תארי מחקר (MPhil / PhD) באנתרופולוגיה

כללי

קרא עוד על תוכנית זו באתר האינטרנט של מוסד הלימודים

תיאור התכנית

מצב נוכחות: משרה מלאה או משרה חלקית
כל תוכניות הדוקטורט של SOAS צפויות לקחת לכל היותר 48 חודשים במשרה מלאה (שלוש שנות עמלות מלאות הכוללות שנה של עבודת שטח ושנת המשך אחרונה אחת). תכנית הדוקטורט עשויה להילקח גם במשרה חלקית. אם נלקח במשרה חלקית, בדרך כלל צפוי שגם רכיב עבודת השטח של השנה וגם שנת ההמשך ייקחו במשרה מלאה.


בשנה הראשונה מונה כל סטודנט לתואר שני ב- MPhil ועדת מחקר בת שלושה אנשים הכוללת מפקחת ראשית, מפקחת שנייה ומורה למחקר. תלמידי MPhil משתתפים בסמינר ההדרכה המחקר השבועי וקורס שיטות המחקר והם לומדים הכשרה רלוונטית בשפה. תלמידי MPhil עשויים להידרש גם לעבור קורסים אזוריים, נושאיים או תיאורטיים נוספים הקשורים להתמחותם שנבחרה. עם סיום מוצלח של דו"ח מחקר והצעת עבודת שדה של 20,000 מילים, סטודנטים ל- MPhil משודרגים למצב דוקטורט ומתחילים בעבודת שדה. ניסיון עבודת השטח מהווה את הבסיס של עבודת עבודת 100,000 מילים אשר אמורה להפגין חשיבה מקורית ולתרום תרומה משמעותית לתחום. במהלך התקופה שלאחר עבודת השטח, סטודנטים לתואר שלישי משתתפים בסמינר השבועי שלאחר השטח, ויש להם הזדמנות להציג את עבודתם בתהליך. סטודנטים ל- MPhil ותואר שלישי מוזמנים להשתתף במגוון הסמינרים והסדנאות המתקיימים ברחבי בית הספר.

למה דוקטורט באנתרופולוגיה?

אנתרופולוגיה חברתית נחשבת לרבים על ידי מעסיקים כהכשרה מצוינת, ומציידת בעלי התואר במגוון כישורים הניתנים לשימוש. ניתן להבחין בערך הרלוונטיות של המשמעת על ידי המגוון הגדול וההבחנה בין קריירות בוגרי אנתרופולוגיה של SOAS החלו בהצלחה.

לאנתרופולוגים יש נקודת מבט עולמית כאשר הם באים לעשות בחירות בקריירה. המהירות והקלות של רשתות תקשורת ברחבי העולם מרחיבות את הצורך להבין ולפרש את הדפוסים, הערכים ואורח החיים של אחרים. אנתרופולוגים חברתיים, אם כן, מוצאים הזדמנות בתחומים מגוונים הכוללים עסקים בינלאומיים, טכנולוגיית מידע, אמצעי התקשורת, הספרייה והמוזיאון ותיירות. אופייה הרב-תרבותי של החברה המודרנית עורר צורך בתחומים רבים עבור צוותים בעלי מודעות מיומנת לנורמות החברתיות-תרבותיות של קהילות המיעוטים, ובוגרינו עשויים להימצא בכל תחום החינוך, מגזר הבריאות, השלטון המקומי וב שירותי ייעוץ מסוגים רבים. מספרים הולכים וגדלים עובדים בתחום הפיתוח בבית או בחו"ל, עם סוכנויות של האו"ם או ארגונים לא ממשלתיים, ואחרים עובדים כיועצים פרילנסרים.

תואר דוקטור SOAS באנתרופולוגיה חברתית מוכר על ידי ה- ESRC כקורס 3 ו- 1 3.

Pathways מחקר

יש כמה Pathways מחקר אפשריים העומדים לרשות תלמידי המחקר במחלקה. אלו הם:

  • Pathway 3
  • Pathway 1 3
  • Pathway 2 3
  • Pathway 4

3 Pathway הוא PhD MPhil / הרגילה שלנו Pathway מתאים מועמדים עם תואר קיים מאסטרס ברמה באנתרופולוגיה. המועמדים רשומים בתחילה כסטודנטים ל- MPhil. עבור סטודנטים במשרה מלאה, שנת הרישום הראשונה כוללת הכשרה לשיטות מחקר ופיתוח פרויקטים, שהגיעה לשיאה בשדרוג לרישום דוקטורט. בכפוף לשדרוג בהצלחה, השנה השנייה עוברת בדרך כלל בביצוע עבודות שטח. השנה השלישית מבזבזת בכתיבה.

Pathway 1 3 כולל שנה אחת בתוכנית שיטות המחקר האנתרופולוגיות של MA שהוכרה על ידי ESRC ואחריה שלוש שנים בתוכנית MPhil / PhD. Pathway זה מתאים למועמדים עם תואר ראשון באנתרופולוגיה אך ללא הכשרה לתואר שני בתחומי התמחות. עבודת המחקר של שיטות המחקר האנתרופולוגיות לתואר שני מהווה את הבסיס לדו"ח המחקר והצעת עבודת השטח הנדרשת לשדרוג ממוסטיל למצב דוקטורט. כתוצאה מכך, תהליך השדרוג מתרחש בדרך כלל בתחילת השנה הראשונה של החלק השלישי של Pathway והתלמיד עשוי לצפות לצאת לעבודת שטח לאחר ככה קדנציה אחת.

Pathway 2 3 מיועד לבעלי תואר ראשון באנתרופולוגיה אך הזקוקים להכשרה אינטנסיבית נוספת בשפה אפריקאית או אסייתית ייעודית על מנת לבצע עבודות שטח. זה כולל את שיטות המחקר האנתרופולוגיות לשנתיים ושפה אינטנסיבית, ואחריהן שלוש שנים בתוכנית MPhil / PhD. בדומה Pathway 1 3, המועמדים מסוגלים לשדרג ולבצע עבודות שטח מוקדם יותר בשנה הראשונה לרישום MPhil / PhD מאשר סטודנטים Pathway 3 הסטנדרטי.

Pathway ה- 4 מיועד לתלמידים בעלי תואר שני קיים באנתרופולוגיה הדורשים הכשרה נוספת בשפה אינטנסיבית על מנת לבצע עבודות שטח. Pathway כולל תקופת הכשרה בעבודת שדה של שנתיים, כולל הכשרה אינטנסיבית בשפה, וההזדמנות, במידת הצורך, לביקורי היכרות קצרים לפני השדה באתרי הצפייה ו / או הכשרה בשפה באתר. המועמדים צפויים להשתדרג למצב דוקטורט בתחילת שנת הרישום השנייה.

התיאורים לעיל מבוססים על רישום במשרה מלאה. כל אחד Pathways הללו זמין גם הוא באופן חלקי (למשל, ניתן לעבור את Pathway ה- 3 במשרה חלקית במשך שש שנים). סטודנטים בכל אחד Pathways הללו עשויים להיות זכאים להגיש בקשה לשנה נוספת של רישום ברמת עמלה מופחתת על מצב 'המשך'.

כמתואר לעיל, הציפייה היא שהמועמדים לתואר המחקר שלמעלה Pathways כבר יתאימו באנתרופולוגיה ברמה הראשונה או בתואר הראשון (תלוי Pathway ). עם זאת אנו מכירים בכך שחלק מהמועמדים עשויים לקבל הכשרה אנתרופולוגית ללא תואר רשמי באנתרופולוגיה. סטודנטים פוטנציאליים צריכים ליצור קשר עם מורה המחקר כדי לדון בנסיבותיהם הספציפיות. איפה מועמדים אין יסוד אנתרופולוגיים מספיק, הם עשויים להיות מומלצים תחילה לקחת אחת מתוכניות MA למדו שלנו (ולא התואר שני שיטות האנתרופולוגי מחקר) כדי להעפיל 3 או 4 MPhil / PhD Pathways .

מִבְנֶה

קורסים נדרשים

שיטות מחקר אתנוגרפיות

כל התלמידים הרשומים בשנה הראשונה של mphhil / PhD נדרשים לקחת ולהעביר את הקורס, כלומר להעביר את הקורס הערכה לקורס זה ואת הקורס קורס על שיטות כמותיות.

מבוא לסטטיסטיקה - תכנית לתואר שני בשלוש רמות

כל תלמידי תואר ראשון / סטודנטים לתואר שלישי במחלקה, אלא אם כן פטור רשמית על ידי הקורס הקורס, חייבים לקחת את הקורס ולהעביר אותו. תלמידים החסרים מפגש עלולים להתקשות לעקוב אחר מגמת ההוראה בשבועות הבאים. תלמידים במשרה חלקית צפויים לעשות סידורים כדי להבטיח נוכחות קבועה.

סמינר הדרכה למחקר

זהו קורס סמינרי של שעתיים ללא הרצאות פורמליות, אך כולל דיירים אורחים מדי פעם. בשבועות הראשונים של המונח 1 יידונו כתיבה בסיסית ומיומנויות ארגוניות; גופי מימון ובקשות מענק יידונו; ייקבע סיור אוריינטציה לספרייה, ונעמוד בפני שימוש בציוד אור-קולי בתחום עבודת השטח. החל מהמחצית השנייה של מונח 1 ואילך, החלק העיקרי של הקורס יהיה מורכב מצגות הסטודנטים ולהתמקד בכתיבה ופיתוח דו"ח מחקר MPhil והצעה עבודת שטח.

  • לוח זמנים: מונחים 1 ו -2, חמישי 3-5 חדר 559
  • דרישות הלימודים בקורס: קורס זה נועד לתמוך בכתיבת דוח המחקר והצעת עבודת השטח, שתיהן אמורות לא יאוחר מיום שישי של השבוע 3 בשלישית. לשם כך יידרשו כל התלמידים להגיש מצגות שונות במהלך הסמינרים. בקדנציה 1 התלמידים יציגו את נושא המחקר שלהם ויתארו בקצרה את יעדי העתיד של מחקר הדוקטורט שלהם. בתחילת המונח התלמידים יכירו ציוד אורקולי ויעשו תרגיל 'עבודת שטח' קצר בלונדון על מנת להכיר את הציוד ולחקור את הגבולות והאפשרויות של ייצוג אתנוגרפי 'מעבר לטקסט'. יש לשלב את תוצאות הלמידה של תרגיל זה במצגות הבאות, התלמידים צפויים להעביר מצגות על החומר שהם קוראים (או בסרט אתנוגרפי שהם צופים), במטרה לדון בטכניקות הכתיבה והמצגת המעורבות. שאלות שיש לקחת בחשבון כוללות: מה הופך אתנוגרפיה טובה? מהי דרך יעילה לבנות ויכוח (הן בכתב והן מבחינה ויזואלית)? מה גורם לקריאה או צפייה קשים? מהם גבולות האתנוגרפיה, וכיצד הם השתנו והמשיכו להשתנות? מצגות ארוכות יותר שייערכו במהלך הקדנציה השנייה יכללו קטע מדוח המחקר של התלמיד. בדרך כלל יש לדון בבחירת העבודות להצגה ולהסכמתה עם המנחה של התלמיד. בקדנציה 2, התלמידים יוטלו לפעול כפרשנים על היצירה הכתובה של זה.
  • מטרות הקורס: בנוסף לתמיכה בעבודה הכתובה שהתלמידים מבצעים והרעיונות שהם חוקרים במדריכים האישיים שלהם עם מפקחים, הסמינר להכשרה במחקר מטרתו גם להציג ולכדד מיומנויות הניתנות להעברה. אלה כוללים את היכולת לחבר ולתקשר מצגות סמינריוניות קצרות ומתמשכות יותר כאחד; הכישורים להעריך ביקורתית את הכתיבה האתנוגרפית ואת עבודתם של אחרים בצורה יצרנית; והיכולת לתרום לדיונים ולעשיית הידע כחבר קבוצה. הסמינר מהווה פורום חיוני לסטודנטים לדון בתחרות על עמדות וגישות תיאורטיות; ולשקול סגנונות כתיבה שונים, צורות ייצוג אתנוגרפי ודרכי העברת תוצאות ורעיונות. כל ההיבטים הללו בסמינר מכוונים לתרום להתפתחות האינטלקטואלית והארגונית של דוח השדרוג של MPhil.

קורסים נדרשים אחרים

חלק מתלמידי המחקר בשנה הראשונה עשויים להיות נדרשים להירשם לקורסים ספציפיים והם חייבים להשלים את הקורסים שנקבעו על ידי המורה. זה יצוין במכתב הקבלה שלהם לתוכנית המחקר. אם אתה נופל לקטגוריה זו, המנחה שלך יזכיר לך את המחויבות שלך ויעקוב אחר ההתקדמות שלך על הקורס, וכך גם יועץ המחקר ודיקן עמית למחקר.

דו"ח מחקר והצעת שדה

בשנה הראשונה שלך, במסגרת התואר שלך, אתה תכתוב דו"ח מחקר עבודת שדה הצעה של 20,000 מילים על הנושא שבחרת ומסכים עם המפקח שלך. הסיבה לכך היא בתחילת התקופה 3 של השנה הראשונה שלך ואת כל הגשות המאוחרות חייב להיות נתמך על ידי הממונה שלך אושרה על ידי מורה המחקר. כל התלמידים צפויים להגיש דוח זה ולהיבדק בוויווס עד סוף התקופה 3. הגשות מאוחרות עשויות לדרוש עיכובים בבחינות ועיכוב לשדרוג מ- MPhil לתואר דוקטור. לא ניתן לסטודנט רשות לצאת לעבודה בשטח עד שייבדקו, והחלטה על שדרוג.

מַסָה

בשנה השנייה שלך, אתה בדרך כלל צפוי לעשות שנים עשר חודשים של עבודת שטח המבוססת על הצעת עבודתך. בקשות לתקופות ארוכות יותר של עבודת שטח חייבות להיות מאושרות על-ידי ה- ADR ונתמכות על-ידי המנחה שלך. על החזרה מהשדה, אתה צפוי להתחיל לעבוד על עבודת הדוקטורט שלך של 100,000 מילים. מסה זו חייבת לדבוק אוניברסיטת לונדון תקנות מעלות אנתרופולוגיה.

סטודנטים במשרה חלקית וסטודנטים של AHRC

אם אתה סטודנט במשרה חלקית או AHRC, אז, כמו כל תלמידי מחקר בשנה הראשונה, עליך לפגוש את המפקח שלך בתחילת השנה האקדמית כדי להסכים על הצרכים שלך הכשרה להגדיר את המצב המתאים למגע פיקוחי. זה מומלץ בדרך כלל כי אתה לוקח את קורס שיטות מחקר אנתרופולוגי בשנה הראשונה שלך, ואתה צפוי להשתתף בסמינרים למחקר מחקר בימי שני עם מורה לחקר המחלקה בשנה השנייה שלך. בעבר, הסמינר שלאחר העבודה נקבע גם בימי שני, כך שההתחייבות לשנה השנייה יכולה להיות יום שלם. במהלך המונח, פיקוח ייקח בצורה של שילוב של פגישות פנים אל פנים וכתובת דוא"ל; פנים אל פנים נוטה להתרחש במהלך חג המולד, חג הפסחא או קיץ הפסקה.

רוב הסמינרים המחלקתיים וסמינרים רבים מבוססי-נושא מתקיימים במהלך השבוע ובערבים (למשל, סמינר המחלקה מתקיים בכל יום רביעי בין השעות 15:00). הגישה לספריה ולמתקני המחשוב מתאפשרת בשעות הפתיחה הרגילות, וההסדרים מתנהלים להגדלת הנגישות, במיוחד למתקני ה- IT החדשים בבלוק המזרחי, אשר הושלם בשנת 2004. ההוראה הפורמלית והכמות הגוברת של חומר מחקרי מבוסס-נושא זמינים באמצעות המשאבים האלקטרוניים הזמינים באמצעות חיבור האינטרנט של הספריה (כולל מספר גדל והולך של מנועי חיפוש מומחים לפי נושא / אזור).

סטודנטים ב- AHRC: החוג והפקולטה עושים כמיטב יכולתם לעמוד בכל הסטנדרטים הגבוהים ביותר של פיקוח, טיפול והספקה לכל תלמידי המחקר.

סמינרים

מגוון הסמינרים שאולי תרצו להשתתף בהם ב- SOAS ובכל רחבי לונדון הוא עצום, ותצטרכו להיות בררניים. הסמינר המחלקה לאנתרופולוגיה נפגש ביום רביעי אחר הצהריים והוא מהווה נדבך מכריע בחיי האינטלקטואל המשותפים של הצוות והסטודנטים לתארים מתקדמים. כל התלמידים בשנה הראשונה צפויים להגיע. דוברים מוזמנים יציגו עבודה בעיצומה, שחלק גדול מהם אמור להיות בחוד החנית של המחקר האנתרופולוגי. יש גם סמינר רגיל לעבודה בשדה PhD שניתנו על ידי סטודנטים שחוזרים מעבודת שדה. בעוד סמינר זה מיועד בעיקר לסטודנטים שלאחר עבודת השטח (וכל הסטודנטים שלאחר עבודתם במעון צפויים להשתתף באופן קבוע), סטודנטים ל- MPhil מעודדים בחום להגיע ולהשתתף בדיון.

SOAS מארחת מגוון הרצאות, כנסים וימי עיון ציבוריים המפורסמים באופן בולט בדף האירועים של SOAS . עובדי SOAS שייכים בדרך כלל לחוג אקדמי ולמרכז אזורי (חלקם שייכים גם למרכזים מיוחדים). אם יש לך אינטרס אזורי, דאג לנקודה בתחילת השנה לאיתור המרכז האזורי הרלוונטי בו תמצא לוח מידע המציג פגישות הקרובות. חלק מהמרכזים האזוריים מפרסמים גם עלון.

מחוץ ל- SOAS אולי תרצו לחקור את מתקני אוניברסיטת לונדון. למכללות ה- LSE, University College ומכללת Goldsmiths יש מחלקות לאנתרופולוגיה משמעותיות, והן מנהלות סמינרים שבועיים. לחלקכם עשויים להיות אינטרסים מיוחדים אשר הופכים את הכדאי לחפש אחר מכללות באוניברסיטת לונדון העוסקות בלימודים גבוהים ברפואה, משפטים, חינוך וכו '. האפשרויות הן רחבות ומגוונות מכדי לפרט כאן; אם יש לך תחומי עניין מסוימים, שאל את איש הצוות החולק את ההתלהבות שלך.

אתה יכול גם לשקול לקחת את המלגה של ג 'וניור של המכון המלכותי אנתרופולוגי (RAI) אשר יכלול מנוי היומן של כתב העת של המכון האנתרופולוגי המלכותי ואנתרופולוגיה היום. החברות כוללת גם גישה לספריית RAI הממוקמת במוזיאון הבריטי, המארח גם סמינרים והקרנות סרטים.

הודעה חשובה

המידע בדף התוכנית משקף את מבנה התוכנית המיועד כנגד המושב האקדמי.

קבלות מחקר ויישומים

אנו מקדמים בברכה בקשות של סטודנטים מוסמכים בעלי תואר שני טוב (או שווה ערך בחו"ל) בנושא רלוונטי לתארים במחקר ב- SOAS . יש להגיש בקשות באופן מקוון.

חשוב להגיש מועמדות הרבה לפני תחילת השנה האקדמית בה תרצו להירשם כדי לאפשר לנו זמן לעבד את בקשתכם. אם אתה מגיש בקשה למלגות, מועדים מוקדמים יותר עשויים לחול.

תכנית הדוקטורט של SOAS היא תחרותית ועל המועמדים להיות בעלי תיעוד של הישגים אקדמיים גבוהים והצעה בת-קיימא שתתרום לאינטרסים המחקריים של המחלקה. שימו לב: אנו מרתיעים יישומים ספקולטיביים גרידא. בקשות למחקר בין תחומי יתקבלו בברכה, אך ניתן להגיש בקשה אחת בלבד למחלקה אחת.

דרישות כניסה

תואר ראשון ו / או תואר שני באנתרופולוגיה, בעל ערך או שווה ערך בתואר שני ותואר שני בעבודת תואר שני בסך 65% (בריטניה) ומעלה. על הפונים לספק הצעת מחקר ברורה וקוהרנטית של 2000 מילים.

דרישות כניסה בשפה האנגלית ללא תנאי

מועמדים הזקוקים לוויזה של דרגה 4 כדי ללמוד בבריטניה חייבים לספק תעודת אקדמי UKVI IELTS ממרכז מבחן מאושר על ידי UKVI.

מועמדים בינלאומיים הדורשים ויזת Tier-4 ללמוד בבריטניה

מבחן כניסה ללא תנאי כניסה ללא תנאי עם תמיכה מושבתת
IELTS (אקדמי) 7.0 בסך הכל ומעלה, עם ציוני משנה 7.0. 7.0 בסך הכל ומעלה, עם ציוני משנה לפחות 6.5

מועמדים לאיחוד האירופי והאיחוד האירופי

מבחן כניסה ללא תנאי כניסה ללא תנאי עם תמיכה מושבתת
IELTS (אקדמי) 7.0 בסך הכל ומעלה, עם 7.0 בכל תת-ציון. 7.0 בסך הכל ומעלה, עם ציוני משנה לפחות 6.5.
TOEFL IBT 105 בסך הכל ומעלה, עם מינימום 25 בציוני משנה. 105 בסך הכל עם מינימום 22 בציוני משנה.
או
100 בסך הכל עם מינימום 25 בכתיבה ו 22 בציוני משנה אחרים.
מבחן פירסון באנגלית (אקדמי) 75 בסך הכל ומעלה, עם מינימום 70 בציוני משנה. 70 בסך הכל ומעלה, עם מינימום 65 בציוני משנה.
עדכון אחרון: מרץ 2020

אודות בית הספר

SOAS University of London welcomes the brightest minds to study on its central London campus with like-minded individuals who feel passionately about contemporary world issues.

SOAS University of London welcomes the brightest minds to study on its central London campus with like-minded individuals who feel passionately about contemporary world issues. קרא פחות
לונדון , סינגפור + 1 יותר פחות