דוקטורט בניהול שיווק

כללי

תיאור התכנית

על התלמיד לפתח מיומנויות מיומנות ומיומנות מאוד ביישומים, פרשנות, הבנה ויישום של עקרונות ניהול שיווק. באמצעות עבודת הדוקטורט, בה מסתיימת ההסמכה, סטודנט מוסמך היה מראה עדות לעבודה מדעית עצמאית ומקורית. התזה תהווה תרומה מכרעת להכרת תחום הנושא וכן תחום המחקר. סטודנטים מוסמכים יציגו גם כן יכולת ביישום מתודולוגיית מחקר קשורה ובתקשורת בכתב ו / או בעל-פה נכונה של תהליך המחקר והממצאים. התלמיד אמור להיות מסוגל להרהר על החלטותיו ויישומיו המחקריים, להעריך את השפעתם בהקשר ההוליסטי של ניהול שיווק.

דרישות קבלה

סטודנט אשר ברשותו הסמכת תואר שני בניהול שיווק עם לפחות 65% ומעלה בדרגה 8 או 9 של NQF, רשאי להגיש בקשה לקבלה לתואר זה. דיקן הפקולטה לניהול רשאי לסרב להתקבל לסטודנטים לתואר הדוקטור אם הוא סבור כי הרקע האקדמי של הסטודנט אינו מספיק ללימודים המוצעים.

פרטי קשר

שם: פרופ 'מ רוברטס-לומברד
טל ': 27 (0) 11 559 3031 / דוא"ל: mornayr@uj.ac.za

תאריכי הרשמה והתחלה

ההרשמה מתחילה בינואר והרצאות בפברואר לתוכניות עבודה לתואר ראשון וגם לתואר שני.

כל תכניות המחקר לתואר שני ותואר שלישי יכולות להירשם לאורך כל השנה.

תאריך סיום: האקדמי מתחיל בינואר ומסתיים בדצמבר. המועד האחרון לתכנית נקבע לפי משך התוכנית.

עדכון אחרון: מרץ 2020

מלגת Keystone

גלה את האפשרויות שהמלגה שלנו יכולה להעניק לך

אודות בית הספר

Vibrant, multicultural and dynamic, the University of Johannesburg (UJ) shares the pace and energy of cosmopolitan Johannesburg, the city whose name it carries. Proudly South African, the university i ... קרא יותר

Vibrant, multicultural and dynamic, the University of Johannesburg (UJ) shares the pace and energy of cosmopolitan Johannesburg, the city whose name it carries. Proudly South African, the university is alive down to its African roots, and well-prepared for its role in actualising the potential that higher education holds for the continent’s development. קרא פחות