תארי מחקר (תואר ראשון / דוקטורט) בלימודי גלובלי

כללי

קרא עוד על תוכנית זו באתר האינטרנט של מוסד הלימודים

תיאור התכנית

מצב נוכחות: משרה מלאה או משרה חלקית


ה- CISD מברך על בקשות של סטודנטים פוטנציאליים ל- MPhil / PhD המבקשים לבצע מחקר רב תחומי בתחומי הלימוד העולמי הנוגעים לאינטרסים המחקריים של חברי המרכז ותוכניות המחקר של המרכז.

המוקד הספציפי של תוכנית מחקר זו הוא כפול: באופן תמה, התוכנית עוסקת בניתוח תהליכי גלובליזציה עכשוויים ובקשרים ומבנים פוליטיים, כלכליים, חברתיים ותרבותיים המגדירים ומעצבים תהליכים אלה. במקום, למשל, לימוד יחסים והסכמים בין מדינות או בין מדינות שהוא נחלתם המסורתית של מחקרים בינלאומיים, המוקד העיקרי בתוכנית זו הוא בחקר טבעה והתפתחותה של הגלובליזציה העכשווית עצמה ועל הגלובלית. סוגיות משותפות, מבחינה תיאורטית ומבחינה מדיניות. מתודולוגית, התוכנית מקדמת ניתוח רב תחומי של תהליכי גלובליזציה עכשוויים. נושאי מחקר ופרויקטים ינתחו את תפקידם של אנשים, מוסדות, ארגונים ומדינות, וחילופי הדברים בעיצוב דינמיקת הגלובליזציה באמצעות הפריזמה של (לפחות) שתי מהתחומים האקדמיים הבאים: מחקרים בינלאומיים ופוליטיקה, משפט, כלכלה, ניהול מחקרים, לימודי פיתוח, היסטוריה, לימודי תקשורת ותקשורת.

תמיכת הסטודנטים מהווה את ליבם של פעילויות ה- CISD. סטודנטים לתואר במחקר זוכים לתמיכה מלאה על ידי המנחים הראשיים והמשניים שלהם ומורה המחקר של המרכז, כיום מנהל המרכז ד"ר דן פלש. הסטודנטים מוזמנים להשתתף ולהגיש בסמינרי המחקר של המרכז.

מִבְנֶה

תוכנית הכשרה למתודולוגיות ושיטות מחקר

באופן כללי, בדרך כלל יש להשלים תוכנית מוסכמת להכשרת מחקר במהלך שנת הלימודים הראשונה (אם היא במשרה מלאה), או במהלך השנתיים הראשונות (אם במשרה חלקית). כל הסטודנטים נדרשים לעבור ולהשלים בהצלחה את הכשרת המחקר שלהם לפני השדרוג הרשמי מ- MPhil לתואר שלישי אשר חייב להתקיים עד מאי / יוני של השנה הראשונה (במשרה מלאה) או מאי / יוני של השנה השנייה (משרה חלקית) .

עם ההרשמה, מורה המחקר במרכז, בהתייעצות עם המנחה המוביל (ובמידת הצורך) יכול לספק לוח הכשרה לשיטת מחקר לכל סטודנט במחקר. זה יעשה שימוש בקורסי הכשרה לשיטות מחקר קיימות, בעיקר בפקולטה למשפטים

כל הסטודנטים ב- CISD MPhil / PhD יתבקשו להשתתף במודול המתמחה בשיטות מחקר ללימודים גלובליים ב- CISD. קורס חד-שנתי זה נועד להשלים ולתמוך בהכשרת שיטות במדעי החברה ב- SOAS ידי התייחסות לשלושה היבטים עיקריים של אתגרים שמציבים המחקר בתחום הלימודים העולמיים: (1) מחקרים גלובליים כתחום מתפתח: מסגרות מתודולוגיות ואפיסטמולוגיות עבור ניתוח מבנים עולמיים המתעוררים של כוח וידע - מגבלותיהם ואפשרויותיהם, תפקידן של צורות שיתוף פעולה חדשות ואתגרי קבלת ההחלטות הציבוריות המשתתפות בהקשר רב לאומי ו / או גלובלי; (2) האתגר של המחקר הרב תחומי: עד כמה 'גנריים' הם היסודות המתודולוגיים של 'מדעי החברה' ?, דיון השוואתי בין נקודות מבט שונות (משמעתיות) על הסבר וסיבתיות במדעי החברה, השלכות ליבה על תכנון פרויקטים מחקריים רב תחומיים; (3) מחקרים גלובליים כמדע חברתי יישומי: מחקרי מקרה לעומת ניתוח נתונים מצטבר בניתוח תהליכי גלובליזציה וחששות גלובליים, כלים לניתוח נתונים איכותי וכמותי, מדידה וסוגיות מושגיות לניתוח אמפירי חוצה-לאומי. מודול מחקר שני (חד-שנתי) במחקר ה- CISD יתמקד בהכשרה גנרית יותר בפילוסופיה ובשיטת מדעי החברה. זה יתארגן סביב 2-3 דוגמאות לפרויקטים מחקריים בתחום המחקרים העולמיים, כדי להמחיש אתגרים גנריים כמו גם מתודולוגיים ספציפיים העולים למחקר רב תחומי הממוקם בממשק שבין תהליכים ומבנים בין לאומיים ובינלאומיים, מבחינת רעיוני. כמו גם ניתוח אמפירי. חלק זה של הכשרת שיטות המחקר ב- CISD יכול להיות מוחלף ו / או להשלים אותו על ידי הכשרה מיוחדת במחלקות אחרות (כנ"ל), במידת הצורך, ו / או על ידי "גרעין" חוצה מחלקות מתפתח בסופו של דבר של הוראת שיטות מדעיות גנריות. בבית הספר.

בסוף הקדנציה השנייה יתבקשו סטודנטים לשנה א 'סטודנטים לתואר שני / סטודנטים לתואר שני בתכנית ללימודים גלובליים להציג את פרויקטי המחקר שלהם בסמינר פורמלי לצוות המרכז ולסטודנטים במרכז. המטרה היא לאפשר לסטודנטים בשנה א ', לפני הגשת עבודת השדרוג שלהם, לדון בסוגיות תיאורטיות ואמפיריות במציאת פרויקט המחקר והעיצוב שלהם בקרב בני גילם.

במהלך כל התואר, סדרת הסמינר המחקר של המרכז, בה צוות המרכז ותלמידי מחקר מתקדמים מציגים מחקרים המתקדמים לדיון, מעניקה לסטודנטים אפשרות ללמוד ולדון בסוגיות ומתודולוגיות בנושאים.

נוהל שדרוג

בשבוע הראשון של שלישי, שנה א ', התלמידים מגישים פרק ליבה

הצעת השדרוג הזו מוערכת על ידי ועדת המחקר של התלמיד, על בסיס מצגת בעל פה של 20-30 דקות, ואחריה דיון, פתוח גם בפני צוותים אחרים ואנשי הסטודנטים במרכז. עם סיום ההצעה המורחבת בהצלחה, הסטודנטים משודרגים רשמית לתואר שלישי וממשיכים לשנה השנייה. (אם הבודקים רואים שיש חסרונות בהצעת השדרוג, התלמידים יתבקשו לשנות אותה לשביעות רצונם לפני שניתן יהיה לאשר את השדרוג למצב דוקטורט.) בדרך כלל סטודנטים אינם רשאים להמשיך לשנה השנייה עד לתהליך השדרוג. הושלם. לא ניתן היה לצפות כי התלמידים יעלו יותר ממצגת בעל פה אחת אם זו גם דרישה של תוכנית ההכשרה הספציפית.

סטודנטים הלומדים במשרה חלקית לוקחים את סמינר ההכשרה ל- MPhil בשנה הראשונה וכותבים את פרק הליבה

שנה ראשונה

השנה הראשונה של התכנית כוללת סמינרים להכשרה מקצועית וקורסים מתקדמים. יחד עם זאת, התלמידים עובדים עם הממונה הראשי שלהם, בהתייעצות עם המנחה הנלווה, על מנת לפתח הצעת מחקר מפורטת, להתחייב לשלבים הראשונים של המחקר ולכתוב כמה קטעי טיוטה כדי לתאר את הטיעונים העיקריים של התזה. בלב ההכשרה היא תוכנית אימון שיטות המחקר. התכנית נועדה לספק את הכלים האנליטיים הנדרשים על ידי התלמידים להשגת הבנה מתקדמת של ההתפתחויות האחרונות בדיסציפלינות העיקריות המרכזיות בפרויקט המחקר שלהם ובאתגרים הספציפיים וההזדמנויות שמציבים מעורבותם במחקר על תהליכים, תהליכים ונושאים גלובליים מתפתחים לביצוע מחקר ברמה גבוהה. סטודנטים על תוכנית הדוקטורט עשויים גם להשתתף קורסים בודדים מ MA / MSC תוכניות לחזק את יכולת בנושא מסוים. בסוף התקופה האקדמית השלישית, צפויים הסטודנטים להשלים את פרק השדרוג שלהם.

שנה שניה

בשנה השנייה שלהם סטודנטים במשרה מלאה מבצעים מחקר מפורט הכולל בדרך כלל איסוף ועיבוד נתונים. מחקר מסוים למטרה זו עשוי להתבצע מעבר לים במידת הצורך. במהלך השנה הסטודנטים כותבים פרקי טיוטה של עבודת הגמר שלהם ושוחחים עליהם עם המנחה הראשי שלהם, ובמידת הצורך גם דנים בהיבטים הספציפיים במחקר שלהם עם המנחה המשלים שלהם.

שנה שלוש

סטודנטים במשרה מלאה לתואר שלישי יסיימו את מחקריהם ויכתבו טיוטה סופית או טיוטת סופית של התזה שלהם.

שנה ארבע

כל עבודה בשלב זה בדרך כלל כרוך redrafting פרקים של התזה כדי להשיג את הסטנדרטים של פרסומים. הבדיקה צריכה להיעשות בדרך כלל בשנה זו. הבדיקה נעשית על ידי בחינת התזה ובחינה בעל פה (viva voce) לגבי התזה והמחקר שעליו היא מבוססת.

הודעה חשובה

המידע בדף התוכנית משקף את מבנה התוכנית המיועד כנגד המושב האקדמי.

קבלות מחקר ויישומים

אנו מקדמים בברכה בקשות של סטודנטים מוסמכים בעלי תואר שני טוב (או שווה ערך בחו"ל) בנושא רלוונטי לתארים במחקר ב- SOAS . יש להגיש בקשות באופן מקוון.

חשוב להגיש מועמדות הרבה לפני תחילת השנה האקדמית בה תרצו להירשם כדי לאפשר לנו זמן לעבד את בקשתכם. אם אתה מגיש בקשה למלגות, מועדים מוקדמים יותר עשויים לחול.

תכנית הדוקטורט של SOAS היא תחרותית ועל המועמדים להיות בעלי תיעוד של הישגים אקדמיים גבוהים והצעה בת-קיימא שתתרום לאינטרסים המחקריים של המחלקה. שימו לב: אנו מרתיעים יישומים ספקולטיביים גרידא. בקשות למחקר בין תחומי יתקבלו בברכה, אך ניתן להגיש בקשה אחת בלבד למחלקה אחת.

דרישות כניסה בשפה האנגלית ללא תנאי

מועמדים הזקוקים לוויזה של דרגה 4 כדי ללמוד בבריטניה חייבים לספק תעודת אקדמי UKVI IELTS ממרכז מבחן מאושר על ידי UKVI.

מועמדים בינלאומיים הדורשים ויזת Tier-4 ללמוד בבריטניה

מבחן כניסה ללא תנאי כניסה ללא תנאי עם תמיכה מושבתת
IELTS (אקדמי) 7.0 בסך הכל ומעלה, עם ציוני משנה 7.0. 7.0 בסך הכל ומעלה, עם ציוני משנה לפחות 6.5

מועמדים לאיחוד האירופי והאיחוד האירופי

מבחן כניסה ללא תנאי כניסה ללא תנאי עם תמיכה מושבתת
IELTS (אקדמי) 7.0 בסך הכל ומעלה, עם 7.0 בכל תת-ציון. 7.0 בסך הכל ומעלה, עם ציוני משנה לפחות 6.5.
TOEFL IBT 105 בסך הכל ומעלה, עם מינימום 25 בציוני משנה. 105 בסך הכל עם מינימום 22 בציוני משנה.
או
100 בסך הכל עם מינימום 25 בכתיבה ו 22 בציוני משנה אחרים.
מבחן פירסון באנגלית (אקדמי) 75 בסך הכל ומעלה, עם מינימום 70 בציוני משנה. 70 בסך הכל ומעלה, עם מינימום 65 בציוני משנה.
עדכון אחרון: מרץ 2020

אודות בית הספר

SOAS University of London welcomes the brightest minds to study on its central London campus with like-minded individuals who feel passionately about contemporary world issues.

SOAS University of London welcomes the brightest minds to study on its central London campus with like-minded individuals who feel passionately about contemporary world issues. קרא פחות
לונדון , סינגפור + 1 יותר פחות