר sublines שונה:

תהליכי הכללה והדרה socioeducational

  • אקוויטי וכלה לשיפור בית הספר
  • כישלון נטישת הספר
  • חומרי למידה והון
  • הגישה המגדרית התהליכים של הדרה והכלה
  • לשוניות: הכללה ושוויון בשפות
  • אקוויטי, שינוי חברתי ופיתוח בר קיימא
  • הרווחה, ילדים ונוער
  • קבוצות או בסיכון של הדרה חברתית
  • חינוך תרבותי

חדשנות עבור העצמי חינוכי

  • הוראה-למידה עבור העצמי
  • אוריינות תקשורתית יכולת דיגיטלית עבור העצמי
  • פיתוח מיומנויות הוראה עצמית
  • יעוץ והכוונה כתמיכה איכות והון בחינוך
  • חדשנות בחומרי לימודים
  • מדיניות חינוכית חדשנית וצדק חברתי
  • הבניין ההיסטורי תרבות הספר כולל וחדשני

קווי מחקר

אלו הם קווי המחקר של תכנית דוקטורט זו:

  • חדשנות עבור אקוויטי החינוכית
  • תהליכי הכללה והדרה socioeducational

תוספי הכשרה ספציפיים

האם על הדוקטורנט חסר ההכשרה המוקדמת השלמה נדרשת על ידי התכנית, הודאה לתכנית תותנה להתגבר תוספי אימונים ספציפיים שעשויה להיות נושאים או מודולים ו תואר שני. Ins משובץ באותם הדוקטורנט לא יעלה 15 ECTS זיכויים ועשויה להתבצע לפני או רישום סימולטני ב פיקוח אקדמי בצורת התכנית.

במקרה של סטודנטי ביצועים סימולטני חייבים להירשם ספקים אלה בעת ההרשמה לתכנית הפיקוח האקדמית, אשר יש להתגבר בתוך תקופה מקסימלית של שלושה סמסטרים רצופים. אם לא תעשה זאת, סטודנטים בתכנית יוסרו.

משלים

  • ניתוח נתונים סטטיסטי במחקר חינוכי
  • מחקר פרשני postparadigmática בחינוך: מיפוי חברתי אתנוגרפיה
  • מחקר חינוכי מנקודת מבט כמותית
  • המחקר ההיסטורי-חינוכי
  • מחקר פעולה וחדשנות חינוכית
  • נטיית מחקר
  • מתודולוגיה מחקר חינוכית: חקר מקרה
  • מתודולוגיית מחקר בדרמה, היסטוריה וחברה
  • מתודולוגיות להערכת איכות בבתי ספר
  • מחלוקות ותמונות בחינוך בחברה רב-תרבותית.
  • החינוך של התקשורת במסכים שונים בחברה
  • טכנולוגיה ותקשורת מידע (ICT) בחינוך: מה, מי ואיך הם משתלבים בתי ספר וכיתות. פרויקטי עבודה.
  • אינטגרציה של הכללת החינוך של תלמידים עם צרכים חינוכיים מיוחדים
  • השתלמות בחברות מידע
  • מדיניות חינוך השוויון
  • פוליטיקה, תרבות, חינוך וצדק לימודים בחברות דמוקרטיות
  • הדרכה מקצועית בהקשר של למידה לאורך החיים
  • תוכניות מחקר העריכו ושירותי חינוך
  • מתודולוגיה מחקר לאמנויות הבמה
  • חינוך, בריאות ואיכות פיזית של חיים
  • לבידור ולספורט: הסיכויים לפעולה סוציו-חינוכי במהלך הילדות
  • חינוך מתמטי ורכיבים חברתיים והתרבותיים של תכנית הלימודים
  • עמדות במתמטיקה למידה
  • למידה בעיות במדעי הטבע
  • אסטרטגיות הוראה במדעים וחינוך סביבתי
  • בראשית והאבולוציה של מערכת החינוך בגליציה בתקופה העכשווית
  • בעיות חברתיות. צדק וחינוך לנוער
  • עיריית ופעולה חינוכית
  • רפורמות וחידושים חינוכיים: בין מדיניות חינוך ותרגול הספר
  • מחקר וחדשנות פעולה
  • כלים למדידה והערכת תוכניות ושירותים
  • עיבוד מידע בניהול והערכה של מוסדות
  • הכללה ותרגול בפסיכולוגיה חינוכית
  • חדשנות ומחקר מתודולוגיות מכוונת
  • צרכי ערכת הערכה ותכנית
  • פרויקטים ודוחות מחקר
  • מחקר וחדשנות בהוראת שפה וספרות זרה
  • חדשנות מחקר מוכוון כמוני
  • חדשנות מוכוונת מחקר איכותני
  • מחקר איכותניים
  • מתודולוגיה כמותית
  • שיטות וטכניקות עבור איסוף מידע על פסיכולוגיה יישומית

תוכנית פעילויות הדרכה

מתוכננים הלימודים של התוכנית דוקטורט שורה של פעילויות משותפות שמטרתם להבטיח תיאום בין האוניברסיטאות לבין היחסים בין התלמידים והמורים נדרשים עבור התוכנית הבין-אוניברסיטאי: דרך באותן פעילויות, אשר rotationally ו רצף באוניברסיטאות דרך אוניברסיטאות שונות נשאר תחת תוכנית ואוניברסיטאות אחרות שאיתם הסכמים יידונו במשא כדי להקל ביקורים של תלמידים.

במבנה הארגוני שלה, פעילויות גם תשקולנה תכנית המחקר 2-הקו, כך שתלמידים יכולים ללכת בבחירה (בעזרת הדירקטורים המורים שלה) פעילויות אלה של האימונים שמתאימים לקו הרשם מחקר התזה שלו.

ובאשר רצף של תוכנית הלימודים, 48 שעות של פעילויות ספציפיות שיש לקחת כל תלמיד, מופצים על תוכנית תלת שנתית עבור במשרה מלאה סטודנטים ומעל חמש שנים עבור תלמידים בזמן חלקית, כך שפרויקט הכשרת הסטודנטים של סוגים השונים יתממש כדלקמן:

  • ימי הדרכה. בשנה המנדטורית הראשונה: 4 שעות
  • פגישות תוכנית עם החוקרים. 5 מתקיימים בשנה, בעלות מח"מ של 4 שעות כל מפגש. 2 חייבים להשתתף בכל שנה, מייצג 6 מפגש על פני שלוש שנים וכן סך של 24 שעות של אימונים לתלמיד. משרה חלקית תלמידים להשתתף בהתאם לזמינות שלהם ואת המיקוד נושאיות, אותו מספר של פגישות ברחבי 5 השנים הקודמות.
  • סמינרים מונוגרפי. לפחות 1 שנה. חובה 3, עם משך זמן של 4 שעות, 12 שעות מייצגות תלמיד. סטודנטים במשרה מלאה יגרמו בשלוש השנים של התכנית בזמן סטודנטים במשרה חלקית יש 5 שנתי נוכחות 3 סמינרים.
  • מפגשים עם חוקרים צעירים. הלד Aug. 1 שעות בכל שנה. 1 נדרש להשתתף בשלוש השנים לסטודנטים במשרה מלאה ואותו, אבל מעל 5 שנים, אם סטודנטים במשרה חלקית. סה"כ: 8 שעות.

בנוסף לפעילויות הדרכה אלה, בתום הסמסטר הראשון של השנה הראשונה (החל לאחר השלמת ההרשמה) כל התלמידים חייבים להכין ולהגן פרויקט הגמר שלהם.

בסוף השנה הראשונה והשנייה כל התלמידים יצטרכו להציג תכנית המחקר השנתית, ואחרי השנה השלישית בהגנת עבודת הדוקטורט שלו. תנאים אלה, כפי שצוינו להאריך ב 2 שנים לסטודנטים במשרה חלקית, אשר תחת הדרכתו של דירקטורים ונושאי מורים, יתכננו מסלול הכשרה שאמור להגיע לפסגה בתוך ההגנה של התזה חמש שנים החלו עבודה תקופת דוקטורט.

פלטים מקצועיים ואקדמיים

מורים ברמות שונות של המערכת וחוקרים החינוכיות בתחום החינוך.

פרופיל מומלץ

תהיה להם גישה עדיפה למועמדי דוקטורט בעלי הסמכה והכשרה מוקדמת קריירה לתואר שני בתחום חינוך, עדיפים למועמדים אלה על פי התמליל.

CAPD עשוי להודות מועמדים שדרגה או מאסטר חינוך קודמת היא לא גרעין הקשורות בחינוך ספק הנציבות סבורה כי אימון הקריירה שלהם ו / או הניסיון בעבודה קודם עולה בקנה אחד עם התכנית. מועמדים אלה יינתנו עדיפות שווה מהישגים אקדמיים.

כל אוניברסיטה יגרום הודאה מהמכסה שלה של המועמדים, אם מכסת אינו מכוסה, אין מושבים הפרס ניתן להקצות מועמדים מאוניברסיטאות אחרות.

יש עדיפות שסיימו את התואר השני הבאה (בסוגריים שצוינו אם הם צריכים לעשות תוספי אימונים):

  1. שני חדשנות, הדרכה והערכה חינוכית על ידי אוניברסיטת א-קורוניה (לא).
  2. תואר שני להכשרת ESO, בגרות, הכשרה מקצועית הוראה שפה באוניברסיטאות א-קורוניה, קנטבריה, אוביידו, סנטיאגו דה קומפוסטלה ויגו (סי).
  3. תואר שני מחקר וחדשנות בהקשרים חינוכיים ידי אוניברסיטת קנטבריה (לא)
  4. שני התערבות ומחקר חינוכי-חברתי באוניברסיטת אוביידו (לא)
  5. שני בחינוך, מגדר ושוויון באוניברסיטת סנטיאגו דה קומפוסטלה (לא)
  6. תהליכים שני בחינוך מאוניברסיטת סנטיאגו דה קומפוסטלה (לא)
  7. שני מחקרים בחינוך, גיוון תרבותי ופיתוח קהילתי באוניברסיטת סנטיאגו דה קומפוסטלה (לא)
  8. תואר שני בעבודה חינוכית בטבע ידי אוניברסיטת סנטיאגו דה קומפוסטלה (לא)
  9. שני לקויות למידה והפרעות תהליכים קוגניטיביים באוניברסיטת ויגו (לא)
  10. שני מחקרים psicosocioeducativa עם מתבגרים מאוניברסיטת ויגו (לא)
  11. שני הצרכים הספציפיים של תמיכה חינוכית מאוניברסיטת ויגו (סי)
  12. תואר שני בהתערבות הבינתחומי גיוון בהקשרים חינוכיים ידי אוניברסיטת ויגו (סי)
עדכון אחרון: יולי 2017

אודות בית הספר

The University of A Coruña is a public institution whose primary objective is the generation, management and dissemination of culture and scientific, technological and professional knowledge through t ... קרא יותר

The University of A Coruña is a public institution whose primary objective is the generation, management and dissemination of culture and scientific, technological and professional knowledge through the development of research and teaching. קרא פחות
A Coruña , A Coruña , A Coruña , A Coruña , A Coruña , A Coruña , A Coruña , A Coruña , פרול , פרול + 9 יותר פחות