דוקטורט מחקר על כימיה דידקטיקה הוא שיאו של החינוך באוניברסיטה של ​​שלוש קומות. האם הארקה ממוקדת בפעילויות מחקר התמקדה בהוראת כימית למידה, אשר מבוססת על העמקת הידע של הדידקטיקה הכימיה של האזור הרלוונטי כימיה, פדגוגיה, פסיכולוגיה, מדעי מחשב ותחומים אחרים, כדי ללמוד את שיטות עבודה מדעית בתחומים ציינו ותתרום לשיפור מקיף משמעותי של העבודה של מורים לכימיה ברמות שונות של מערכת החינוך, מומחים על יצירת תכנית לימודים והערכה בהתאם ידע ומחקר מדעיים נוכחיים. סניף כולל מגוון של נושאים, כגון: הטרנספורמציה של ידע המדעי של תהליכי כימיה בהוראת כימיה ולמידה, מחקר ופיתוח של ניסויים כימיים ספר, יישומי ICT בחינוך כימי, היבטים סביבתיים טוקסיקולוגית של וכו חינוך הכימיה חלק חובה של המחקר מתייחס רכישת ידע עמוק של הדידקטיקה כימיה (תיאוריה ומעשה חינוכי בכימיה), אזורים נבחרים של כימיה מתמחה ומתודולוגיה פדגוגית ובעיקר הכימיה מחקר דידקטי. תכנית למידה עצמית מאפשרת מקבלת ידע ספציפי יותר ומיומנויות, בעיקר באמצעות קורסי בחירה.

פרופיל מבקש

בוגרי תוכניות מורה לכימית מורה אימון תחתון ועליון בית הספר תיכון, או בוגרי כימית תכנית לימודי הורים, ותוכניות קרובות שסיימו לימודים פדגוגיים נוספים או אחרת לקבל הסמכה להוראה בהתאם לתקנות רלוונטיות.

מבחן כניסה

עד הראיון מאומת רמת מבקש ידע, עומק הידע התיאורטי שלו, תנאים מוקדמים עבודה מדעית יצירתית עצמאית בתחום כימית דידקטיקה. המבקש יגיש תוכנית קצרה של פרויקט עבודת הדוקטורט שלו והוא מהווה הוכחה כל ניסיון מקצועי קודם ופרסומים. ראיון ההודאה יאמת את הידע של שפה זרה (אנגלית, גרמנית או רוסית).

פרופיל אבסולנטי

בוגרי מחקר דוקטורט יש כימית דידקטיקה ידע נרחב של השמיש המורכב בהוראה, פעילות מחקר ניהול מדעית בתחום חינוך כימי עיוני ומקצועי. הם מסוגלים לפתור בעיות באופן יצירתי בחינוך; הם מסוגלים לתכנן וליישם מחקר, בעיקר בתחום של חינוך כימי. בוגרי המחלקה לחינוך כימי (מדעי הטבע), מכוני מחקר ומוסדות ארגוניים-מינהליים, העוסקים בתחומים שונים, בחינוך כימי כללי וממוקד, מקום עבודה הולם בקבלת ההחלטות (מתודולוגיות להכשרת מורים לכימיה, צוות, ביקורת בית ספרית, מנהלים ברמות שונות של השכלה), מוסדות וארגונים לאומיים ובינלאומיים המתמקדים במחקר בכלל ובחינוך כימי (מדעי). בוגרים גם יכולים לעבוד בהוצאה לאור, התמקדות בייצור ספרי הלימוד וחברות מכוונים עזרי פיתוח והוראה. לימודי דוקטורט מייצגים שינוי משמעותי ההסמכה של מורים של בתי ספר התיכוניים, שבו בהוראת הכימיה היא קורסים כללי-חינוך, אלא גם בבתי ספר טכנולוגי, שם בהוראת כימית קורסים מקצועיים. קבלת כישורים במחקר ובהוראה Ph.D. הופך את עמדת ברירת המחדל עבור צמיחה מקצועית נוספת (assoc למשל. פרופסור ונהלים פרופסור מן המניין).

מומלץ ללמוד ספרות

BARKE, H.-D., HAZARI, A., YITBAREK, S. תפיסות מוטעות בכימיה. ברלין, היידלברג, ניו יורק: ספרינגר, 2009
BORG, WR, GALL, MD מחקר חינוכי. ניו יורק: לונגמן, 1989
ABELL, SK, LEDERMAN, NG (עורכים) מדריך מחקר על חינוך מדעי. אוקספורד: רוטלדג 'טיילור ופרנסיס גרופ, 2007
BILEK, M. (Ed.) מחקר, תיאוריה ומעשה כימיה דידקטיקה. אוריינטציה ללימודי מחקר ומחקר. דברי הכנס הבינלאומי ה -23 לחינוך לכימיה. הראדץ קראלובה: Gaudeamus 2014. [On-line] http://edu.uhk.cz/didchem/pdf/chemie.pdf [cit.15.10.2012]

נוהל קליטה:

מועד אחרון להגשת בקשה: 30 ביוני (לקראת תחילת הלימודים בחודש ספטמבר)
על המועמדים לשלוח

  • מלא טופס בקשה
  • עותק של תעודת האוניברסיטה המאשר כי המבקש סיים לימודי מאסטר (מסמך זה צריך להיות מתורגם לאנגלית מאומת על ידי נוטריון)

היקפו ותכולתו של מבחן הכניסה:
ראיון כניסה.

יש לשלוח את כל המסמכים ל:
משרד ליחסים בינלאומיים
אוניברסיטת Hradec Králové
פקולטה למדעים
Rokitanskeho 62
03 הראדק קראלוב
הרפובליקה הצ'כית

ואת הדואר האלקטרוני: study@uhk.cz

שפת ההוראה של התוכנית:
  • אנגלית
קורס זה הוא מבוסס קמפוס
Start Date
ספט 2020
Duration
בקשת מידע
תכנית מלאה
לפי מיקום
לפי תאריך
Start Date
ספט 2020
מועד אחרון להגשת בקשה

ספט 2020

Location
מועד אחרון להגשת בקשה
End Date