תארי מחקר (תואר ראשון / דוקטורט) בהיסטוריה
SOAS University of London
מידע מפתח
מיקום הקמפוס
London, הממלכה המאוחדת
שפות
אנגלית
פורמט לימוד
בקמפוס
מֶשֶׁך
4 שנים
לִפְסוֹעַ
זמן מלא, משרה חלקית
שכר לימוד
GBP 4,670 / per year *
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
בקש מידע
* עמלות במשרה מלאה לשנה אקדמית: בריטניה / האיחוד האירופי 4,396 ליש"ט; בחו"ל 17,967 ליש"ט. עמלות במשרה חלקית לשנה אקדמית: בריטניה / האיחוד האירופי 2,198 ליש"ט; בחו"ל 8,984 ליש"ט
מבוא
מצב נוכחות: משרה מלאה או משרה חלקית
המחלקה להיסטוריה של SOAS היא אחד המרכזים הגדולים בעולם המציע פיקוח לתארים מחקריים בהיסטוריה של אפריקה ואסיה. זה מושך אליו סטודנטים ומבקרים מלומדים מכל רחבי העולם. הדירוגים המובילים שהוענקו למחלקה בהערכות המחקר הלאומיות הרשמיות משנת 1996, 2001 ו- 2008 לקחו בחשבון את המצוינות בהכשרת המחקר שלה, כמו גם את תיעוד פרסום הצוות. המחלקה מספקת הזדמנויות למועמדים מוסמכים היטב להצטרף לקבוצות גדולות של סטודנטים וצוות העובדים בתחומי ההיסטוריה שלהם או סביבם. השילוב הייחודי של השגחה פרטנית, קורסים שהועברו וסמינרים מבטיחים כי הרוב הגדול של התלמידים יסיימו את התארים בתוך ארבע שנים.
לתלמידי SOAS יש גישה בלתי מוגבלת ובדרך כלל חופשית למגוון עצום של ימי עיון, כנסים וסדנאות המתקיימים ב- SOAS או בהישג יד. והכי חשוב, הם משתתפים בסמינר היסטורי אזורי שבועי - על אפריקה, דרום אסיה, המזרח התיכון הקרוב והמזרח, מזרח אסיה או דרום מזרח אסיה - ולעתים קרובות סדנאות מיוחדות בנושאים הקשורים למחקר שלהם. נשמרים קשרים הדוקים עם המכון הסמוך למחקר היסטורי והמכון ללימודי חבר העמים המנהלים סמינרי מחקר משלהם. אלה מעניקים לסטודנטים למחקרים הזדמנויות רבות לפגוש חוקרים המבקרים ב- SOAS , ואלה שנמצאים במקום אחר באוניברסיטת לונדון או בבריטניה. נוכחות בשיעורים המהווים חלק מהקורסים הנלמדים ב- SOAS או במקום אחר עשויה להיות אפשרית גם בתיאום מראש.
אחזקות הספריה בלונדון נהדרות עבור רבים מהנושאים שנלמדו במחלקה. לסטודנטים להיסטוריה של SOAS יש גישה חופשית לספרייה הבריטית הסמוכה (כולל משרד הודו ואוספים מזרחיים), לספריית העיתונות הבריטית בספרייה בקולינדייל, לארכיון הלאומי ולמערך עצום של אוספים אחרים, כולל הספריות של רוב האחרים מכללות ואוניברסיטאות בלונדון.
מִבְנֶה
- פיקוח
לכל סטודנט יש ועדת מחקר בת שלושה אנשים. סטודנטים המונחים תחת פיקוח משותף מכילים ועדה לארבעה אנשים. - נהלי הרשמה לסטודנטים שנה א '
במהלך תקופת ההרשמה המפקח שלך ומורה המחקר יהיו זמינים בשעות המפורסמות לפגוש אותך במשרדיהם. יהיה עליכם לדון בכל קורסים שתרצו לבצע ביקורת או שאתם נדרשים לעבור ולהעביר (קרי קורסים המפורטים במכתב קבלתכם מבית הספר ו / או קורסי השפה) עם המנחה שלכם. - נוכחות בלונדון
הסטודנטים צפויים להיות מבוססים ב- SOAS לאורך כל לימודיהם, למעט תקופות של עבודת שטח. - יומן יומן ודוא"ל
לכל תלמיד יש יומן אלקטרוני אלקטרוני שאליו תוכלו לגשת דרך BLE. יש להשלים את יומן היומן בכל פעם שאתה נפגש עם המנחה שלך במהלך כל תוכנית הלימוד שלך, ויש לרשום את כל היעדים והתאריכים שסיכמו במהלך הלימוד. יומן יומן הוא כלי מקוון שנועד לתמוך בך בהתפתחותך האקדמית והמקצועית ולסייע לך לבנות פרופיל מיומנויות רחב ומאוזן. זה גם מאפשר למפקח (ים) שלך לעקוב אחר התקדמותך ולייעץ לך בהתאם. אנשי אקדמיה וסגל אקדמי, כמו גם סטודנטים אחרים, ישתמשו בדוא"ל ה- SOAS שלך כדי ליצור איתך קשר עם מידע חשוב בנושא תואר לאורך הלימודים. אם אתה משתמש בחשבון דוא"ל אחר וודא שכל הדואר מחשבון SOAS שלך מועבר. - כלל ארבע שנים
בית הספר מחייב את כל התלמידים לסיים את הדוקטורט שלהם תוך ארבע שנים. חיוני שתלמידים יודיעו למנחה שלהם, למורה למחקר ולרשם מוקדם ככל האפשר אם יש להפריע את לימודיהם למשך כל תקופה משמעותית בגלל נסיבות אישיות חריגות. בעיות אלה עשויות להיות כלכליות, אישיות או ביחס לתפקידך כהורה ו / או מטפל. אנא ספק תיעוד בצורה של אישורים רפואיים, מכתבי הסבר וכו 'במידת האפשר. שימו לב גם כי כל הרחבות לעבודת השדה שלכם מעבר לתקופת 12 החודשים הרגילים יגרמו לקיצור תקופת הנסיבות שכן כלל ארבע השנים יישאר על כנו. - קורסים
כל הסטודנטים בשנה א 'נדרשים להשתתף בסמינר המתודולוגיה השבועי, הפורום המרכזי לדיון במחקר היסטורי עדכני, הצגת מחקר משלך ועיסוק במחקר של בני גילך. תלמידי שנה א 'נדרשים גם הם להשתתף לפחות בסמינר מחקר אזורי אחד לפחות (סמינר להיסטוריה של אפריקה, קרוב
דרישות הכשרה אחרות, למשל בשפות, נדרשות לכמה תלמידים בשנה הראשונה כפי שנקבעו במכתב הקבלה לתוכנית המחקר. כמו כן, מעודדים סטודנטים לעיין בקורסים במחלקה להיסטוריה או במחלקות ובפקולטות אחרות בתוך בית הספר כפי שהוסכם עם הממונה. התלמידים צריכים לשאול את הקורס המתאים עבור רשות לפני שהם יכולים ביקורת קורס. ביקורת אפשרית להרצאות אך לא לשיעורי הדרכה, כך שכיתות השפות מנועות בדרך כלל. הסדרים לקורסים נוספים עם מכללות אחרות של אוניברסיטת לונדון (כגון UCL עבור שפות אירופיות) ייעשה בכל מקום אפשרי, אך לא ניתן להבטיח זאת. הזמנים של הרצאות נדרש כזה לא להתנגש עם המחויבות שלך סמינר בתוך המחלקה. אם הזמן הרצאות עבור הרצאות אחרות אתה רוצה הביקורת מחוץ למחלקה בקנה אחד עם זה של הסמינר המחקר האזורי או סמינר מתודולוגיה, אז אלה קורסי חובה חייב להיות עדיפות.
סטודנטים שנה ב 'צפויים להשתתף בסמינר המחקר האזורי במהלך תקופת כהונתם.
סטודנטים בשנתם השלישית לומדים בסמינר הכתיבה שנמשך שבועיים, בו ידונו בפרקי טיוטה עם סטודנטים עמיתים. תלמידי שנה ג 'נדרשים גם הם להשתתף בסמינר המחקר האזורי והם צפויים להעביר מצגת אחת לסמינר לאחר שובם מעבודת שדה. סטודנטים שנה ד 'צפויים להשתתף בסמינר המחקר האזורי במהלך תקופת כהונתם. כל הסטודנטים במעון משתתפים בסמינר המחקר של המחלקה שיתקיים פעם או פעמיים בקדנציה ובו דנים חברי הצוות בפרויקטים המחקריים הנוכחיים שלהם. - שדרוג ('mini-viva')
כל הסטודנטים רשומים בשנה הראשונה כתלמידי MPhil. פגישת השדרוג נמשכת בדרך כלל עד שעה והיא תתקיים על ידי ועדת המחקר, אך עשויה להיות מעורבת גם אנשי צוות אחרים, בדרך כלל מאותה מדור. במקרים בהם התלמיד או המנחה חוששים מפגישת השדרוג, הם יכולים לבקש ממורה המחקר, או מאיש צוות מועמד אחר, להיות נוכח כ"חיצוני "במהלך התהליך. הקבוצה תדון עם התלמיד על בסיס תיק העבודות בהתקדמות התזה ובכיוון העתידי שלה. על בסיס תיק העבודות והדיון מחליטה ועדת המחקר של הסטודנט כי ההרשמה תעבור לדוקטורט, שהרישום יישאר ב- MPhil או שההרשמה תסתיים. סטודנט העובד היטב עם המנחה שלו יגלה כי לא צריך להיות צורך לדאוג לשתי הקטגוריות האחרונות. הוועדה עשויה גם להחליט לקבוע דרישות נוספות במהלך הקיץ, כמו עדכון של חלק אחד או כמה מהעבודה הכתובה לפני שתקבל את ההחלטה הסופית בספטמבר. לאף סטודנט לא ניתן אישור לצאת לעבודות שטח עד שהתקבלה החלטה לגבי שדרוג. לאחר השדרוג, סטטוס הדוקטורט מתוארך לתאריך הרישום המקורי ל- MPhil. - עבודת שטח / חופשת מחקר
לאחר השדרוג למצב דוקטורט, מרבית התלמידים יוצאים ל"עבודת שדה "לתקופה אחת או כמה תקופות המתחילות בסיום הקדנציה השלישית של השנה הראשונה או אחריה. מומלץ כי הסטודנטים יחזרו ל- SOAS בהרשמה מלאה לא יאוחר מתחילת הקדנציה השלישית של שנתם השנייה. וריאציות של דפוס זה עשויות להיות נחוצות, אך יש לאשר אותן מראש על ידי המנחה ומורה המחקר. עליכם והממונה עליכם למלא את טופס בקשת עבודת השטח ולהגישו לרישום. בטופס זה, אתה צפוי לתאר את תכניות המחקר שלך במשך 12 החודשים הקרובים, כולל קשרים אוניברסיטאיים מחו"ל ותיאור הסדרי הפיקוח בזמן השטח. עבודת השטח של יותר מ 12 חודשים חייבת להיות נתמכת על ידי המפקח שלך ואושר על ידי הדיקן המשנה למחקר. אתה צריך להיות מודע לכך שהארכה כזו מקצרת את תקופת הכתיבה שלך.
אתה צפוי לשמור על קשר עם המנחה שלך לאורך כל עבודות השטח. יש סטודנטים שמעדיפים לשלוח דוח חודשי רגיל על פעילותם; בעוד שאחרים מגישים דוח עבודות שדה ארוך טווח לאחר ששת החודשים הראשונים. עליכם והמפקח שלכם להסכים על שיטת הדיווח המתוכננת שלכם לפני היציאה. בסוף השנה על המפקח שלך למלא טופס הערכה שנתי עבורך ויהיה עליך לדעת מה עשית. בקשות לשהות ממושכת מהשטח חייבות להיות נתמכות על ידי המפקח שלך ואושרות על ידי הדיקן המשנה למחקר, כך שקשר קבוע עם המנחה שלך הוא חיוני.
לא לכל הסטודנטים יש מימון לעבודה בתחום שלהם ובמקרים אלה נושא זה מעסיק דאגה ומאמץ בשנה הראשונה. לכן, תוך כדי עבודה על שיטות והכשרה, הסטודנט צפוי לזהות וליישם כל מקורות רלוונטיים למימון עבודות שדה שכן יש לסיים את הסידורים לבקשות לעבודות שדה ולמענק. המפקח שלך יכול להציע הדרכה, אך מלבד כתיבת הפניות, המפקח לא צפוי לאתר עבורך מקורות הכנסה. מציאת מימון, כתיבת בקשות ואיסוף החומר התומך הדרוש - כל אלה הם חלק מהכשרת המחקר וכישורי ההעברה שלך אשר ישמשו אותך לאחר סיום התואר. - הארכת סטטוס הכתיבה (המשך) (שנה רביעית)
כל הסטודנטים שלא ייגשו תוך שלוש שנים רשאים להירשם לשלושה קדנציות לכל היותר על תקופת הארכת הכתיבה (המשך) (ראה לפרטים את ספר המחקר לתארים מתקדמים). על מנת לעבור למצב זה על התלמידים להגיש תיק עבודות הכולל שני שליש מהעבודה בצורה טיוטה, מתווה מפורט לכל אחד מהפרקים הנותרים (מתן סקירה של תוכן, שאלות, מקורות, מבנה), אפיון של התזה כולה ולוח זמנים עד להגשתו. הסטודנטים יגישו תיק עבודות זה לפני סוף אוגוסט של שנת ההרשמה השלישית לכל חברי ועדת הפיקוח שלהם. - הוראה בתור GTA
לסטודנטים יש סיכוי להגיש מועמדות למשרה כעוזרת הוראה לתארים מתקדמים, תוך ניהול הדרכה אחת או מספר שיעורים לקורסים המוצעים בחוג (או, אם זה רלוונטי, במחלקות אחרות). בדרך כלל סטודנטים מלמדים בשנה השלישית ו / או הרביעית. מי שלא עוזב לעבודת שטח עשוי לשקול גם הוראה בשנה השנייה. ניסיון בהוראה הוא קריטי לקריירה שלך אחרי הדוקטורט ועוזר לך לשלוט במערך נושאי רחב יותר. המנחה שלך צריך לתמוך בבקשתך ויעשה זאת בשמחה אם התזה שלך מתקדמת היטב. כל התלמידים יכולים להשתתף בתוכנית לפיתוח הוראה אקדמית המובילה לתעודה מוסמכת. בדרך כלל מפרסמים עמדות GTA בתחילת הקיץ. - הגשת עבודת הדוקטורט
המשימה העיקרית של כל התלמידים מלפני תחילת השנה השלישית היא פיתוח אסטרטגיה ריאלית לאיסוף וארגון חומרי מחקר וכתיבת עבודת הגמר. אתה צפוי שהשלמת טיוטת עבודת הגמר שלך בסוף השנה השלישית. עליך להגיש את התזה לקול ויוה עד סוף השנה הרביעית. - סטודנטים במשרה חלקית
התקנות לסטודנטים במשרה חלקית זהות לעיל עם החריגים הבאים: סטודנטים במשרה חלקית צפויים לראות את המנחים שלהם מדי חודש בשנה אחת ושנתיים ולפי הצורך בתקופה שלאחר מכן. הם משתתפים בסמינר מתודולוגיה ומעבירים את מצגת המתודולוגיה בשנה הראשונה להצטרפותם. הם נותנים את המצגת לסמינר האזורי ומקיימים את פגישת השדרוג שלהם בשנה השנייה להצטרפותם. יסכמו עם המפקח שאר המרכיבים של השנה הראשונה (השתתפות בסמינר אזורי וביקורת / לקיחת קורסים אחרים). הם ישתתפו בקורס כתיבת השנה השלישית לאחר סיום עבודת השטח שלהם. - ייצוג סטודנטים
בתחילת כל שנה נערכים הסדרים לבחירת נציגי הסטודנטים: אחד מהשנה הראשונה ואחד מהקבוצה מהשנה השלישית. נציגים משתתפים בישיבות המחלקה וממלאים תפקיד חשוב בזיהוי הנושאים שצריכים לטפל במחלקה. אנו, חברי הסגל, מעריכים מאוד את תרומתם של נציגי הסטודנטים לישיבות החוג. גם לנציגי הסטודנטים מהמחלקה יש אפשרות לכהן בוועדות ברמת הפקולטה ובית הספר. צוות משרדי הפקולטה יסייע לנציגי הסטודנטים בהקמת רשימות דואר אלקטרוני לתכנית המחקר וארגון פגישות ואירועים (כלומר, ביצוע הזמנות לחדרים). אלה עשויים לכלול פגישות לא פורמליות עם הצוות או עם סטודנטים אחרים, פורומי שנה, סדנאות, או אירועים חברתיים כראות עיניהם של התלמידים. - ספריות
הכירו את עצמכם מיום מוקדם עם החלקים העיקריים בספרייה הראשית של SOAS . לכל סטודנטים למחקר ב- SOAS תהיה גישה לספריות המכללות של אוניברסיטת לונדון, במיוחד אלה של UCL ו- LSE, הספרייה הבריטית וספריית אוניברסיטת לונדון (בית הסנאט). ' הספרייה של מכון המחקר ההיסטורי הכרחית לסטודנטים במחלקה והמנחה שלך יכול לייעץ לך על ספריות ייעודיות נוספות הרלוונטיות לפרויקט שלך. - היסטוריה בלונדון
כמו בכל תחום אחר, לונדון מציעה מגוון עצום של אירועים הקשורים להיסטוריה. נקודת פתיחה טובה עבור סטודנטים למחקר במעבדת ההיסטוריה, שבסיסה במכון למחקר היסטורי (IHR). IHR מריץ סדרות סמינריון רבות אשר יעניינו סטודנטים רבים. האגודה המלכותית להיסטוריה מארגנת גם הרצאות קבועות ואירועים אחרים. המפקח שלך יוכל לייעץ לך על מוסדות ואירועים בעלי עניין ספציפי למיקוד התמטי והאזורי שלך. עודדו הסטודנטים להשתתף באופן פעיל בעמותת הסטודנטים לחקר SOAS המפרסמת, למשל, את כתב העת המחקר שלה, Polyvocia. עליך ליצור קשר עם המרכז / ים האזוריים הרלוונטיים ב- SOAS כדי לקבל מידע על פעילויותיהם. - החיים אחרי הדוקטורט
SOAS שירות קריירה העומד לרשות כל התלמידים ללא עלות בזמן שהם לומדים בבית הספר ואשר יסייע לכם במגוון דרכים. המנחים יכולים לספק במיוחד לסטודנטים המעוניינים להמשיך בקריירה אקדמית עצות והצעות לבקשות לפוסט-מסמכים ומקורות מימון אחרים. עם זאת, באחריותך למצוא מקורות אפשריים אחרים למימון לאחר הדוקטורט ולביצוע לוח הזמנים של בקשה מתאימה עם המנחה שלך. הפניות לבקשות ניתנות בדרך כלל על ידי המנחה ואנשי צוות אחרים שהסטודנט מכיר היטב, אך הפניות הכלליות עשויות להימצא על ידי מורה המחקר או ראש המחלקה.
ספר מחקר מחלקתי זה מציג את השלבים העיקריים של כתיבת MPhil או PhD בהיסטוריה, תוכנית המחלקה לסטודנטים למחקר, השגחה שתוכלו לצפות להם והציפייה מצד סטודנטים למחקר. אנו, חברי הסגל, מעריכים את השתתפותם הפעילה של תלמידי המחקר בחייהם האקדמיים של המחלקה ואנו רואים את תלמידי המחקר כחלק חיוני מתרבות המחקר שלה. הדברים הבאים נועדו להבטיח שתשלים את המחקר שלך בתקופה המיוחסת וכי שתפיק את המרב משנותיך במחלקה שלנו.
הודעה חשובה
המידע בדף התוכנית משקף את מבנה התוכנית המיועד כנגד המושב האקדמי.
קבלות מחקר ויישומים
אנו מקדמים בברכה בקשות של סטודנטים מוסמכים בעלי תואר שני טוב (או שווה ערך בחו"ל) בנושא רלוונטי לתארים במחקר ב- SOAS . יש להגיש בקשות באופן מקוון.
חשוב להגיש מועמדות הרבה לפני תחילת השנה האקדמית בה תרצו להירשם כדי לאפשר לנו זמן לעבד את בקשתכם. אם אתה מגיש בקשה למלגות, מועדים מוקדמים יותר עשויים לחול.
תכנית הדוקטורט של SOAS היא תחרותית ועל המועמדים להיות בעלי תיעוד של הישגים אקדמיים גבוהים והצעה בת-קיימא שתתרום לאינטרסים המחקריים של המחלקה. שימו לב: אנו מרתיעים יישומים ספקולטיביים גרידא. בקשות למחקר בין תחומי יתקבלו בברכה, אך ניתן להגיש בקשה אחת בלבד למחלקה אחת.
דרישות כניסה מינימליות
תואר ראשון ו / או תואר שני בהיסטוריה, בעל ערך או שווה ערך בתואר שני וציון עבודת תואר שני בסך 65% ומעלה. על הפונים לספק הצעת מחקר ברורה וקוהרנטית של 2000 מילים.
פניות הנוגעות לנושאי מחקר אפשריים צריכות להיות מופנות מלכתחילה לחבר הצוות שתחומי העניין שלו תואמים כמעט את תחומי העניין של התלמיד הצפוי.
הצעות קבלה יתקבלו על סמך הרשומה האקדמית של המועמד, הפניות ונושא המוצע. למבקשים להיבחן במלגות מ- SOAS או באמצעותה, מומלץ להגיש את בקשותיהם מוקדם ככל האפשר (לדוגמא, לפני ינואר בשנת הכניסה), שכן ברוב המקרים רק מי שכבר מחזיק בהצעת מקום להיחשב לפרס.
אף על פי שתזות מסוימות מסתמכות בעיקר על חומרים באנגלית ובשפות אירופיות אחרות, יתרון גדול של נטילת תואר בהיסטוריה בהיסטוריה ב- SOAS הוא שבית הספר יכול לספק הדרכה בשפות אפריקאיות ואסיאתיות רבות. לסטודנטים הזקוקים להנחיה זו מומלץ להזכיר זאת במועד הגשת הבקשה ולדון בהסדרים עם מפקחים פוטנציאליים בהקדם האפשרי לאחר קבלת הצעה.
דרישות כניסה בשפה האנגלית ללא תנאי
מועמדים הזקוקים לוויזה של דרגה 4 כדי ללמוד בבריטניה חייבים לספק תעודת אקדמי UKVI IELTS ממרכז מבחן מאושר על ידי UKVI.
מועמדים בינלאומיים הדורשים ויזת Tier-4 ללמוד בבריטניה
מבחן | כניסה ללא תנאי | כניסה ללא תנאי עם תמיכה מושבתת |
IELTS (אקדמי) | 7.0 בסך הכל ומעלה, עם ציוני משנה 7.0. | 7.0 בסך הכל ומעלה, עם ציוני משנה לפחות 6.5 |
מועמדים לאיחוד האירופי והאיחוד האירופי
מבחן | כניסה ללא תנאי | כניסה ללא תנאי עם תמיכה מושבתת |
IELTS (אקדמי) | 7.0 בסך הכל ומעלה, עם 7.0 בכל תת-ציון. | 7.0 בסך הכל ומעלה, עם ציוני משנה לפחות 6.5. |
TOEFL IBT | 105 בסך הכל ומעלה, עם מינימום 25 בציוני משנה. | 105 בסך הכל עם מינימום 22 בציוני משנה. או 100 בסך הכל עם מינימום 25 בכתיבה ו 22 בציוני משנה אחרים. |
מבחן פירסון באנגלית (אקדמי) | 75 בסך הכל ומעלה, עם מינימום 70 בציוני משנה. | 70 בסך הכל ומעלה, עם מינימום 65 בציוני משנה. |
גלריה
קבלה
תכנית לימודים
מִבְנֶה
הַשׁגָחָה
לכל סטודנט יש ועדת מחקר בת שלושה אנשים. לסטודנטים בהנחיה משותפת יש ועדה של ארבעה אנשים.
נוהלי רישום לתלמידי שנה א'
במהלך תקופת ההרשמה, המנחה שלך והמורה למחקר יהיו זמינים בזמנים המפורסמים לפגוש אותך במשרדיהם. תצטרך לדון בכל קורס שתרצה לבדוק או שאתה נדרש לקחת ולעבור (כלומר קורסים המפורטים במכתב הקבלה שלך מבית הספר ו/או קורסי שפה) עם המנחה שלך.
נוכחות בלונדון
התלמידים צפויים להתבסס ב- SOAS במהלך הלימודים שלהם, למעט תקופות של עבודת שטח.
יומן ודוא"ל
לכל תלמיד יש יומן אלקטרוני אישי אליו ניתן לגשת דרך BLE. יש למלא את היומן בכל פעם שאתה נפגש עם המנחה שלך במהלך תוכנית הלימודים שלך, ויש לרשום את כל היעדים והמועדים שסוכמו במהלך ההדרכה. יומן הוא כלי מקוון שנועד לתמוך בך בהתפתחותך האקדמית והמקצועית ולעזור לך לבנות פרופיל מיומנויות רחב ומאוזן. זה גם מאפשר למפקחים שלך/ים לעקוב אחר ההתקדמות שלך ולייעץ לך בהתאם. סגל אקדמי וסגל, כמו גם סטודנטים אחרים, ישתמשו בדוא"ל SOAS שלך כדי ליצור איתך קשר עם מידע חשוב הקשור לתואר במהלך הלימודים שלך. אם אתה משתמש בחשבון דוא"ל אחר, ודא שכל הדואר מחשבון SOAS שלך מועבר.
חוק ארבע שנים
בית הספר דורש מכל התלמידים להשלים את הדוקטורט שלהם בתוך ארבע שנים. חיוני שהסטודנטים יודיעו למנחה שלהם, למורה המחקר ולרישום מוקדם ככל האפשר אם יש להפסיק את לימודיהם לתקופה משמעותית בגלל נסיבות אישיות חריגות. בעיות אלו עשויות להיות כלכליות, אישיות או בקשר לתפקידך כהורה ו/או מטפל. נא לספק תיעוד בצורת אישורים רפואיים, מכתבי הסבר וכדומה במידת הצורך. שים לב גם שכל הארכה של עבודת השטח שלך מעבר לתקופה הרגילה של 12 החודשים תגרום לקיצור תקופת הכתיבה שכן כלל ארבע השנים יישאר בתוקף.
קורסים
כל הסטודנטים בשנה א' נדרשים להשתתף בסמינר המתודולוגיה השבועי, הפורום המרכזי לדיון במחקר היסטורי עדכני, הצגת מחקר משלך ועיסוק במחקר של עמיתיך. סטודנטים שנה א' נדרשים גם להשתתף לפחות בסמינר מחקר אזורי אחד (סמינר היסטוריה אפריקאית, סמינר היסטוריה של המזרח הקרוב והתיכון, סמינר היסטוריה של דרום אסיה, סמינר היסטוריה של דרום מזרח ומזרח אסיה) כפי שצוין על ידי המנחה. במהלך הקדנציה השלישית, התלמידים יציגו בדרך כלל עבודה מלאה לסמינר האזורי שלהם.
צורכי הכשרה אחרים, למשל בשפות, נדרשים לחלק מתלמידי שנה א' כפי שנקבע במכתב הקבלה לתכנית המחקר. כמו כן, מומלץ לסטודנטים לבקר קורסים במחלקה להיסטוריה או במחלקות ופקולטות אחרות בבית הספר כפי שהוסכם עם המנחה. התלמידים צריכים לבקש רשות מכונס הקורס בהתאמה לפני שהם יכולים לבקר קורס. אודיטינג אפשרי עבור הרצאות אך לא עבור שיעורי הדרכה כך ששיעורי שפות אינם נכללים בדרך כלל. הסדרים לקורסים נוספים עם מכללות אחרות של אוניברסיטת לונדון (כגון UCL לשפות אירופאיות) ייעשו בכל מקום אפשרי, אך לא ניתן להבטיחם. הזמנים של הרצאות נדרשות כאלה אינם מתנגשים עם התחייבויות הסמינר שלך בתוך המחלקה. אם משבצות הזמן להרצאות אחרות שברצונך לבדוק מחוץ למחלקה תואמות את זה של סמינר המחקר האזורי או סמינר המתודולוגיה, אז קורסי החובה הללו חייבים לקבל עדיפות.
סטודנטים שנה ב' צפויים להשתתף בסמינר המחקר האזורי במהלך תקופת המגורים שלהם.
סטודנטים בשנתם השלישית משתתפים בסמינר הכתיבה השבועיים, בו הם ידונו בפרקי טיוטת עם עמיתיהם. סטודנטים שנה ג' נדרשים גם הם להשתתף בסמינר המחקר האזורי ויצטרכו להציג מצגת אחת לסמינר זה לאחר שובם מעבודת שטח. סטודנטים שנה ד' צפויים להשתתף בסמינר המחקר האזורי במהלך תקופת המגורים שלהם. כל הסטודנטים במגורים משתתפים בסמינר המחקר של החוג שיתקיים פעם או פעמיים בקדנציה ובו חברי הצוות דנים בפרויקטי המחקר הנוכחיים שלהם.
שדרוג ('מיני-ויוה')
כל התלמידים רשומים בשנה הראשונה כתלמידי MPhil. פגישת השדרוג נמשכת בדרך כלל עד שעה ותיערך על ידי ועדת המחקר, אך עשויה לכלול גם חברי צוות אחרים, בדרך כלל מאותו מדור. במקרים שבהם לסטודנט או למנחה יש חששות לגבי פגישת השדרוג, הם יכולים לבקש ממורה המחקר, או מחבר צוות מועמד אחר, להיות נוכח כ"חיצוני" במהלך התהליך. הקבוצה תדון עם הסטודנט על בסיס תיק העבודות בהתקדמות התזה וכיוונה העתידי. על בסיס תיק העבודות והדיון מחליטה ועדת המחקר של הסטודנט שההרשמה תועבר לדוקטורט, שההרשמה תישאר MPhil או שההרשמה תופסק. סטודנט שעובד היטב עם המנחה שלו יגלה שלא צריך לדאוג לגבי שתי הקטגוריות האחרונות. הוועדה עשויה גם להחליט לקבוע דרישות נוספות במהלך הקיץ, כגון עדכון של חלק אחד או כמה מהעבודה הכתובה לפני קבלת ההחלטה הסופית בספטמבר. לאף תלמיד לא ניתן אישור לצאת לעבודת שטח עד לקבלת החלטה על שדרוג. לאחר השדרוג, סטטוס הדוקטורט מתעדכן לתאריך המקורי של הרישום ל- MPhil.
חופשת עבודת שטח/מחקר
לאחר שדרוג לסטטוס דוקטורט, רוב הסטודנטים עוזבים ל'עבודת שטח' לתקופה אחת או כמה שמתחילות בתום הקדנציה השלישית של השנה הראשונה או אחריה. מומלץ שהסטודנטים יחזרו אל SOAS ברישום מלא לא יאוחר מתחילת הקדנציה השלישית של השנה השנייה שלהם. ייתכן שיהיה צורך בשינויים בדפוס זה, אך יש לאשר אותם מראש על ידי המנחה ומנחה המחקר. אתה והממונה עליך למלא את טופס הבקשה לעבודת שטח ולהגיש אותו לרישום. בטופס זה, אתה צפוי לפרט את תוכניות המחקר שלך ל-12 החודשים הקרובים, לרבות קשרים עם אוניברסיטאות בחו"ל ותיאור סידורי הפיקוח בשטח. עבודת השטח של יותר מ-12 חודשים חייבת להיות נתמכת על ידי המנחה שלך ומאושרת על ידי הדיקן העמית למחקר. עליך להיות מודע לכך שהארכה כזו מקצרת את תקופת הכתיבה שלך.
מצופה ממך לשמור על קשר עם המנחה שלך במהלך עבודת השטח. חלק מהסטודנטים מעדיפים לשלוח דוח חודשי קבוע על פעילותם; בעוד שאחרים מגישים דוח עבודת שטח ארוך יותר לטווח בינוני לאחר ששת החודשים הראשונים. אתה והממונה עליך להסכים על אופן הדיווח המתוכנן שלך לפני היציאה. בסוף השנה, המפקח שלך חייב למלא עבורך טופס הערכה שנתי ויצטרך לדעת מה עשית. כל בקשות להארכת שהות מהשטח חייבות להיות נתמכות על ידי המנחה שלך ומאושרות על ידי הדיקן העמית למחקר, כך שיצירת קשר קבוע עם המנחה שלך חיונית.
לא לכל הסטודנטים יש את מימון עבודת השטח שלהם ובמקרים אלה, נושא זה מעסיק מאמץ ודאגה ניכרת בשנה הראשונה. לכן, תוך כדי עבודה על שיטות והכשרה, מצופה מהסטודנט לזהות ולפנות לכל מקורות רלוונטיים למימון עבודת השטח, שכן יש להשלים את הסדרים לעבודת שטח ובקשות למענקים בזמן טוב. הממונה שלך יכול להציע הכוונה, אך מלבד כתיבת אסמכתאות, ממונה לא צפוי לאתר עבורך מקורות הכנסה. מציאת מימון, כתיבת בקשות ואיסוף החומר התומך הדרוש הם כולם חלק מהכשרת המחקר ומהמיומנויות הניתנות להעברה שישרתו אותך לאחר סיום התואר.
הרחבת סטטוס כתיבה (המשך) (שנה רביעית)
כל הסטודנטים שלא יגישו תוך שלוש שנים רשאים להירשם לשלוש קדנציות לכל היותר במעמד הארכת כתיבה (המשך) (ראה מדריך מחקר לתארים מתקדמים לפרטים). על מנת לעבור לסטטוס זה, על הסטודנטים להגיש תיק עבודות הכולל שני שלישים מהעבודה בטיוטה, מתווה מפורט לכל אחד מהפרקים הנותרים (מתן סקירה של תוכן, שאלות, מקורות, מבנה), אפיון. של כל התזה ולוח זמנים עד להגשה. סטודנטים יגישו תיק זה לפני סוף אוגוסט של שנת ההרשמה השלישית לכל חברי ועדת הפיקוח שלהם.
מלמד בתור GTA
לסטודנטים יש הזדמנות להגיש מועמדות למשרה כעוזר הוראה בוגר, תוך הפעלת הדרכה אחת או כמה לקורסים המוצעים במחלקה (או, אם רלוונטי, במחלקות אחרות). סטודנטים מלמדים בדרך כלל בשנה השלישית ו/או הרביעית. אלה שלא עוזבים לעבודת שטח עשויים גם לשקול ללמד בשנה השנייה. ניסיון ההוראה חיוני לקריירה שלך לאחר הדוקטורט ועוזר לך לשלוט במגוון נושאי רחב יותר של נושאים. המנחה שלך צריך לתמוך בבקשתך והוא יעשה זאת בשמחה אם התזה שלך תתקדם היטב. כל התלמידים יכולים להשתתף בתוכנית לפיתוח הוראה אקדמית המובילה לתעודה מוסמכת. משרות GTA מתפרסמות בדרך כלל בתחילת הקיץ.
הגשת עבודת הדוקטורט
המשימה העיקרית של כל הסטודנטים מלפני תחילת השנה השלישית שלהם היא לפתח אסטרטגיה ריאלית לאיסוף וארגון חומרי מחקר וכתיבת התזה. אתה צפוי להשלים טיוטה של התזה שלך עד סוף השנה השלישית. עליך להגיש את התזה עבור viva voce עד סוף השנה הרביעית.
סטודנטים במשרה חלקית
התקנון לסטודנטים במשרה חלקית זהה לעיל למעט החריגים הבאים: סטודנטים במשרה חלקית צפויים לראות את המנחים שלהם מדי חודש בשנים א' ושנתיים ולפי הצורך במהלך התקופה שלאחר מכן. הם משתתפים בסמינר המתודולוגיה ומעבירים את מצגת המתודולוגיה בשנה הראשונה להרשמתם. הם מעבירים את המצגת לסמינר האזורי ועורכים את פגישת השדרוג שלהם בשנה השנייה להרשמתם. שאר המרכיבים של השנה הראשונה (נוכחות בסמינר אזורי וביקורת/לקיחת קורסים אחרים) יסוכמו עם המנחה. הם ישתתפו בקורס הכתיבה בשנה השלישית לאחר סיום עבודת השטח שלהם.
ייצוג סטודנטים
בתחילת כל שנה נקבעים הסדרים לבחירת נציגי הסטודנטים: אחד מהשנה א' ואחד מהמחזור השלישי. נציגים משתתפים בישיבות המחלקות וממלאים תפקיד חשוב בזיהוי נושאים שצריכים להתייחס למחלקה. אנו, חברי הסגל, מעריכים מאוד את תרומתם של נציגי הסטודנטים לישיבות המחלקה. לנציגי סטודנטים מהמחלקה תהיה גם הזדמנות לכהן בוועדות ברמת הפקולטה ובית הספר. צוות משרד הפקולטה יסייע לנציגי הסטודנטים בהקמת רשימות דואר אלקטרוני לתכנית המחקר ובארגון פגישות ואירועים (כלומר הזמנת חדרים). אלה עשויים לכלול פגישות לא רשמיות עם צוות או עם סטודנטים אחרים, פורומים בשנה, סדנאות או אירועים חברתיים כראות עיני התלמידים.
ספריות
הכר מתאריך מוקדם את החלקים העיקריים של הספרייה הראשית של SOAS . לכל SOAS תלמידי המחקר עשויה להיות גישה לספריות המכללות של אוניברסיטת לונדון, במיוחד אלו של UCL ו-LSE, הספרייה הבריטית וספריית אוניברסיטת לונדון (בית הסנאט).' ספריית המכון למחקר היסטורי הכרחית לסטודנטים במחלקה והמנחה שלך יכול לייעץ לך לגבי ספריות מיוחדות נוספות הרלוונטיות לפרויקט שלך.
היסטוריה בלונדון
כמו בכל דיסציפלינה אחרת, לונדון מציעה מגוון עצום של אירועים הקשורים להיסטוריה. נקודת פתיחה טובה לתלמידי מחקר במעבדה להיסטוריה, הממוקמת במכון למחקר היסטורי (IHR). ה-IHR מפעיל סדרות סמינרים רבות שיעניינו סטודנטים רבים. החברה ההיסטורית המלכותית מארגנת גם הרצאות רגילות ואירועים אחרים. המנחה שלך יוכל לייעץ לך לגבי מוסדות ואירועים המעניינים ספציפית את המיקוד הנושאי והאזורי שלך. סטודנטים מוזמנים גם להשתתף באופן פעיל באיגוד סטודנטים למחקר SOAS המפרסם, למשל, כתב עת מחקר משלה, Polyvocia. עליך ליצור קשר עם המרכז/ים האזוריים הרלוונטיים בכתובת SOAS כדי לקבל מידע על הפעילויות שלהם.
החיים לאחר הדוקטורט
ל- SOAS יש שירות קריירה הזמין לכל התלמידים, ללא תשלום, בזמן שהם לומדים בבית הספר ואשר יעזור לך במגוון דרכים. המנחים יכולים לספק במיוחד לסטודנטים המעוניינים להמשיך בקריירה אקדמית עצות והצעות לבקשות לפוסט דוקטורט ומקורות מימון אחרים. עם זאת, באחריותך למצוא מקורות אפשריים אחרים למימון פוסט-דוקטורט ולגבש לוח זמנים מתאים עם המנחה שלך. הפניות לבקשות מסופקות בדרך כלל על ידי המנחה וחברי צוות אחרים שהסטודנט מכיר היטב, אך הפניות כלליות יותר עשויות להינתן על ידי מורה המחקר או ראש המחלקה.
מדריך מחקר מחלקתי זה מפרט את השלבים העיקריים של כתיבת MPhil או PhD בהיסטוריה, את תכנית החוג לתלמידי מחקר, את הפיקוח שניתן לצפות לו ואת הציפייה מתלמידי המחקר. אנו, חברי הסגל, מעריכים את ההשתתפות הפעילה של תלמידי המחקר בחייו האקדמיים של המחלקה ורואים בתלמידי המחקר חלק חיוני מתרבות המחקר שלו. האמור להלן נועד להבטיח שתסיים את המחקר שלך בתקופה האסורת ושתפיק את המרב מהשנים שלך במחלקה שלנו.
הודעה חשובה
המידע בדף התכנית משקף את מבנה התכנית המיועד מול המפגש האקדמי הנתון.
English Language Requirements
אשר את מיומנותך באנגלית עם מבחן Duolingo אנגלית! ה-DET הוא מבחן אנגלית מקוון נוח, מהיר ובמחיר סביר המתקבל על ידי למעלה מ-4,000 אוניברסיטאות (כמו זו) ברחבי העולם.