תוכניות הלימודים לתואר שני בחינוך מציעות תואר דוקטורט בחינוך עם התמחות בתכנית הלימודים ובהוראה בתת-התמחויות הבאות:

  • חינוך מדעי
  • חינוך גופני
  • חינוך מתמטיקה
  • ספרדית
  • היסטוריה
  • טכנולוגיית למידה
  • תורת הלימודים, עיצוב והערכה
  • אנגלית כשפה שנייה


מטרות ומשימה

מטרות התכנית מכוסות על ידי המסגרת המושגית של הפקולטה לחינוך (2001), שחזונה קובע כי "הפקולטה לחינוך אוג'ניו מריה דה הוסטוס מהווה קהילת למידה דינמית ומגוונת, המחויבת לערכי הצדק הגבוהים ביותר, דמוקרטיה ושלום ". מחנכים נחשבים כגיבורים ומנהלי ידע בתופעותיו המגוונות, שעבודתם מרכזית בהפיכתם של תרחישים מרובים.

תכנית הלימודים וההוראה מחויבת לספק את התנאים המעודדים את היווצרותם של אנשי מקצוע המסוגלים ליצור ולהשפיע על פרקטיקות חינוכיות, וכן בהנחת עמדות מנהיגות, המבוססות על מחקר, יצירה, הפצה ופעולה קהילתית " מקורקע, בתורו, במשימה של הקמפוס. על כן, לתכנית זו מוטלת האחריות לתרום לשיפור איכות החינוך והחברה הפורטוריקנית באמצעות פעילויות אקדמיות ומקצועיות.


פרופיל של בוגר התוכנית הנוכחי

יש להכשיר את בוגרי תכנית הלימודים לתכנית הלימודים באזור ההוראה:

  1. צור ידע רלוונטי לביצועים המקצועיים שלהם, כמו גם ליישם ולשלב ידע רכש.
  2. צמצם את תחום התוכן באזור הריכוז שלך.
  3. עיצוב תוכניות חינוכיות המאפשרות לך לזהות, לעדכן ולשלב באופן רציף את הספרות הרלוונטית.
  4. לשלב באופן יצירתי וחדשני את הידע שנרכש בתחום ההתמחות שלהם עם פיתוח והשתתפות במחקר חינוכי בנושאים הקשורים לתחום שלהם ולתרום באופן זה לשיפור העבודה החינוכית בכל ממדיה: תיאורטית, טכנית ומעשית.
  5. לפתח ולהשתתף במחקר לימודי בנושאים הקשורים לתחומי הריכוז שלהם ולתרום בדרך זו לשיפור העבודה החינוכית בכל ממדיה: תיאורטית, טכנית ומעשית.
  6. יש להסיק מהשלכותיה של ספרות המחקר בתחום ההתמחות שלה.
  7. עיצוב ובחינה קריטית של פרויקטים מחקריים משמעותיים בתחומם.
  8. לעצב, לבחון, לבחון ולהעשיר את תכניות הלימודים בתחומי ההתמחות שלהם בהתאם לצרכי האוכלוסיות המגוונות שהם משרתים.
  9. ניתוח קריטי של בעיות, גישות וטכניקות הוראה מודרניות.
  10. התייחסות ליסודות פילוסופיים, חברתיים, פסיכולוגיים, אנתרופולוגיים ומשפטיים של חינוך עם פרקטיקה חינוכית.
  11. להביע את הרעיונות שלך בקוהרנטיות; לתקשר את הידע שלהם עם רכוש התקינות הלשונית.
  12. הצע חלופות לבעיות מקבילות באזור הריכוז שלך, שיש להן השפעה על החברה הפורטוריקנית ועל החברה העולמית של המאה ה -21.
  13. הצג סגנון יצירתי המאפשר לך לשפר את איכות החיים של החוויה החינוכית מנקודת המבט המדעית, הפרטית והחברתית.
  14. לשתף פעולה עם סוכנויות ומוסדות אשר חולקים את המשימה של חינוך העם הפורטוריקני, כך חלופות אפשרי ניתן ללמוד יחד.


תנאי קבלה

דרישות ספציפיות של תוכנית הדוקטורט

  • תואר שני או שווה ערך מאוניברסיטה מוכרת.
  • מדד אקדמי מינימלי של 3.00 בסולם 4.00.
  • אישרו 18 קורסי בוגר הקשורים לתחום ההתמחות המעניין אתכם (מדעי הטבע, מדעי החברה והיסטוריה, שפה וספרות בספרדית, אנגלית ו TESL, מתמטיקה, ועוד).
  • אלה קורסים שלאחר בוגר המשמשים כדי לספק את הדרישה הזו לא ניתן לאמת כדי לעמוד בדרישות הסיום של הלימודים ואת המומחיות הוראה.
  • עברו לפחות 3 נקודות זכות בוגר תכנית הלימודים ומחקר חינוכי.
  • עבור תחומי התמחות של חינוך מדעי וחינוך מתמטי, יש אישרו 3 נקודות זיכוי לסטטיסטיקה.
  • בקיאות בספרדית ובאנגלית.

מסמכים ודרישות אחרות עבור הבקשה לקבלת

  • הגשת בקשה ללימודים לתארים מתקדמים בפורמט אלקטרוני.
  • שתי המלצות ללימודים מתקדמים בפורמט אלקטרוני.
  • תוצאות של EXADEP (PAEG) או GRE
  • שני עותקים רשמיים של תמלילי תיכון וקרדיטורי מאסטר
  • ראיון עם היועץ האקדמי או הוועדה


מידע חשוב

  • יישומים לא מלאים לא יחשבו. באחריות האדם המבקש לוודא שהמסמכים המתאימים (כולל התשלום) מוגשים במועד שנקבע.
  • תוצאות הבחינה (EXADEP / GRE) לא ייחשב לאחר התאריכים שנקבעו עבור היישום.
  • אף אחד מהמסמכים שהוגשו לבקשת הבקשה לא יוחזר למבקש.
  • עמלת התשלום אינה ניתנת להחזרה או להעברה.
שפת ההוראה של התוכנית:
  • ספרדית

ראה עוד 1 תוכניות שמוצעות על ידי University of Puerto Rico - Río Piedras »

עדכון אחרון: דצמבר 1, 2018
קורס זה הוא מבוסס קמפוס
Start Date
Duration
בקשת מידע
תכנית מלאה
לפי מיקום
לפי תאריך
Start Date
מועד אחרון להגשת בקשה
Location
מועד אחרון להגשת בקשה
End Date